Sjoerd93

Aanvoerder
Bron: PSV.nl

Steven Bergwijn tekent contract

25 april 2014 15:05

Steven Bergwijn heeft vrijdagmiddag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem vanaf 1 juli drie jaar aan PSV verbindt. De international van Oranje onder 17, geboren op 8 oktober 1997, is bezig aan zijn derde seizoen in de PSV Jeugdopleiding. Bergwijn toonde zich enorm verheugd met zijn contract.

5f27618e-8e9b-4302-a6d3-122c7d30ee3e_Contractondertekening-StevenBergwijn4682.jpg

Steven Bergwijn zette vrijdag zijn handtekening onder het contract.

EK Oranje onder 17
Steven Bergwijn verruilde aan het begin van seizoen 2011-2012 de jeugdopleiding van Ajax voor die van PSV. “Ik ben erg blij met dit contract, een beloning voor hard werken”, aldus Bergwijn die van 9 tot en met 21 mei deel uitmaakt van de selectie van Oranje onder 19 op het EK op Malta. “Ik denk dat we daar ver kunnen komen, we hebben veel kwaliteit in het elftal”, aldus de 16-jarige speler van PSV B1. Steven Bergwijn had met twee treffers een groot aandeel in de 3-1 zege op Frankrijk, waarmee Oranje deelname aan het EK veiligstelde.

8f726356-b866-4f0c-b3ee-17e2bf10ab33_Contractondertekening-StevenBergwijn4683.jpg

Technisch manager Marcel Brands feliciteert Steven met zijn nieuwe contract.



Leuk spelertje wel. Vooral heel snel, maar in vergelijking met Van Overbeek en Sanoh technisch ook wat beter denk ik.
 
Bron: PSV.nl

Steven Bergwijn tekent contract

25 april 2014 15:05

Steven Bergwijn heeft vrijdagmiddag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem vanaf 1 juli drie jaar aan PSV verbindt. De international van Oranje onder 17, geboren op 8 oktober 1997, is bezig aan zijn derde seizoen in de PSV Jeugdopleiding. Bergwijn toonde zich enorm verheugd met zijn contract.

http://www.psv.nl/upload/5f27618e-8..._Contractondertekening-StevenBergwijn4682.jpg
Steven Bergwijn zette vrijdag zijn handtekening onder het contract.

EK Oranje onder 17
Steven Bergwijn verruilde aan het begin van seizoen 2011-2012 de jeugdopleiding van Ajax voor die van PSV. “Ik ben erg blij met dit contract, een beloning voor hard werken”, aldus Bergwijn die van 9 tot en met 21 mei deel uitmaakt van de selectie van Oranje onder 19 op het EK op Malta. “Ik denk dat we daar ver kunnen komen, we hebben veel kwaliteit in het elftal”, aldus de 16-jarige speler van PSV B1. Steven Bergwijn had met twee treffers een groot aandeel in de 3-1 zege op Frankrijk, waarmee Oranje deelname aan het EK veiligstelde.

http://www.psv.nl/upload/8f726356-b..._Contractondertekening-StevenBergwijn4683.jpg
Technisch manager Marcel Brands feliciteert Steven met zijn nieuwe contract.



Leuk spelertje wel. Vooral heel snel, maar in vergelijking met Van Overbeek en Sanoh technisch ook wat beter denk ik.

En hij draagt een stropdas. Dat zie je niet veel op de Nederlandse velden.
 
Enorm goede naam. Speelt al geregeld mee in de A1. Ik heb wel verwachtingen van deze jongen.
 
"Steven Bergwijn verruilde aan het begin van seizoen 2011-2012 de jeugdopleiding van Ajax voor die van PSV."

SCHANDE!!! :wtf:

:puh:
 
Ik schrok even. Ik zit op de telefoon te forumgenoten en kon niet de hele topictitel lezen. Ik dacht dat PSV nu ook al interesse had in Berghuis van AZ. Poe....
 
Bergwijn schijnt het heel goed te hebben gedaan bij Oranje onder 17. Hij, Nouri van ajax en ene Chiek oid van Twente schijnen de uitblinkers te zijn. Van der Moot doet het ook aardig.
 
Bergwijn schijnt het heel goed te hebben gedaan bij Oranje onder 17. Hij, Nouri van ajax en ene Chiek oid van Twente schijnen de uitblinkers te zijn. Van der Moot doet het ook aardig.

:D Bilal Ould-Chikh, PSV en Ajax hadden hem ook in het vizier. Komt van RBC en heeft ook even bij Willem II gespeeld.
 
Klopt.

Bij Jong Twente af en toe er leuk om naar te kijken. Zoekt lekker de tegenstander op, zit wel wat in de jongen.
 
Ben nu halve finale aan het kijken wk17, Bergwijn is toch wel de grote man aan de kant van Oranje. Voor Ajax is het verlies van Bergwijn een enorme aderlating. Veel en veel groter dan Bazoer voor PSV. Denk zelfs dat Bergwijn het grootste talent van Ajax was, zelfs groter dan Nouri.
 
Ben nu halve finale aan het kijken wk17, Bergwijn is toch wel de grote man aan de kant van Oranje. Voor Ajax is het verlies van Bergwijn een enorme aderlating. Veel en veel groter dan Bazoer voor PSV. Denk zelfs dat Bergwijn het grootste talent van Ajax was, zelfs groter dan Nouri.

Ik zie een paar beelden in de samenvatting. Bergwijn, een type Farfan?
 
Ben nu halve finale aan het kijken wk17, Bergwijn is toch wel de grote man aan de kant van Oranje. Voor Ajax is het verlies van Bergwijn een enorme aderlating. Veel en veel groter dan Bazoer voor PSV. Denk zelfs dat Bergwijn het grootste talent van Ajax was, zelfs groter dan Nouri.

Ik ken heel die jongen niet. Was er ook zoveel over te doen in de media? Heb er niets van meegekregen.
 
Ik zie een paar beelden in de samenvatting. Bergwijn, een type Farfan?

Hij heeft op zich wel het makkelijk wegdraaien van Farfan. Maar Farfan moet het meer hebben van snelheid en fysiek, Bergwijn is veel technischer. Ik hoop dat Bergwijn veel minuten gaat maken in jong PSV.

Ik ken heel die jongen niet. Was er ook zoveel over te doen in de media? Heb er niets van meegekregen.

Nee, eigenlijk helemaal geen commotie. Maar dat is ook niet gek, Bergwijn kwam over als C-junior van Ajax nadat hij overhoop lag met Trustfull. Bazoer was een stuk ouder toen jij over ging naar Ajax. Kijk maar eens naar wat samenvattingen van de b1, hij is met Paal en van der Moot grootste talent van PSV jeugdopleiding.
 
Leuke lichting, onder 17. Bergwijn heeft er ook alweer 3 inliggen dit EK, vd Moot 2. Woensdagavond de finale tegen Engeland, wordt uitgezonden door Eurosport.
 
Zullen volgend jaar toch wel toegevoegd worden aan jong PSV. Ben daar zeer benieuwd naar. Jong PSV goed jaar gedraaid en lichting volgend jaar is misschien wel beter (of genuanceerder: talentrijker). Ik denk dat ik serieus werk ga maken van Jong PSV volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan