Spelers PSV O17 t/m O9

Resultaten kunnen veel verbloemen. Is het team heel sterk of zitten er grote talenten in, die later doorbreken in PSV1?

Klopt, maar zoveel teams die de competitie winnen of heel goed meedoen heeft niets meer met verbloemen te maken, dan doe je gewoon iets goed als club.
 
Wat zie je hier van terug bij het Eerste elftal? Als jongens als Malen, Lammers en Gudmundsson al bijna geen kansen krijgen.... Ik denk dat een aantal getalenteerde spelers van -19 en -17 snel vertrekt hier en ik kan ze geen ongelijk geven. En wij als supporters zijn hier net zo debit aan: Als Lammers of Malen 2 slechte wedstrijden spelen in het Eerste, wat overigens niet vaak voorkomt daar ze geen kansen krijgen, dan wordt al gelijk gesproken over verhuren en het niveau niet aankunnen etc. Dat is altijd al zo geweest bij PSV. Want als het aan velen had gelegen, dan hadden Zoet, Locadia, Hendrix en zelfs Bergwijn allang vertrokken moeten zijn.

Geen woord aan gelogen, helaas. Talenten krijgen nauwelijks kansen, en worden vrijwel direct afgefikt en afgeserveerd als ze die ene schaarse kans dan eens verprutsen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Iemand die misschien nog wel beter is dan Sidibe is Ihattaren. Een middenvelder met een fantastische pass en overzicht, heeft ook al (net als Sidibe en Vertessen) meegespeeld met de O19. Vertessen is een hele goede afmaker, ben ook wel benieuwd naar hem. Verder zit aanvoerder Sambo bijvoorbeeld nog bij de selectie van Oranje O17 voor het EK, terwijl Sepp van de Berg er niet bij zit.
 
Vertessen zal ook wel ergens in de erediviesubtop terechtkomen.Prima aanvaller die gemakkelijk scoort.Chelsea zit achter Ian Maatsen aan van de o-17.
 
The Next Nathan Aké, nou lekker laten gaan dan. Middelmatige overschatte spelers hoeven wij niet :sneaky:
 
The Next Nathan Aké, nou lekker laten gaan dan. Middelmatige overschatte spelers hoeven wij niet :sneaky:

Ze zeggen vol trots "de volgende Nathan Aké" alsof dat voor Chelsea iets geweldigs betekent, maar die jongen heeft nooit iets voor Chelsea betekent. Heeft een handvol nietszeggende wedstrijden voor Chelsea gespeeld en speelt nu voor een of ander grijs clubje in de PL, dus waarom zou je als Chelsea zijnde zeggen 'The Next Aké'? Laat hem dan maar hier.
 
Ze zeggen vol trots "de volgende Nathan Aké" alsof dat voor Chelsea iets geweldigs betekent, maar die jongen heeft nooit iets voor Chelsea betekent. Heeft een handvol nietszeggende wedstrijden voor Chelsea gespeeld en speelt nu voor een of ander grijs clubje in de PL, dus waarom zou je als Chelsea zijnde zeggen 'The Next Aké'? Laat hem dan maar hier.

'De nieuwe handelswaar'.
 
Ze zeggen vol trots "de volgende Nathan Aké" alsof dat voor Chelsea iets geweldigs betekent, maar die jongen heeft nooit iets voor Chelsea betekent. Heeft een handvol nietszeggende wedstrijden voor Chelsea gespeeld en speelt nu voor een of ander grijs clubje in de PL, dus waarom zou je als Chelsea zijnde zeggen 'The Next Aké'? Laat hem dan maar hier.
Precies. Als dit zon geweldig talent moet voorstellen, dan zal het NLse voetbal voorlopig nog verder en dieper gaan zinken...
16 jaar en dit is al je 4e prof-club....
 
Precies. Als dit zon geweldig talent moet voorstellen, dan zal het NLse voetbal voorlopig nog verder en dieper gaan zinken...
16 jaar en dit is al je 4e prof-club....
Ook weer makkelijk gezegd. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om nee te zeggen tegen PSV en Chelsea.
 
Ook weer makkelijk gezegd. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om nee te zeggen tegen PSV en Chelsea.
Ik vind het iig vrij opvallend en ken weinig spelers die op hun 16e al 4 clubs in die categorieën hebben gehad. Hij zat ook bij Feyenoord... Meestal zegt dit meer over die ouders dan over zon kind.
 
Tsja, zo gaat dat tegenwoordig (weer): de handelswaar wordt op het marktplein op een verhoging geleid, waarna de bouw en het gebit goed worden bekeken. Zijn ze gezond, dan gaan ze voor een goede prijs van de hand......
Vroeger ging dat met dwang, maar tegenwoordig hoor je spelers roepen "knecht mij, knecht mij"...…
De beschaving heeft ons ver gebracht. We hebben het zo goed, dat de waarde van zelfbeschikking onderhevig is aan (hyper)inflatie......
 
Terug
Bovenaan Onderaan