Spelers PSV O17 t/m O9

Goodfella

Assistent Coach
De talenten uit de B-selectie zullen sporadisch een eigen topic krijgen op basis van het tekenen van een contract bij PSV. Alle talenten uit de overige jeugdelftallen kunnen hier besproken worden.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
De B1 vandaag met 1-1 gelijk gespeeld tegen Feynoord. Zij blijven daardoor tweede achter Feyenoord. Ruud van Nistelrooij was de trainer. Dit was tegelijk zijn examen voor TC. Geslaagd.
 
Dusss... Ook al geen verdedigend talent in die lichting, zo te zien. Wordt daar uberhaupt wel op gescout? En als je de tegengoals bekijkt, wordt er wel op getraind op zaken als de tegenstander de bal heeft?

Goh, gaan we weer baseren op één samenvatting.
Dit zijn gastjes van 15-16, verwacht je dat die elk weekend het niveau halen van het grote PSV? Als jij mij kan bewijzen dat het er elke week zo aan toe gaat dan heb ik niets gezegd.
 
Goh, gaan we weer baseren op één samenvatting.
Dit zijn gastjes van 15-16, verwacht je dat die elk weekend het niveau halen van het grote PSV? Als jij mij kan bewijzen dat het er elke week zo aan toe gaat dan heb ik niets gezegd.

Op basis van deze samenvatting laten ze zien dat ze dat niveau al halen:rolleyes:
Nee, je hebt gelijk, het is snel geconcludeerd. Maar rond deze leeftijd wordt wel bepaald of je in aanmerking komt voor een contract, mag je dan iets meer verwachten?

Daarnaast heb ik het idee dat wij niet veel anders opleiden dan alle andere Nederlandse clubs. Namelijk gericht op balbezit en aanvallend het verschil maken. Wat meer aandacht voor het verdedigende aspect mag wat mij betreft wel.

Ga het in de gaten houden;)
 
Er schijnt een enorm talent rond te lopen in de F-jeugd. Schijnt stiekem al een voorcontract te hebben getekend bij Barca, terwijl hij PSV aan het lijntje houdt over contractverlenging. Ik vind dat PSV hem niet meer moet opstellen, wat vinden jullie? 't Schijnt dat hij zijn tante stuurt naar onderhandelingen, terwijl hij toch al 7 is
 
Er schijnt een enorm talent rond te lopen in de F-jeugd. Schijnt stiekem al een voorcontract te hebben getekend bij Barca, terwijl hij PSV aan het lijntje houdt over contractverlenging. Ik vind dat PSV hem niet meer moet opstellen, wat vinden jullie? 't Schijnt dat hij zijn tante stuurt naar onderhandelingen, terwijl hij toch al 7 is

:unsure:Als hij al 7 is kan hij best in zijn Mercedes AMG stappen en naar het Philips stadion rijden. Hij moet in de onderhandeling Brands een poepie laten ruiken en als hij nu al zo goed is als Romario staat hij zondag tegen Heerenveen in de basis. (Y)
En als zijn tante een lekker wijf is wil ik ook wel met haar onderhandelen of haar onder handen nemen... :kwijl: :D ;)
 
:unsure:Als hij al 7 is kan hij best in zijn Mercedes AMG stappen en naar het Philips stadion rijden. Hij moet in de onderhandeling Brands een poepie laten ruiken en als hij nu al zo goed is als Romario staat hij zondag tegen Heerenveen in de basis. (Y)
En als zijn tante een lekker wijf is wil ik ook wel met haar onderhandelen of haar onder handen nemen... :kwijl: :D ;)

Denk dat ik weet over wie jullie het hebben. Als we het over dezelfde speler hebben, dan kan ik jullie melden dat zijn tante een piemel heeft. Vraag maar niet hoe ik het weet, want ik geef mijn bronnen nooit prijs.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Denk dat ik weet over wie jullie het hebben. Als we het over dezelfde speler hebben, dan kan ik jullie melden dat zijn tante een piemel heeft. Vraag maar niet hoe ik het weet, want ik geef mijn bronnen nooit prijs.

Stuur die tante maar dan naar Penalty , vind die lekker :D
 
Op het eerste oog las ik dat PSV met 0-17 had verloren van Heerenveen. Maar dat was niet zo, dus laat maar ;).
 
De F1 heeft zaterdag met 9-31 verloren van Ajax F1. (leeftijd onder 9)

Ajax F1 won met Twin Games met ruime cijfers van de F-pupillen van PSV.
PSV F1 – Ajax F1 9-31

Een straftraining is op z'n plaats. ;)
 
De F1 heeft zaterdag met 9-31 verloren van Ajax F1. (leeftijd onder 9)

Ajax F1 won met Twin Games met ruime cijfers van de F-pupillen van PSV.
PSV F1 – Ajax F1 9-31

Een straftraining is op z'n plaats. ;)

Zeg je nu niet gewoon 3 keer hetzelfde?;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan