IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Hahaha goed gevondenDe Salah van het forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha goed gevondenDe Salah van het forum.
Spreuk van de dag: Ajax duizend dagen geen koploper: ‘Heel triest’
Bron: ad.nl
Wat is hier heel triest aan?
Lijkt me logisch. Je zegt dat je de beste bent maar ondertussen sta je niet 1 dag bovenaan in de afgelopen 1000 dagen.
Ik vind er nog steeds niets triest aan.
wel leuk eigenlijk !!
Ha ha, 1016 dagen, en hun geweldige record is gebroken...Misschien krijgen ze wel een papieren stier bij hun huldiging van de KNJB...
Nou IPF gezien de laatste posts was jouw spreuk zo slecht nog niet ?
Prik een rijgnaald in de ander en een klein naaldje in jezelf.
Dat zeggen de Perzen als iemand geen empathie toont.
P.s. Hoop dat de betekenis over komt.
Ik snap het helemaal. Ik prik iemand anders met mijn rijgnaald en breng bij mezelf ook een klein speeltje naar binnen. Thanks voor de tip. Dat geeft dan meer genot voor mij ook, dunkt me?
Fijn dat jullie zo'n vrije samenleving hebben!
Het doel was om dit topic een nieuw leven in te blazen. Gelukt! En dat jij dan vervolgens nog meer kwaliteit toevoegt aan mijn post is alleen maar mooi meegenomen.Ik snap het helemaal. Ik prik iemand anders met mijn rijgnaald en breng bij mezelf ook een klein speeltje naar binnen. Thanks voor de tip. Dat geeft dan meer genot voor mij ook, dunkt me?
Fijn dat jullie zo'n vrije samenleving hebben!
Lache joh met je Religie -> liefde. Heb daardoor U96 opgezet en wordt nu het algoritme van de eurodance ingezogen
Heb daardoor U96 opgezet en wordt nu het algoritme van de eurodance ingezogen
We maken d'r maar ff een fout uurtje van. Zit nu bij de taartentoren van Limburg, Vlaai so highGeniet ervan, ik heb nu scooter dankzij jouw uit mijn speaker knallen.