En PSV is wanhopig, de pareltjes verkoop loopt amper tot niet, dus alles wat nu geen directe concurrentie is + met geld komt mag weg. Zou me niks verbazen als die voor 25m weg gaat, met zogenaamde bonussen die kunnen oplopen tot 35 blablabla
 
Jij wil alleen 35 miljoen en geen doorverkoop percentage of bonussen??
 
Nog een club met mogelijke interesse... Mooi, maar ook nog steeds niets concreets.

Misschien een deal te maken transfersom en en goede verdediger? Ben niet thuis in sevillaanse verdediging, maar who knows...

Of gewoon cashen en lyanco halen :D
 
Goede club voor hem, past goed bij zijn speelstijl en ook de competititie is uitdagend genoeg. Daarnaast, mocht je uitblinken bij Sevilla, sta je bij vele Europese topclubs toch beter op de scoutinglijstjes. Dat hij daarnaast wederom kan samenwerken met Luuk de Jong, zou voor beide misschien wel eens een godsgeschenk kunnen blijken. Als ik Bergwijn was, zou ik het wel weten.
 
Sevilla wil nooit de hoofdprijs betalen: zij zijn op het goede adres.

Als ze al betalen. Staan nou niet te boek als goede betalers.
Sterker nog. Het zijn notoire wanbetalers. :braak:
Dat PSV daar nog zaken mee wil doen is van de zotte. :maniac:
 
Sevilla heeft altijd al voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Dat is hen ook vaak gelukt, slimme scouting, hun goed recht. PSV moet weten dat zo een club niet de partij is om mee te onderhandelen. Gewoon wachten op een club uit de PL of misschien een Dortmund of Bayern. Alle andere Duitse clubs vallen ook af; ook die betalen nooit hoge bedragen.
 
Ach, Johnnie haalt er wel 15 miljoen vanaf. Die onderhandelaar van Sevilla had zo'n mooie korte broek aan en was zo'n fijne vent. Daarbij komt ook nog eens dat Sevilla al 5 ton meer betaalde voor De Jong dan eigenlijk nodig was. Vrienden dealtje. Kunnen we van die 25 miljoen mooi Berghuis kopen voor 17 miljoen
 
Sevilla heeft deze transfermarkt al 124 miljoen uitgegeven, tegenover 50 miljoen uitgaven. Iets zegt mij dat die met een bod van maximaal 30 miljoen gaan komen.
 
Zowel Bergwijn als PSV moeten dit niet doen: Sevilla wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en betalen bovendien de hoge bedragen altijd in 5 termijnen of zo. Daar heeft PSV niets aan. En Bergwijn zelf moet meer ambitie tonen dan naar een club gaan die met alle respect, Luuk de Jong bij ons komt halen. Hij moet wat dat betreft kijken naar Ziyech die heeft gezegd Ajax niet in te willen ruilen voor clubs als Sevilla of Roma. Bergwijn kan makkelijk het niveau van een Tottenham, Liverpool of Atletico aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan