Inderdaad heerlijke balletje. Gaan we nog veel van horen die Bergwijn. Raar dat ie zo vroeg naar de kant werd gehaald.

Begreep ik ook niet, maar ik heb de rest van de eerste helft niet gezien. Nederland speelde matig en de penalty's waren traditioneel droevig.
 
Hier een filmpje met de heerlijke pass van Bergwijn: http://www.uefa.com/under17/video/videoid=2109139.html

Inderdaad heerlijke balletje. Gaan we nog veel van horen die Bergwijn. Raar dat ie zo vroeg naar de kant werd gehaald.

Volgens UEFA.com behoort hij ook tot de topspelers van het toernooi. Lovende woorden over Bergwijn:
Steven Bergwijn (forward, Netherlands)
Bergwijn told UEFA.com that the Netherlands' philosophy involved "making the pitch as big as possible". This was certainly to the benefit of the PSV Eindhoven forward, who time and again found space on the right and terrorised opposing full-backs. Always willing to chance his arm, he got the goals his performances deserved.
 
Hier een filmpje met de heerlijke pass van Bergwijn: http://www.uefa.com/under17/video/videoid=2109139.html



Volgens UEFA.com behoort hij ook tot de topspelers van het toernooi. Lovende woorden over Bergwijn:

Des te vreemder dat die Stekelenburg (wat heeft hij trouwens gepresteerd om bondscoach te mogen zijn?) hem halverwege de finale wisselde.

Schuurman (Feyenoord) werd in hetzelfde lijstje geplaatst. Hij speelde in de finale als een van de weinigen een goede pot.
 
Des te vreemder dat die Stekelenburg (wat heeft hij trouwens gepresteerd om bondscoach te mogen zijn?) hem halverwege de finale wisselde.

Schuurman (Feyenoord) werd in hetzelfde lijstje geplaatst. Hij speelde in de finale als een van de weinigen een goede pot.

Het is dus een andere Stekelenburg. (Ik was even verbaasd toen ik die naam zag)
 
Aha, ik dacht dat je de keepert bedoelde. Ik wist niet eens dat Stekelenburg II bestond, laat staan dat ik wist wat hij deed.

Ik weet wel dat hij tegenwoordig op de bank zit bij Fulham, maar om er dan een bondscoachschap bij te doen......
 
Ik weet wel dat hij tegenwoordig op de bank zit bij Fulham, maar om er dan een bondscoachschap bij te doen......

Ach, van Basten kreeg HET bondscoachschap ook zonder enige ervaring te hebben... de wegen van de KNVB zijn ondoorgrondelijk.
 
Ach, van Basten kreeg HET bondscoachschap ook zonder enige ervaring te hebben... de wegen van de KNVB zijn ondoorgrondelijk.

Die was tenminste nog topvoetballer geweest. Al ben ik het wel eens van Adriaanses paard-ruiter-verhaal.
 
Ha,ha mooie prijs voor die jongen en zo heerlijk dat wij hem van Ajax hebben overgenomen!!!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-voetsporen-van-fabregas-kroos-en-rooney.html

Zo'n uitverkiezing lijkt een voorbode voor een mooie carrière als je ziet wie deze hem zijn voorgegaan. En inderdaad extra zoet dat hij van Ajax komt. Hoop dat die topscorer van de C1-competitie van Feyenoord ook zo'n mooie toekomst tegemoet gaat bij ons. Kunnen we mooie twee lange neuzen halen. De langste is uiteraard bestemd voor Ajax.
 
Zo'n uitverkiezing lijkt een voorbode voor een mooie carrière als je ziet wie deze hem zijn voorgegaan. En inderdaad extra zoet dat hij van Ajax komt. Hoop dat die topscorer van de C1-competitie van Feyenoord ook zo'n mooie toekomst tegemoet gaat bij ons. Kunnen we mooie twee lange neuzen halen. De langste is uiteraard bestemd voor Ajax.

Hoop dat PSV dit talent wel goed begeleid en dat hij over 2 jaar gewoon bijtekent.
 
Ha,ha mooie prijs voor die jongen en zo heerlijk dat wij hem van Ajax hebben overgenomen!!!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-voetsporen-van-fabregas-kroos-en-rooney.html

Zo'n uitverkiezing lijkt een voorbode voor een mooie carrière als je ziet wie deze hem zijn voorgegaan. En inderdaad extra zoet dat hij van Ajax komt. Hoop dat die topscorer van de C1-competitie van Feyenoord ook zo'n mooie toekomst tegemoet gaat bij ons. Kunnen we mooie twee lange neuzen halen. De langste is uiteraard bestemd voor Ajax.

Nou ja, de uitverkozenen hebben niet altijd een mooie carrière gehad nadien, ze hebben de mooiste er gewoon uitgehaald voor dat artikel:


Golden Player

  • 2002 Wayne Rooney
  • 2003 Miguel Veloso
  • 2004 Cesc Fàbregas
  • 2005 Nuri Şahin
  • 2006 Toni Kroos
  • 2007 Bojan Krkić
  • 2008 Danijel Aleksić
  • 2009 Mario Götze
  • 2010 Connor Wickham
  • 2011 Kyle Ebecilio
  • 2012 Max Meyer
  • 2013 Anton Mitryushkin
  • 2014 Steven Bergwijn
 
Nou ja, de uitverkozenen hebben niet altijd een mooie carrière gehad nadien, ze hebben de mooiste er gewoon uitgehaald voor dat artikel:


Golden Player

  • 2002 Wayne Rooney
  • 2003 Miguel Veloso
  • 2004 Cesc Fàbregas
  • 2005 Nuri Şahin
  • 2006 Toni Kroos
  • 2007 Bojan Krkić
  • 2008 Danijel Aleksić
  • 2009 Mario Götze
  • 2010 Connor Wickham
  • 2011 Kyle Ebecilio
  • 2012 Max Meyer
  • 2013 Anton Mitryushkin
  • 2014 Steven Bergwijn


Staan toch leuke namen tussen. En gisteren viel hij wel positief op moet ik zeggen.
 
Nou ja, de uitverkozenen hebben niet altijd een mooie carrière gehad nadien, ze hebben de mooiste er gewoon uitgehaald voor dat artikel:


Golden Player

  • 2002 Wayne Rooney
  • 2003 Miguel Veloso
  • 2004 Cesc Fàbregas
  • 2005 Nuri Şahin
  • 2006 Toni Kroos
  • 2007 Bojan Krkić
  • 2008 Danijel Aleksić
  • 2009 Mario Götze
  • 2010 Connor Wickham
  • 2011 Kyle Ebecilio
  • 2012 Max Meyer
  • 2013 Anton Mitryushkin
  • 2014 Steven Bergwijn

De enige waar het niet echt is uitgekomen zijn Bojan, Aleksic en Ebecilio.
De twee laatste namen zijn misschien wat onbekend. Meyer speelt de laatste weken veel bij Schalke en zo'n Mitryushkin is nog maar 18 jaar en keept nu in het tweede van Spartak Moskou, dat is nog niet zo heel gek. Gewoon lekker laten groeien bij een tweede team.
 
De enige waar het niet echt is uitgekomen zijn Bojan, Aleksic en Ebecilio.
De twee laatste namen zijn misschien wat onbekend. Meyer speelt de laatste weken veel bij Schalke en zo'n Mitryushkin is nog maar 18 jaar en keept nu in het tweede van Spartak Moskou, dat is nog niet zo heel gek. Gewoon lekker laten groeien bij een tweede team.

Wie is dan Connor Wickham?
 
Terug
Bovenaan Onderaan