Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat wil je dan? Ze maar verder laten aankloten? Het kan gewoon niet langer zo. Deze directie mist gewoon alle eigenschappen die een directie van een topclub moet hebben; dat is toch al jaren duidelijk? Met meer geluk dan wijsheid heeft PSV nog wat kampioenschappen in de wacht weten te slepen, maar dat verdoezelde alleen maar hun onkunde. Nu zitten we in een Reker 2.0 fase, en ik zie deze directie niet bij machte zijn om zich daar uit te worstelen. Er zijn mensen met visie nodig, met verstand van voetbal, en die ook hard kunnen zijn wanneer het nodig is, zoals nu.

En waar vinden we die? En waar vinden we goede spelers die bij PSV willen voetballen?
Bergwijn, Malen en Ihattaren blijven niet erg lang meer bij PSV. Die worden weggeplukt door andere clubs in Europa. Ik zie ook niet snel een oplossing, maar iedereen maar ontslaan zonder dat je adequate opvolgers klaar hebt staan is zeker niet de oplossing.
 
Haha, droplul die nog altijd denkt dat die het wel aan de praat krijgt. Nietsnut. Nooit zo slechte trainer meegemaakt bij onze mooie club. Geeft geen ene fuck om de club, maar alleen aan zichzelf.

Loser.
 
En waar vinden we die? En waar vinden we goede spelers die bij PSV willen voetballen?
Bergwijn, Malen en Ihattaren blijven niet erg lang meer bij PSV. Die worden weggeplukt door andere clubs in Europa. Ik zie ook niet snel een oplossing, maar iedereen maar ontslaan zonder dat je adequate opvolgers klaar hebt staan is zeker niet de oplossing.

Alsof van Bommel een adequate trainer is... Gaat niet zozeer om een direct effect, het seizoen is al verloren. Denk dat het meer gaat of PSV zichzelf nog met een rechte rug in de spiegel aan kan kijken als het nu niks doet. PSV is geen topclub meer als het nu weer bij aanpappen en nathouden blijft. Alle mooie woorden ten spijt.
 
Ik verdedig JdJ niet, heb ik nooit gedaan ook. Lees anders zijn topic maar..
Maar om Brands te gaan verheerlijken omdat we nu met de echte amateurs te maken hebben gaat me te ver. JdJ heeft 8 jaar meegelopen met Brands en zijn beleid voortgezet. Ook Bruma is gewoon een aankoop van Brands; hij wilde hem al jaren lang hebben.

Exactum. En als ik me niet vergis zijn Guti (voldoet niet), Perreiro (vertrekt gratis door kutzakenrelatie), Ramselaar, en onze superspits uit Argentinie die al twee jaar in de lappenmand ligt ook Brands aankopen. Lijst is niet compleet.

Wat Brands voor heeft is voltreffers die dik verkocht werden. Benieuwd of de Jong dat ook kan waarmaken, hoewel de misere nu wel heel erg is.
 
Wat mij betreft is de "root cause" nog altijd de veel te dure en te vroege aankoop Bruma. Ik vind hem niet eens onaardig als speler maar niet voor 15 miljoen. Dat geld had ik liever aan een topmiddenvelder besteedt (en een linksback) ala Guardado of van Ginkel. Met een alround middenvelder erbij, iemand die kan verdedigen en lopen en opbouwen was de verdediging ontlast geweest en het voetbal beter. De verdediging krijgt nu een bak stront over zich heen van ons maar met een sterk middenveld had die veel minder te doen gehad. En die paniekaankoop van 15 miljoen was het werk van JDJ.
 
Blijft toch ongelooflijk dat er ruim 30 miljoen over de balk is gesmeten...
MvB riep echt al om die opbouwende middenvelder en CV... Dat moet toch echt worden gezegd. Wie kwam er? Doan.

Ik blijf er bij, wat ik aan het begin van dit seizoen zei....Dit team is onevenwichtig en heeft vele zwakke plekken, maar met één, ja één, middenvelder die ofwel een pass ofwel loopvermogen heeft, zou er zó veel anders zijn. Dat zou in de competitie echt minimaal 8 punten hebben gescheeld, en overwintering in EL. Beslist.

JdJ had gewoon gewoon Pröpper moeten halen
 
Ik hoop het ook.
Wat een verschrikkelijke wanvertoning.
Ben al vanaf 5.15 op om naar Hamburg te rijden en van daaruit naar Lissabon.
Laten we het ook niet hebben over de politie.

Klotedag
HELD
 
Ik hoop het ook.
Wat een verschrikkelijke wanvertoning.
Ben al vanaf 5.15 op om naar Hamburg te rijden en van daaruit naar Lissabon.
Laten we het ook niet hebben over de politie.

Klotedag

Respect dat je het gedaan hebt, zeker wetende dat een kutresultaat momenteel eerder norm dan uitzondering is. Wel thuis!
 
Maar die wilde niet vanwege het te lage salaris...premier league betaalt vele malen meer dan eredivisie ...
Je kan beter maar een speler met een hoogsalaris kopen waarvan je weet dat die goed is dan elke keer mislukte spelers die niet zoveel salaris hebben maar wel veel geld kosten (bruma, Baumgartl)
 
Wat mij betreft is de "root cause" nog altijd de veel te dure en te vroege aankoop Bruma. Ik vind hem niet eens onaardig als speler maar niet voor 15 miljoen. Dat geld had ik liever aan een topmiddenvelder besteedt (en een linksback) ala Guardado of van Ginkel. Met een alround middenvelder erbij, iemand die kan verdedigen en lopen en opbouwen was de verdediging ontlast geweest en het voetbal beter. De verdediging krijgt nu een bak stront over zich heen van ons maar met een sterk middenveld had die veel minder te doen gehad. En die paniekaankoop van 15 miljoen was het werk van JDJ.

De schuld op deze transfer afschuiven is te simpel , wat met de al andere te dure mislukte aankopen . Doan werd in laatste instantie ook nog gehaald voor veel te veel geld terwijl iedereen zag er andere prioriteiten waren.
 
Wat was dit weer een geweldige wedstrijd, maar van Bommel ziet nog steeds perspectief en krijgt het nog wel aan de praat. Ik blijf het zeggen, van Bommel krijgt dit niet meer aan de praat. Er zit al maanden geen lijn in het spel, het hele elftal is los zand. Wanneer je spelers als Rosario en Sadilek al maanden ziet aanmodderen is echt te triest voor woorden. Maar Bommel ziet nog genoeg mogelijkheden maar vergeet te zeggen dat wanneer Sporting echt had blijven aanzetten het gewoon een nulletje of 8 had geworden. En dan te bedenken dat we gewoon een miljoentje of 40 verkwanst hebben aan pure middelmaat en spelers totaal overbodig zijn, echt bizar.
 
Ergens nog gelezen dat hij Sadilek de beste optie vind op linksback dit moment. Alleen daarom al ontslaan, zie nog liever een jongen van de A1 daar voetballen dan Sadilek. Idem voor Rosario. De toonbeelden van middelmaat. Tel daar ook nog even Viergever, Baumgartl, Doan, Bruma en Hendrix bij op en je hebt een team toonbeeld middelmaat.
 
Gelukkig pas zaterdag terug.
Dus tis meer een citytrip met een voetbalwedstrijd er bij.
Nou, geniet daar dan maar van!
Ergens nog gelezen dat hij Sadilek de beste optie vind op linksback dit moment. Alleen daarom al ontslaan, zie nog liever een jongen van de A1 daar voetballen dan Sadilek. Idem voor Rosario. De toonbeelden van middelmaat. Tel daar ook nog even Viergever, Baumgartl, Doan, Bruma en Hendrix bij op en je hebt een team toonbeeld middelmaat.
Volgens mij is de linksbackpositie in Jong PSV ook al jaren aanmodderen. Dus dat helpt ook niet. Hoewel, ik heb Gloster nog nooit zien spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan