Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
c6jilzw.png
 
Spannende pot.
Zouden we kunnen stunten?

Ik hoop stiekem op enkele smerige counters.
Unnerstall wordt de held van de wedstrijd.

Uitslag 1-2
 
Ik vond PSV echt veel beter in de 1e wedstrijd tegen Sporting. Had toen wel 4-0 of 5-0 moeten zijn. Maar het werd 3-2. Maar in deze situatie weet ik het zo net nog niet. Hopen op een goeie Stevie en Mo weer!
 
Ik vond PSV echt veel beter in de 1e wedstrijd tegen Sporting. Had toen wel 4-0 of 5-0 moeten zijn. Maar het werd 3-2. Maar in deze situatie weet ik het zo net nog niet. Hopen op een goeie Stevie en Mo weer!
Toen stond Bergwijn nog op 10, kortom, de situatie is nu beter. 0-2.
 
Ik vond PSV echt veel beter in de 1e wedstrijd tegen Sporting. Had toen wel 4-0 of 5-0 moeten zijn. Maar het werd 3-2. Maar in deze situatie weet ik het zo net nog niet. Hopen op een goeie Stevie en Mo weer!

Precies. Normaal gesproken moeten ze te pakken zijn, maar nu? Niet dat PSV in de thuiswedstrijd in vorm was oid, maar nu ligt er nog maar net een heel dun korstje op de wond van de afgelopen periode; het is nog erg fragiel allemaal, en dan is het ook nog eens een uitwedstrijd. Ben benieuwd.
 
Precies. Normaal gesproken moeten ze te pakken zijn, maar nu? Niet dat PSV in de thuiswedstrijd in vorm was oid, maar nu ligt er nog maar net een heel dun korstje op de wond van de afgelopen periode; het is nog erg fragiel allemaal, en dan is het ook nog eens een uitwedstrijd. Ben benieuwd.
0-5.
 
Zou mooi zijn als PSV die k*t Portugezen eruit countert in een verschrikkelijk wedstrijd 2-3. 1x bergwijn en 2x Malen
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Als we maar niet achter komen want dan vrees ik het ergste. Zal het morgen live aanschouwen. Zolang we maar niet verliezen. Overwintering is een MUST gezien het verval in de competitie.
 
Ik realiseer me nu pas dat als PSV de laatste wedstrijd tegen Rosenborg wint (daar mag ik wel vanuit gaan toch?) morgen een gelijkspel genoeg is om te overwinteren.

Dat is toch wel een iets geruster gevoel dan wanneer je per se moet winnen. Al kan het er ook voor zorgen dat je op twee gedachten gaat hinken, maar je moet natuurlijk altijd voor de winst gaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
1-2 en Pereiro maakt de winnende treffer.

Ik denk niet dat ik veel verder van de waarheid kan zitten :grin:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik realiseer me nu pas dat als PSV de laatste wedstrijd tegen Rosenborg wint (daar mag ik wel vanuit gaan toch?) morgen een gelijkspel genoeg is om te overwinteren.

Dat is toch wel een iets geruster gevoel dan wanneer je per se moet winnen. Al kan het er ook voor zorgen dat je op twee gedachten gaat hinken, maar je moet natuurlijk altijd voor de winst gaan.

Oneens, dan kunnen LASK en Sporting het misschien nog op een akkoordje gooien. Allemaal gelijk en onderling resultaten ook allemaal 1 x winst. Dan helpt die 4-1 denk ik niet.
 
Oneens, dan kunnen LASK en Sporting het misschien nog op een akkoordje gooien. Allemaal gelijk en onderling resultaten ook allemaal 1 x winst. Dan helpt die 4-1 denk ik niet.
Je hebt gelijk. Ik ging er in mijn beredenering alleen vanuit dat PSV een beter onderling resultaat t.o.v. Sporting heeft, maar Sporting heeft een beter onderling resultaat t.o.v. LASK en LASK t.o.v. PSV.

Goed, winnen dus.
 
Laatst bewerkt:
Oneens, dan kunnen LASK en Sporting het misschien nog op een akkoordje gooien. Allemaal gelijk en onderling resultaten ook allemaal 1 x winst. Dan helpt die 4-1 denk ik niet.
Als Sporting gelijkspeelt tegen LASK en tegen ons, en Rosenborg verliest van zowel ons als LASK dan is de top 3 gelijk aan punten toch? En dan elke club onderling beter tegen de ene, onderling slechter tegen de andere.
 
Als Sporting gelijkspeelt tegen LASK en tegen ons, en Rosenborg verliest van zowel ons als LASK dan is de top 3 gelijk aan punten toch? En dan elke club onderling beter tegen de ene, onderling slechter tegen de andere.

Klopt en dan ben ik bang dat die 4-1 wel eens fataal kan blijken. Maar we hebben het nog in eigen hand.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan