Spelers PSV O17 t/m O9

Rik meldt nu ook dat 16 jarige middenvelder van Vitesse Joël van den Berg vanaf volgend seizoen in de PSV-opleiding gaat spelen. Van den Berg werd dit seizoen kampioen met Vitesse onder 16 en scoorde een hattrick in de kampioenswedstrijd tegen Ajax. Deze week is hij te bewonderen met Oranje onder 16 op de Dream Cup. Ging afgelopen winter nog met Cocu op trainingskamp met het 1e van Vitesse.
Dat klinkt interessant!
 
  • Leuk
Reactions: Bas

Allebei spelers van het team dat op doelsaldo net tweede werd achter AZ met onder 17.

Niek Janssen 16 jaar uit Sevenum, doelman met 1 interland voor Oranje onder 16, contract tot juni 2025
Peter Quispel 17 jaar uit Emmen, middenvelder zonder interlands, contract tot juni 2025.

Overigens de volgende spelers zijn na volgende maand transfervrij:

Tyrick Bodak (gaat weg), Fedde Leysen, Matteo Dams, D'Leanu Arts (gaat weg), Mathijs Tielemans, Mohammed Amin Doudah (gaat weg), Chahid el Allachi, Sven Simons, Dante Sealy (gaat weg), Jamal Gonzaga, Ilyas Bougafer (gaat weg), Iggy Houben, Simon Colyn (gaat weg), August Priske, Muhlis Dagasan, Arthur Piedfort en Jesper Uneken.
Gonzaga was twee jaar terug een van mijn favoriete psv jeugdspelers. Ben hem uit het zich geraakt maar zou het wel heel jammer vinden. Volgens mij was Bougafer ook een aardig talent. El Allachi is een Bosschenaar, ik ken zijn oom goed, is kapper in den bosch en knipt al heel lang Jeffrey Bruma. Fedde Leyssen bij JPSV behoort tot spelers met meeste speelminuten samen met Tielemans. Ook wel opvallend
 


Eerste profcontract voor Robin van Duiven, tekent tot 2025 volgens PSV en 2026 volgens Rik, zal dus wel 2 jaar met een optie voor nog een jaar zijn. Scoorde vorig seizoen 32 doelpunten in 28 wedstrijden voor PSV onder 17, volgend seizoen in PSV onder 18 en wie weet Jong-PSV. Mooie foto's van Robin en zijn broer Jason op de instagram van PSV.
 

Deze speler schijnt volgende maand op proef te komen, ze lijken dus echt nog wel een keeper te willen halen voor Jong/hoogste jeugdelftal
 
Terug
Bovenaan Onderaan