40 miljoen of 20/25 miljoen plus Dolberg ofzo. Ajax vraagt toch ook het uiterste voor hun spelers.
Ajax heeft geld zat dus laat maar betalen. we zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Maar denk dat Johnny zich lekker laat afbluffen door Marc en akkoord gaat met 20 miljoen.
Geld inzetten op kampioenschap van Ajax lijkt me een goede belegging op dit moment :)

Dolberg?? Noooo thank you!
 
Ajax betaalt 15 miljoen voor een speler die hoger in de pikorde staat dan Bergwijn bij Oranje. Omdat Bergwijn jong is zijn ze bereid om meer te betalen maar zeker niet meer dan 20-25 miljoen.

Bergwijn is Promes wel voorbij gestreeft, dr laatste wedstrijden stond Promes niet voor niets wissel
 
40 miljoen of 20/25 miljoen plus Dolberg ofzo. Ajax vraagt toch ook het uiterste voor hun spelers.
Ajax heeft geld zat dus laat maar betalen. we zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Maar denk dat Johnny zich lekker laat afbluffen door Marc en akkoord gaat met 20 miljoen.
Geld inzetten op kampioenschap van Ajax lijkt me een goede belegging op dit moment :)
Wij hebben echt niks aan Dolberg. Overload aan spitsen op dit moment. Maar... die rechter centrale verdediger die ook wel eens mee doet bij Oranje mag wel overkomen.
 
Bergwijn gaat naar Ajax, zo simpel is het.

PSV heeft geld nodig om te investeren. Lozano is niet hot, dus dan Bergwijn maar...

Dus uiteindelijk is de nood aan de man, met het oog op CL voorronde, en zal PSV genoegen nemen met 20-25 mio voor Bergwijn.

Niet wat ik wil, maar wel wat ik zie gebeuren.

Waaruit blijkt dat PSV het geld nodig heeft?
 
Ja het is een aanname, maar als Bergwijn zelf graag wil (niet ondenkbaar, want heeft deur alles behalve dichtgegooid) dan heb je als club toch het nakijken. En dan is het: of nu die -broodnodige - 20-25 Mio pakken. Of een ontevreden speler die z'n tijd uit gaat zitten en dus never nooit meer dat bedrag gaat opleveren.

we moeten niet vergeten dat we geld nodig hebben om echte basisversterkingen te kunnen halen. En als het bij andere spelers tegenvalt qua interesse, dan maar die speler die wel interesse geniet. Desnoods aan de direct concurrent.


nogmaals niet wat ik wens. Maar ik vrees dat het over paar weken gewoon zo is
Als Bergwijn zijn best niet gaat doen als hij blijft, dan gaat hij nooit zijn gedroomde transfer meer maken en gaat zijn plekje in Oranje verloren. Bergwijn gaat echt niet zitten mokken als hij niet aan Ajax wordt verkocht hoor. Hij zit goed bij PSV en heeft ook alle kans op een mooie transfer vanuit ons.
 
Tuurlijk niet. Zo ja dan kunnen we net zo goed de schaal al in Amsterdam afleveren de komende tijd. Minstens 40 miljoen. Maar zelfs 30 miljoen zullen ze niet aftikken, no way!
Geloof mij maar dat dát juist wel gaat gebeuren. PSV vraagt 40M en gaan dat ook krijgen. Er ontstaat natuurlijk wel een geweldig dilemma hierdoor. Van de ene kant heeft PSV die 40M nodig om zich te versterken, en van de andere kant, maak je je aartsrivaal stukken sterker. Daarbij opgeteld, het feit, dat ze in Diemen Noord na 1 of 2 seizoenen, minimaal het dubbele gaan vragen van geinteresseerde clubs.
 
Geloof mij maar dat dát juist wel gaat gebeuren. PSV vraagt 40M en gaan dat ook krijgen. Er ontstaat natuurlijk wel een geweldig dilemma hierdoor. Van de ene kant heeft PSV die 40M nodig om zich te versterken, en van de andere kant, maak je je aartsrivaal stukken sterker. Daarbij opgeteld, het feit, dat ze in Diemen Noord na 1 of 2 seizoenen, minimaal het dubbele gaan vragen van geinteresseerde clubs.

Geloof je dat nu echt? Ze komen niet eens boven de 20M uit. Ze gaan echt niet het dubbele betalen voor een binnenlandse transfer. Voor dat geld kunnen ze 2 toppers uit Zuid Amerika halen.

Ik zit hier echt niet mee hoor... Allemaal bluffen, maar dat zijn we wel gewend vanuit Amsterdam.
 
Geloof je dat nu echt? Ze komen niet eens boven de 20M uit. Ze gaan echt niet het dubbele betalen voor een binnenlandse transfer. Voor dat geld kunnen ze 2 toppers uit Zuid Amerika halen.

