Zonder Bergwijn is PSV zo'n 20-25 % minder. Malen kan hier weinig aan doen omdat die de pech heeft dat Luuk in de spits staat en Lozano op rechtsbuiten geposteerd.
 
Bergwijn staat vandaag weer op het trainingsveld in Eindhoven. Doorstaat hij die (besloten) sessie, en ook die van morgen, dan lijkt hij klaar om thuis te spelen tegen Vitesse. Drie dagen later volgt het uitduel in de Champions League met Tottenham Hotspur.

link
 
Bergwijn staat vandaag weer op het trainingsveld in Eindhoven. Doorstaat hij die (besloten) sessie, en ook die van morgen, dan lijkt hij klaar om thuis te spelen tegen Vitesse. Drie dagen later volgt het uitduel in de Champions League met Tottenham Hotspur.

link
Hopelijk heeft PSV genoeg aan 45min Bergwijn.
 
Henk Spaan heeft wat geschreven over Bergwijn, hele artikel zit echter achter de betaalmuur van het Parool.

maar volgens voetbalprimeur staat dit
'Balverlies is er zelden bij. Bij elke geslaagde pass van een Ajax-speler staan de kranten vol over de buitenlandse clubs die nu weer hebben gebeld. Over Bergwijn lees je dat soort dingen nauwelijks. Stevie laat de telefoon rustig rinkelen en begint weer aan een dribbel. Sprekende voeten, dat werk.'
er in, en daar heeft hij wel n punt
 
Henk Spaan heeft wat geschreven over Bergwijn, hele artikel zit echter achter de betaalmuur van het Parool.

maar volgens voetbalprimeur staat dit

er in, en daar heeft hij wel n punt

Henk Spaan had laatst ook al verstandige teksten over o.a. Frenkie en De Ligt, die normaliter alleen maar bewierookt kunnen worden. Als ze niet goed spelen heeft men het plotseling vooral over andere spelers. Spaan blijkt op dit vlak verfrissend neutraal.
 
Henk Spaan had laatst ook al verstandige teksten over o.a. Frenkie en De Ligt, die normaliter alleen maar bewierookt kunnen worden. Als ze niet goed spelen heeft men het plotseling vooral over andere spelers. Spaan blijkt op dit vlak verfrissend neutraal.
Goh, dus de spreuk, 'wijsheid komt met de jaren' lijkt voor Spaan op te gaan..
 
Tot nu toe dit seizoen is Stevie onze beste buitenspeler. Ook in de moeilijkste wedstrijden, vond ik hem een van de besten. In de schaduw van Luuk en Lozano groeit hij tot de beste PSV'er uit, en in de schaduw van Memphis en Gini en de mediahype rondom Frenkie en de Ligt groeit hij in de Nederlands Elftal. Ik ben echt trots op hem.
 
Tot nu toe dit seizoen is Stevie onze beste buitenspeler. Ook in de moeilijkste wedstrijden, vond ik hem een van de besten. In de schaduw van Luuk en Lozano groeit hij tot de beste PSV'er uit, en in de schaduw van Memphis en Gini en de mediahype rondom Frenkie en de Ligt groeit hij in de Nederlands Elftal. Ik ben echt trots op hem.
Well said!
 
Hij ontwikkelt zich natuurlijk meer dan prima maar hij moet echt oppassen voor laksheid en arrogantie op het veld. Ik zie dat hij de laatste weken zijn acties te veel doorvoert en eigenlijk weinig geeft om gedisciplineerd spelen. Wat ie niet moet vergeten is dat hij geen Memphis is en dat ook nooit gaat worden. Die was op zijn 18e al verder dan Bergwijn nu op zijn 20e is. Maar Memphis was ook zo dominant en had zoveel verschillende wapens in zijn spel waar Stevie alleen maar van kan dromen. Hij moet gewoon weer simpel gaan spelen en zich houden aan zijn taken. Want op die manier kon hij zich weken lang onderscheiden op een mooie wijze. Het zou zonde zijn als hij nu al zou denken zelf alle oplossingen op het veld te hebben.
 
Tot nu toe dit seizoen is Stevie onze beste buitenspeler. Ook in de moeilijkste wedstrijden, vond ik hem een van de besten. In de schaduw van Luuk en Lozano groeit hij tot de beste PSV'er uit, en in de schaduw van Memphis en Gini en de mediahype rondom Frenkie en de Ligt groeit hij in de Nederlands Elftal. Ik ben echt trots op hem.

60 miljoen.
 
Bergwijn moet echt nadenken wanneer en waarheen hij de stap maakt. Anders wordt het een Quincy Promes verhaal: speelt hij bij kleurloze elftallen. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat je ontvankelijk bent als je salaris verdubbelt.
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben, weet niet precies waar, dat ze dachten aan een bedrag van tussen de 30 a 40 miljoen.
Lekker houden en van de zomer terug laten komen. Met Malen en daarachter Gakpo en Piroe staat zijn vervanger eigenlijk al klaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan