Speler van de week seizoen 2026/2027

Hoi allemaal. Ik heb de openingspost bijgewerkt. Voor de teleurstellende fruitschaalwedstrijd waren er slechts 2 stemmers. Begrijpelijk. Ruben van Bommel kreeg 2 eerste plaatsen. Ik laat die wedstrijd verder voor wat het was, maar de punten zijn uiteraard meegenomen.

Positief bekeken zit PSV in een stijgende lijn. Van een 0-4 verlies in eigen stadion naar een 2-2 in eigen stadion. De tranen springen wel een beetje in je ogen, als het om een thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard gaat. De 9 stemmers vonden Ivan Perisic de speler van de week. Hij scoorde een puntje meer dan talent Noah Fernandez. Noah Fernandez verdringt wel Ruben van Bommel van de koppositie.

2cFnjMU

DWqhEHC

8KHMitR

Vorig week speelde PSV uit bij koploper Excelsior. Qua stand was het een moeilijke wedstrijd, maar na de 1-1 had PSV veel vaker moeten scoren dan 1x.

Joey Veerman bleek (voorlopig?) zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld te hebben. Hij deed dit in stijl. Hij strooide met mooie passes en werd beloond met 13 van de 17 eerste plaatsen. Daarmee is hij uiteraard de speler van de week. En passant pakt hij ook (voor even) de koppositie in de stand. Echt een afscheid in stijl. We zullen hem missen.

9uz7hxo

8Hw5a6a

T3UX7GN

Vorig week speelde PSV uit bij koploper Excelsior. Qua stand was het een moeilijke wedstrijd, maar na de 1-1 had PSV veel vaker moeten scoren dan 1x.

Joey Veerman bleek (voorlopig?) zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld te hebben. Hij deed dit in stijl. Hij strooide met mooie passes en werd beloond met 13 van de 17 eerste plaatsen. Daarmee is hij uiteraard de speler van de week. En passant pakt hij ook (voor even) de koppositie in de stand. Echt een afscheid in stijl. We zullen hem missen.

9uz7hxo

8Hw5a6a

T3UX7GN
Die Mijnands is ook maar miskoop zeg. Hier naartoe gehaald met veel bombarie maar 0 (nul!) punten in het klassement. Steward!🤬🤬🤬

1. Van Bommel
2. Fernandez
3. Een moeilijke, ik kies Kovar. In het begin toch een paar goede reddingen.

Dit is een makkelijke een keer.

1. Bommel
2. Fernandez
3. Perisic

Kovar ook goed, Sano prima basisdebuut na ietwat zwak begin.

Terug
Bovenaan Onderaan