Ik zit hier echt niet mee hoor... Allemaal bluffen, maar dat zijn we wel gewend vanuit Amsterdam.


Oh? Ik vind dat ze dat bluffen dit jaar anders wel volledig waar maken.
 
Geloof je dat nu echt? Ze komen niet eens boven de 20M uit. Ze gaan echt niet het dubbele betalen voor een binnenlandse transfer. Voor dat geld kunnen ze 2 toppers uit Zuid Amerika halen.

Ik zit hier echt niet mee hoor... Allemaal bluffen, maar dat zijn we wel gewend vanuit Amsterdam.
We gaan het zien, Dropshot. Ja dat denk ik. Als ze daarmee denken dat ze PSV verzwakken, zie ik het echt gebeuren. Vergeet niet, dat als ze straks 50M voor Van de Beek beuren en ook nog Ziyech en evt. Neres van de hand doen, voor nog eens pakweg samen 70M, dat dat voor hen een uitgave is die zij niet in de porte-monnaie voelen. Bovendien krijgen ze straks ook nog eens 50M, als startersgeld voor deelname aan het WK voor clubteams.
 
Ajax gaat geen 30 miljoen aan 1 speler betalen. Dat is de no-way!

Duidelijk. Maar je directe concurrent op deze manier te kakken zetten vinden ze mogelijk die 30mio wel waard.

Ook dat speelt mee. De topspeler van je directe concurrent inlijven om maar eens aan te tonen dat het bedrag je niets uitmaakt en om te laten zien dat iedereen, zelfs een topspeler van je directe concurrent voor jou wil kiezen .

Bietje pesten.
 
We gaan het zien, Dropshot. Ja dat denk ik. Als ze daarmee denken dat ze PSV verzwakken, zie ik het echt gebeuren. Vergeet niet, dat als ze straks 50M voor Van de Beek beuren en ook nog Ziyech en evt. Neres van de hand doen, voor nog eens pakweg samen 70M, dat dat voor hen een uitgave is die zij niet in de porte-monnaie voelen. Bovendien krijgen ze straks ook nog eens 50M, als startersgeld voor deelname aan het WK voor clubteams.

Geloof er niet in. Ze gaan niet ineens hun uitgave patroon voor 1 speler verdubbelen. Lijkt me ook erg onverstandig (blessure etc.). Een grootmacht vangt dat wat makkelijker op dan een NL club.
Dan ga je toch elke positie verbeteren met max 20M per speler.

Hoe kom je bij dat verhaal van WK voor clubteams? Oh net ff gegoogled. Start pas in 2021. Duurt nog even :grin:
 
Geloof er niet in. Ze gaan niet ineens hun uitgave patroon voor 1 speler verdubbelen. Lijkt me ook erg onverstandig (blessure etc.). Een grootmacht vangt dat wat makkelijker op dan een NL club.
Dan ga je toch elke positie verbeteren met max 20M per speler.

Hoe kom je bij dat verhaal van WK voor clubteams? Oh net ff gegoogled. Start pas in 2021. Duurt nog even :grin:
Ze zijn anders hard op weg die grootmacht te worden, met die absurde prijzen die ze voor hun spelers vragen, en dan óók nog krijgen.
 
Ajax betaalt 15 miljoen voor een speler die hoger in de pikorde staat dan Bergwijn bij Oranje. Omdat Bergwijn jong is zijn ze bereid om meer te betalen maar zeker niet meer dan 20-25 miljoen.
Volgens mij is Bergwijn toch echt basis bij Oranje en Promes bank.
 
Ze zijn anders hard op weg die grootmacht te worden, met die absurde prijzen die ze voor hun spelers vragen, en dan óók nog krijgen.

Je vergeet dat wij een flut competitie hebben qua sponsors e.d. (i.t.t. de Bundesliga en Premier League).
Dat zal niet veranderen ondanks een Europees goed seizoen.
 
Ajax betaalt 15 miljoen voor een speler die hoger in de pikorde staat dan Bergwijn bij Oranje. Omdat Bergwijn jong is zijn ze bereid om meer te betalen maar zeker niet meer dan 20-25 miljoen.
Op Promes zullen ze geen winst meer maken aangezien niemand bereid zal zijn om meer dan 18 miljoen neer te leggen voor hem. Bergwijn heeft 2x zoveel talent als Peomes en die zal Ajax straks gewoon voor 60-70 miljoen gaan verkopen. Zij maken immers geen afspraken met spelers en nemen geen clausules op in de contracten. Buiten dat is Promes geen basisspeler en zijn status zal eerder dalen dan stijgen in Oranje nu hij het niet heeft gered bij de subtop van Europa. Bij Bergwijn gaat men uit van de veronderstelling dat er nog veel rek zit in zijn ontwikkeling. Promes zit allang aan zijn plafond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan