Steven Berghuis, Feyenoord (A)

Status
Je kunt niet meer reageren.

psvkieran

Jeugdspeler
ik hoop echt niet dat hij komt
ben nou niet echt onder de indruk van hem
al speelt hij niet echt in een heel sterk team misschien dat psv hem beter maakt?
maar hoop dat hij ni komt

Bouma

Invaller
Berghuis is 27 totaal mislukt in de Premier League.
Bij Feyenoord vaak het middelpunt van problemen (met medespelers en met technische staf) en totaal niet stabiel in zijn prestaties.
10 Miljoen is daarom veel te veel.
Het is ook wel heel makkelijk om zo iemand te halen laat gewoon je scouting zijn werk doen en dan zijn er meerdere buitenspelers die beter bij P.S.V. passen.

psvkieran

Jeugdspeler
Bij Feyenoord vaak het middelpunt van problemen (met medespelers en met technische staf) en totaal niet stabiel in zijn prestaties.
Het is ook wel heel makkelijk om zo iemand te halen laat gewoon je scouting zijn werk doen en dan zijn er meerdere buitenspelers die beter bij P.S.V. passen.
kijk hier ben ik het mee eens
al was ik wel vergeten van zijn premier league avontuur ?

PEEL

Basisspeler
Berghuis vind ik een prima speler voor de Eredivisie. Maar wel eentje voor wie de Eredivisie zijn platond is. Heeft ook de naam een vervelend ventje te zijn. Dat laatste is wel afgaan op de media, was er zelf niet bij natuurlijk.

Ik denk niet dat het 'n aankoop is waar je geld op gaat verdienen op termijn. Ben dus huiverig, zeker als Feyenoord de hoofdprijs wil.

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
10 miljoen is inderdaad 5 miljoen teveel, maar Feyenoord ziet ook dat wij Lozano en Berghuis en straks een Dumfries voor 40 miljoen weg zullen doen. Spelers die 2 punten haalden in de CL. Berghuis won tenminste nog in de CL een wedstrijd tegen Napoli. Het is de markt. Teveel? Ja dat zeker.

Bouma

Invaller
10 miljoen is inderdaad 5 miljoen teveel, maar Feyenoord ziet ook dat wij Lozano en Berghuis en straks een Dumfries voor 40 miljoen weg zullen doen. Spelers die 2 punten haalden in de CL. Berghuis won tenminste nog in de CL een wedstrijd tegen Napoli. Het is de markt. Teveel? Ja dat zeker.
Eerst maar een die 40 miljoen per speler zien te vangen.

Verschil tussen Lozano, Bergwijn en Dumfries contra Berghuis. Eerste 3 zijn begin 20 en hebben nog groeipotentie en de investering kan dus al dan niet geheel terugverdiend worden en zijn international en hebben geen problemen veroorzaakt in de selectie waarin ze zich bevonden.

Berghuis is eind 20, geen international, geen groeipotentie meer(investering wordt niet terugverdiend) al mislukt in het buitenland. Wisselvallig in Eredivisie. Ruzie met medespelers en coach.

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
Eerst maar een die 40 miljoen per speler zien te vangen.

Verschil tussen Lozano, Bergwijn en Dumfries contra Berghuis. Eerste 3 zijn begin 20 en hebben nog groeipotentie en de investering kan dus al dan niet geheel terugverdiend worden en zijn international en hebben geen problemen veroorzaakt in de selectie waarin ze zich bevonden.

Berghuis is eind 20, geen international, geen groeipotentie meer(investering wordt niet terugverdiend) al mislukt in het buitenland. Wisselvallig in Eredivisie. Ruzie met medespelers en coach.
Eerst maar zien dat Feyenoord er 10 miljoen voor gaat vangen.
Luuk de Jong zwaar mislukt in het buitenland, en ook een waardeloos seizoen gekend in de eredivisie.
Het kan ook mislukken hoor, voorbeelden genoeg bij PSV maar ik gun deze speler met een lastig karakter wel het voordeel van de twijfel.

RAZINHO

International
10 miljoen euro voor Berghuis vind ik ook teveel....zelf denk en hoop ik op 6-7 miljoen euro maximaal....

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan