https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-tot-zijn-recht-komt-dan-aan-de-zijkant-.html
Misschien nog niet eens zo'n gek idee. Ipv Luuk, Bergwijn een keer op 10 proberen
Volgens mij probeert MvB het soms met Luuk op die plek omdat Luuk ontzettend veel verdedigend werk verricht en hij eigenlijk een Pereiro daarbij te hulp schiet die met alle respect voor zijn aanvallende acties, altijd aan quasi verdedigen doet, lees: wel mee lopen met de tegenstander maar nooit een poot uitsteken. Luuk heb ik gewoon slidings zien maken... Ik denk dus dat Bergwijn zoiets nooit kan opbrengen. Luuk is een soort Dirk Kuyt; zet hem achterin en hij rendeert nog.
 
Bergwijn loopt zelf al heel veel naar de spitspositie. Hij staat nauwelijks aan de zijkant van het veld.
Dat is nu een probleem omdat er op deze maniet geen diepgang meer is op de flank. Een Angelino en Dumfries trekken ook te weinig over de flank in de 2e seizoenshelft naar mijn mening. Maar misschien met een Gapko/Malen er bij zou het best leuk kunnen werken. Dan bergwijn/luuk in het centrum. Maar om zo iets al te proberen tegen Feyenoord:rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bergwijn begint een beetje Retro trekjes te tonen, ook kwa uiterlijk. Ik vind hem ook iets te zwaar maar dat zou dan weer zogenaamd spieren zijn.. Als hij zo lui en apathisch doorgaat, dan kan hij alleen nog naar een Atalanta of Lille enz.
Hup Steven, harder werken en jezelf blijven ontwikkelen.
 
Totaal niet in goede doen. Die kans ook. Dat je Lozano overslaat, OK maar dan moet die bal nog op doel. Toch te triest dat je deze zo naast schiet. Onbegrijpelijk.
 
Totaal niet in goede doen. Die kans ook. Dat je Lozano overslaat, OK maar dan moet die bal nog op doel. Toch te triest dat je deze zo naast schiet. Onbegrijpelijk.
Dat was niet zijn beste moment, nee. Sowieso een heel matige pot van Bergwijn gisteren.
 
Gisteren toch een prachtgoal gemaakt, waarmee hij zijn waarde bewijst. En hij heeft toch ook al 12 goals gemaakt in de competitie, dat is best netjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan