Spelers PSV O17 t/m O9

Staat O16-O9, maar weet niet waar te zetten.


Zag net ff de selectie van de O17, maar daar zitten dus Scamacca en Piroe in één elftal. Twee spitsen die hoog aangeschreven staan en van een andere ploeg zijn overgenomen (AS Roma en Feyenoord). Benieuwd hoe ze dat gaan doen, gewoon de beste in de basis of allebei veel spelen? Ook zitten er twee linker centrale verdedigers in het team, Obispo en Theunissen. Daarnaast hebben ze in de O19 ook nog Jurich Carolina lopen, die net zeventien geworden is. Veel concurrentie op die plaats dus.

Had je waarschijnlijk het beste kunnen plaatsen bij PSV Jeugdopleiding of in het topic van Scamacca of Piroe zelf. Alleen PSV O19 en PSV O17 (met contract of veel talent) hebben een eigen topic. Voor een speler uit O16 t/m O9 is dat niet nodig, vandaar dit topic. Maar voor nu staat jouw bericht hier ook wel goed hoor. (Y)
 
Is er iemand die nog wat spelers kent van onder 16? Die ook veel talent hebben?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk PSVEindhoven want hij kent veel jeugdspelers.

Haha ik wilde al reageren maar moest naar voetbaltraining. O16 en daaronder weet ik amper wat van en sowieso is veel van wat ik weet gebaseerd op verhalen die regelmatig naar wedstrijden van de jeugd gaan, ik ga zelf niet.
Maar in de O16 zijn Sekou Sidibe en Aboubacar Kone de grootste talenten volgens mij. Ze zijn allebei veertien jaar en spelen dus al een jaar hoger dan hun leeftijdsgenoten. Sidibe speelt zelfs al af en toe met de O17 mee. Kone is een centrale verdediger met roots uit Ivoorkust, Sidibe een aanvaller, volgens mij vooral op de vleugels, die uit België komt maar ook roots van buiten Europa heeft. Kone stond afgelopen september in de belangstelling van Arsenal. Yasin Aalilou is ook een leuk talent. De aanvaller kwam in de zomer van 2011 samen met Sidibe over van Beerschot. Meer weet ik ook niet eigenlijk. Over spelers uit de O17 en hoger kan ik meer vertellen.
 
Aanvulling op hierboven: volgens mij zijn Davy van den Berg en Tijn Daverveld ook leuke spelers. Zijn geselecteerd voor Oranje O16 (back-up).
 
Dat is toch heel vreemd. Hij stak er met kop en schouders bovenuit. Tja...talent alleen is niet genoeg blijkt maar weer.

Volgens mij was dat ook te wijten aan zijn vader. En de jeugdopleiding van RKC/Willem II is geloof ik ook weer uit elkaar gevallen in Brabant United en nog wat. Waar het talent van weleer nu speelt weet ik niet, in ieder geval niet bij PSV.
 
Leuke spelers of geweldige talenten?
Ik heb er niet zoveel kijk op, maar van hun lichting wel de betere spelers. Spelen ook in de jeugdteams van Oranje volgens mij.
Ilyas Zaidan zou de nieuwe Messi worden. Geen idee hoe het met hem afgelopen is en of hij nog speelt bij PSV.
Ken die filmpjes ook nog van vroeger ja, speelt nu niet meer bij PSV zoals williwaw al zei.
http://www.ad.nl/eredivisie/psv-heeft-de-nieuwe-messi-al-in-huis~a2cc4dbb/
 
Volgens mij was dat ook te wijten aan zijn vader. En de jeugdopleiding van RKC/Willem II is geloof ik ook weer uit elkaar gevallen in Brabant United en nog wat. Waar het talent van weleer nu speelt weet ik niet, in ieder geval niet bij PSV.

Het zal toch niet dat ie nu bij Barcelona speelt :D
 
Zie bij psv O14 ene Ruben van Bommel. Ik een aan dat dit de zoon van Mark is? ZO ja hoop ik dat het een groter succes wordt dan met de zoon van Nilis en de zoon van Vloet..
 
Zie bij psv O14 ene Ruben van Bommel. Ik een aan dat dit de zoon van Mark is? ZO ja hoop ik dat het een groter succes wordt dan met de zoon van Nilis en de zoon van Vloet..

Hij is inderdaad de zoon van Mark van Bommel en wordt door de ontdekker van Mark gezien als een exceptioneel talent.

'Zoontje Van Bommel exceptioneel talent'

https://www.bd.nl/psv/zoontje-van-bo...lent~abab70cc/

Volgens Jack Reubsaet, de Fortuna-scout die Mark van Bommel ooit ontdekte als D-junior van VV Maasbracht, krijgt het Nederlandse profvoetbal over een tijdje met een nieuwe Van Bommel te maken.
 
Ik heb ajaks 017 vs PSV 017 live gekeken, PSV won wel maar de paar afrikaantjes die bij ajaks spelen verdiennen wel een DNA test, als die 17 of jonger zijn dan eet ik mijn laptop op.
 
Ik heb ajaks 017 vs PSV 017 live gekeken, PSV won wel maar de paar afrikaantjes die bij ajaks spelen verdiennen wel een DNA test, als die 17 of jonger zijn dan eet ik mijn laptop op.
Heb je ook gekeken waar ze geboren zijn? Dat dacht men namelijk ook van Lukaku toen hij met 16 jaar debuteerde bij Anderlecht. Geboren en getogen in België.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan