Hopelijk heeft meneer het nu wel door dat ie totaal nog niet toe is aan de volgende stap. Zijn houding op het veld bevalt mij steeds minder en zo langzamerhand verlang ik naar de werklustige en positie-bewuste Locadia, en dat wil veel zeggen. Het enige waar Bergwijn steeds meer van krijgt zijn de tattoo’s en de kilo’s...
 
Hopelijk heeft meneer het nu wel door dat ie totaal nog niet toe is aan de volgende stap. Zijn houding op het veld bevalt mij steeds minder en zo langzamerhand verlang ik naar de werklustige en positie-bewuste Locadia, en dat wil veel zeggen. Het enige waar Bergwijn steeds meer van krijgt zijn de tattoo’s en de kilo’s...

Volgens mij heeft hij zelf nooit verkondigd toe te zijn aan een volgende stap. Dat is vooral wat men hier op het forum verwachtte. Het is echter maar de vraag of hij door nog een seizoen te blijven ineens wel die grilligheid eruit kan krijgen, want volgens mij is dat namelijk inherent aan de speler Bergwijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens Soccernews heeft Inter Milaan een officieel bod van 35 miljoen euro neergelegd bij bestuur PSV...dus hoger dan 40 miljoen zal het niet meer worden en wat mij betreft is 40 miljoen euro een prima bedrag voor Bergwijn in zijn huidige vorm....

huh?? Het wordt nu opnieuw als een nieuw bod gebracht op soccesnews.

UPDATE 02/05
Gisteravond pakten de Italiaanse media al uit met het nieuws dat Inter Milan 30 miljoen euro op Steven Bergwijn zou hebben geboden, en nu brengt TuttoMercatoWeb al een update: het medium claimt te weten dat PSV de aanbieding resoluut van tafel heeft geveegd. De Eindhovenaren willen volgens TMWnamelijk pas luisteren als er minstens 40 miljoen euro op tafel komt voor de dribbelaar.
 
Laatst bewerkt:
Bij Bergwijn, zoals hij na de winterstop speelt, moeten we als PSV ook niet denken aan 50+ miljoen.....wel zou ik het jammer vinden als PSV genoegen neemt met een bedrag onder de 40 miljoen. Zelf hoop ik op 40 miljoen en dat bedrag kan dan oplopen door bonussen en dergelijke tot 45 miljoen euro....in dat geval zou ik akkoord gaan. PSV moet wel, anders raak je Bergwijn niet kwijt, zit hij volgend jaar weer bij de selectie en dreigt een Jorgensen situatie ( Feyenoord): volgend seizoen stukken minder waard dan nu.....
 
Bij Bergwijn, zoals hij na de winterstop speelt, moeten we als PSV ook niet denken aan 50+ miljoen.....wel zou ik het jammer vinden als PSV genoegen neemt met een bedrag onder de 40 miljoen. Zelf hoop ik op 40 miljoen en dat bedrag kan dan oplopen door bonussen en dergelijke tot 45 miljoen euro....in dat geval zou ik akkoord gaan. PSV moet wel, anders raak je Bergwijn niet kwijt, zit hij volgend jaar weer bij de selectie en dreigt een Jorgensen situatie ( Feyenoord): volgend seizoen stukken minder waard dan nu.....
Ach, de opportunistische voetbalwereld kijkt alleen naar die paar hoogtepunten. Nou, van Bergwijn kun je best een mooi filmpje maken met flitsende acties.
 
Ach, de opportunistische voetbalwereld kijkt alleen naar die paar hoogtepunten. Nou, van Bergwijn kun je best een mooi filmpje maken met flitsende acties.
Denk je dat nou serieus? dat de scouts van AC Milan een youtube filmpje bekijken van Bergwijn en dan denken, ach laten we daar eens 40m voor neertellen?
 
Denk je dat nou serieus? dat de scouts van AC Milan een youtube filmpje bekijken van Bergwijn en dan denken, ach laten we daar eens 40m voor neertellen?
Niet helemaal, maar wel dat vorm niet zo belangrijk is. Aan de andere kant, voor Vincent Jansen werd op basis van 1 seizoen een godsvermogen neergeteld, waarna hij nooit meer een doelpunt maakte.
 
Niet helemaal, maar wel dat vorm niet zo belangrijk is. Aan de andere kant, voor Vincent Jansen werd op basis van 1 seizoen een godsvermogen neergeteld, waarna hij nooit meer een doelpunt maakte.
Ik durf te wedden dat als AC Milan serieus geinteresseerd is (en dat weten we natuurlijk niet, de media verzinnen een hoop), ze hem minstens drie keer bekeken hebben, door verschillende mensen en dat er een minstens 50 pagina's tellend scoutingsrappport gemaakt is.
 
Het zou goed zijn voor Bergwijn om niet meteen naar een topcompetitie te gaan. Dus Italië is een goede keuze maar hij moet wel weten dat een transfer naar een topcompetitie in principe uitgesloten is wanneer je in Italië speelt. Spelers als Mertens, Naigolan enz zijn daar ook blijven hangen. De beste van de andere clubs kunnen dan hoogstens bij Juve terechtkomen wat op zich ook geen straf is. Maar de weg naar de PL of La Liga enz is eigenlijk al afgesloten. Hoe dat komt weet ik niet maar andere grote clubs tonen bijna nooit interesse in spelers die in Italië spelen.
 
Mooiste voorbeeld van zo'n route is Wijnaldum.

Anderzijds lijkt het soms dat het etiket “net niet” eraan blijft hangen. Maar dat kan ook komen omdat hij niet bij ajaks heeft gespeeld. Ik heb het idee dat men bankzitter Cillessen hoger acht dan Wijnaldum.
 
Anderzijds lijkt het soms dat het etiket “net niet” eraan blijft hangen. Maar dat kan ook komen omdat hij niet bij ajaks heeft gespeeld. Ik heb het idee dat men bankzitter Cillessen hoger acht dan Wijnaldum.
In keepen is Cillessen wel beter ja. En die schrijft straks mogelijk een CL-winst achter zijn naam, niet dat hij ook maar iets daaraan heeft bijgedragen, maar toch, bij het kijken wie er beter is grijpen mensen al snel naar gewonnen prijzen.
 
Anderzijds lijkt het soms dat het etiket “net niet” eraan blijft hangen. Maar dat kan ook komen omdat hij niet bij ajaks heeft gespeeld. Ik heb het idee dat men bankzitter Cillessen hoger acht dan Wijnaldum.
Wijnaldum wordt door de kenners in Engeland op handen gedragen en is een belangrijke speler in een succesvol Liverpool. Toch andere koek dan dominee Cillessen.
Ik denk dat Bergwijn er goed aan doet om te trachten zo'n route te vinden.
 
Wijnaldum wordt door de kenners in Engeland op handen gedragen en is een belangrijke speler in een succesvol Liverpool. Toch andere koek dan dominee Cillessen.
Ik denk dat Bergwijn er goed aan doet om te trachten zo'n route te vinden.

Dat denk ik ook hoor. Je bent toch sporter om te sporten. Op de bank zitten kunnen de meeste mensen ook wel.
 
Dat denk ik ook hoor. Je bent toch sporter om te sporten. Op de bank zitten kunnen de meeste mensen ook wel.
Ja, kweenie. Ik vind dat stilzitten ook niks. Maar goed, je kan wel naar een potje voetbal kijken en je wordt er dan rijkelijk voor beloond. Dus ik denk dat het wel zal lukken. ;)
 
Dan blijft hij voorlopig nog even. Wijnaldum ging pas na 7-9 Eredivisie de stap wagen toch?;)
Yups,
4 jaar feyenoord (111 wedstrijden, 23 goals)
4 jaar PSV (109 wedstrijden, 41 goals)

n.b. gegevens van Wiki, ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele fouten bij de bron....
 
Zijn rendement moet gewoon beter worden. Hij heeft klasse genoeg en is gruwelijk snel...Meer rust aan de bal krijgen, zoals thuis tegen Ajax met zijn prachtige 3-0. Ook moet hij meer oog hebben voor medespelers die er beter voorstaan om te scoren, dan lukraak op goal schieten.
 
Zijn rendement moet gewoon beter worden. Hij heeft klasse genoeg en is gruwelijk snel...Meer rust aan de bal krijgen, zoals thuis tegen Ajax met zijn prachtige 3-0. Ook moet hij meer oog hebben voor medespelers die er beter voorstaan om te scoren, dan lukraak op goal schieten.

Klopt, maar gelet op z'n rendement in de vorige seizoenen is het spectaculair verbeterd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan