Stanislav Manolev

Tegen Ajax speelde die echt uitstekend!
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij PSV, maar deze jongen kan volgens mij toch echt heel aardig verdedigen en daarbij ook nog eens goed voetballen.
Misschien dat dit wel eens een goeie aankoop kan zijn.
 
Hij lijkt me een goede aankoop te worden. Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt. Hij heeft zich in ieder geval al snel in de basis gespeeld.
 
kom op stannyyyy :p

Zalige match gespeeld tegen ajax voor een nieuwkomer, hoop dat hij dit nog gaat bevestigen of "daar overeen gaat"!

Hopelijk is hij niet al te blessuregevoelig zodat hij veel wedstrijden achter elkaar kan voetballen en we het dramatische spel van kromkamp niet al teveel moeten aanzien


Off: Wat zou het mooi zijn als je kromkamp gewoon kon ontslaan en Lucius als backup RB op de bank kon zetten, dat is teminste nog een kuitenbijter! (beetje hardop aan het dromen...)
 
Laatst bewerkt:
Hij moet het nog maar zien vast te houden, maar:

Heerlijke klootzak. Schoppen, hard in de duels --> Als aanvaller ben je er bang voor.
Daarnaast zeer sterk in de combinatie met Lazovic, zowel tegen Twente als Ajax, dus aanvallend heb je altijd een mannetje meer.

Enig nadeel tot nu toe: Positiespel is niet bepaald sterk, maar daar is op te trainen!:)

Goeie tip van ons Guus;)
 
Hij moet het nog maar zien vast te houden, maar:

Heerlijke klootzak. Schoppen, hard in de duels --> Als aanvaller ben je er bang voor.
Daarnaast zeer sterk in de combinatie met Lazovic, zowel tegen Twente als Ajax, dus aanvallend heb je altijd een mannetje meer.

Enig nadeel tot nu toe: Positiespel is niet bepaald sterk, maar daar is op te trainen!:)

Goeie tip van ons Guus;)

Weet niet wat jij met de tip van Guus bedoelt?? In ieder geval is dat niet de aankoop van Manolev. Hij werd al een heel stuk langer gevolgd door PSV.
 
Jawel, de tip kwam van Guus. Stond ergens in een interview;)
 
Weet niet wat jij met de tip van Guus bedoelt?? In ieder geval is dat niet de aankoop van Manolev. Hij werd al een heel stuk langer gevolgd door PSV.
Hij zou inderdaad door Guus Hiddink onder de aandacht gebracht zijn. Ik heb het ook ergens gelezen.
 
Jawel, de tip kwam van Guus. Stond ergens in een interview;)

Klopt, dat heb ik ook gezien. Alleen werd dat later door Rutten weer ontkracht. Hij meldde dat PSV hem al langer in de gaten had, voordat hij bij PSV trainer werd. Vandaar dat ik vroeg of je daar op doelde.
 
Voorafgaand het seizoen 2009-2010 legde PSV de Bulgaar Stanislav Manolev vast voor 3 seizoenen. Manolev is een speler die op meerdere verdedigende positities kan ingezet worden. Manolev maakte reeds zijn debuut bij PSV, en het lijkt erop dat hij een aanwinst is voor PSV.

Reacties over de ontwikkelingen van Manolev kunnen hier gepost worden.

Van wat ik erover gelezen heb kan hij in de verdediging enkel op RB positie uit de voeten, het zou eigenlijk een rechtshalf zijn die omgeschoold is naar rechtsback de laatste jaren.

Heb hier niet direct een bron van maar heb hier al eens over gepost over Manolev
 
Laatst bewerkt:
Hij moet het nog maar zien vast te houden, maar:

Heerlijke klootzak. Schoppen, hard in de duels --> Als aanvaller ben je er bang voor.
Daarnaast zeer sterk in de combinatie met Lazovic, zowel tegen Twente als Ajax, dus aanvallend heb je altijd een mannetje meer.

Enig nadeel tot nu toe: Positiespel is niet bepaald sterk, maar daar is op te trainen!:)

Goeie tip van ons Guus;)

Werd wel steeds voorbij gelopen door Ruiz. tegen Ajax had hij geen tegenstander. Ben benieuwd hoe hij zich houdt , als er weer een linksbuiten tegenover hem staat. Op die momenten liet hij zien hard te zijn, maar niet beter dan kKromkamp te zijn. tegen Ajax was het een goede wedstrijd.
 
Werd wel steeds voorbij gelopen door Ruiz. tegen Ajax had hij geen tegenstander. Ben benieuwd hoe hij zich houdt , als er weer een linksbuiten tegenover hem staat. Op die momenten liet hij zien hard te zijn, maar niet beter dan kKromkamp te zijn. tegen Ajax was het een goede wedstrijd.

Alles is beter dan Kromkamp.... ;)
 
:D mooi met 4 assists eerste in de eredevisie, hoop dat hij dit niveaudoortrekt...

Het leek tegen NAC wel alsof de tegenstander af en toe vergat dat we nu een RB hebben die daadwerkelijk kan voetballen, heerlijk hoe hij met de bal aan de voet opkomt
 
Laatst bewerkt:
:D mooi met 4 assists eerste in de eredevisie, hoop dat hij dit niveaudoortrekt...

Het leek tegen NAC wel alsof de tegenstander af en toe vergat dat we nu een RB hebben die daadwerkelijk kan voetballen, heerlijk hoe hij met de bal aan de voet opkomt

wilde het net posten; bovenaan in het assist klassement vd eredivisie.

4 van de 11 goals komen door hem. da's toch al snel een indrukwekkend gegeven.
 
Vind het echt een hele goede aankoop. Goede backs zijn schaars in Nederland dus moet je het wel in het buitenland zoeken, komt PSV met een Bulgaar aan waar nooit iemand van gehoord heeft. Blijkt hij gewoon heel veelzijdig te zijn. Verdedigend is hij goed en fel, een verdediger die je liever niet tegenover je hebt en dat is gunstig voor PSV (kijk naar NAC (Ajax niet live kunnen zien helaas) maar Lurling is normaal een best aardige aanvaller die graag acties maakt en schiet, ik heb hem zondag geen een keer op doel zien schieten). Aanvallend is hij goed, komt veel op, goede voorzet, maakt soms ook de acties tussen de linies door (vanaf RB positie met een beweging zijn man uitspelen en schuin naar het midden opkomen en op ong. Ibi's positie uitkomen en vanaf daar de aanval verder opbouwen). Je ziet ook dat hij het goed kan vinden met Lazovic (wat ook goed werkt op rechts, als die 2 elkaar gaan aanvoelen en elkaar blind kunnen inspelen krijgen we nog mooie acties op rechts te zien) en ook met de jonge jongens (Bakkal, Ibi, Pieters) zie je dat hij het goed kan vinden (zoeken elkaar meteen op na doelpunt of na wedstrijd).

Had geen hoge verwachtingen van hem maar al had ik die gehad dan had hij die ook wel waargemaakt. Een goede aankoop van Reker en Rutten en hopen dat hij nog lang bij PSV blijft en doorgroeit naar een RB die op CL-niveau mee kan doen!
 
Gisteren de slechtste man op het veld denk ik.. Maar de wil is er iig!

Ik wacht geduldig zijn ontwikkeling af hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan