Speler van de week seizoen 20/21

Prometheus040

Jeugdspeler
Waarom Obispo als die 2-2 door zijn domme instappen wordt veroorzaakt?

1. Götze, zorgt voor voetbal maar mag zelf ook wel keer schieten
2. Gakpo, Cody in oranje. Steekpass buitenkant voet heerlijk. Goal idem.
3. Vertessen (Rommedahl 2.0) maar zorgde wel voor gevaar.

Mikasa

Internationale Legende

Tja. Wie was er wel foutloos. Je hebt gelijk, hoor. Maar gezien zijn weinige speeltijd en z’n verdere prima optreden gunde ik hem dat ene puntje wel.

ELPSV

Routinier
1. Gakpo
En de rest was niet goed, maar minst slecht:
2. Götze (soms briljant, maar te vaak simpel balverlies)
3. Vertessen. Eindelijk zn goaltje. Werkte hard.

Prometheus040

Jeugdspeler
Tja. Wie was er wel foutloos. Je hebt gelijk, hoor. Maar gezien zijn weinige speeltijd en z’n verdere prima optreden gunde ik hem dat ene puntje wel.

Verder idd prima invalbeurt. Zie zo'n jongen liever dan Nick "ultimate Jinx" Viergever. Er lijkt nog een "prijs" haalbaar te zijn dus m.a.w. Nick ga maar ff laatste paar wedstrijden thuis zitten!

• Leuk
Reactions: IPF

rico

Trainer Coach

Ik heb Obispo gewoon meerdere keren echt zien verdedigen. Gewoon dicht op z’n man, ogen op de bal. Nu hebben we er, na Teze, een 2e verdediger bij, vandaar dat ene puntje

M11troglou

Invaller
Ik heb Obispo gewoon meerdere keren echt zien verdedigen. Gewoon dicht op z’n man, ogen op de bal. Nu hebben we er, na Teze, een 2e verdediger bij, vandaar dat ene puntje
Durfde ook een aantal keer een lange bal/crosspass te geven en die kwamen allemaal ook aan volgens mij. Van wat ik tot nu van hem heb gezien is hij ook comfortabel in een 1-op-1 situatie, kortom een grote verbetering tov Baumgartl als het gaat om een reserve CV.

Mikasa

Internationale Legende
Hieronder de standen van de wedstrijd tegen FC Groningen van vorige week. Natuurlijk kun je gewoon nog stemmen voor de wedstrijd van gisteren.

Vorige week was er 1 speler die er bovenuit stak: Cody Gakpo. Hij kreeg van alle stemmers de 3 punten. De restjes werden verdeeld onder 7 anderen, waarvan Malen en Rosario het meeste opsnoepten. Deze 3 (en Dumfries) stijgen een plekje in de stand.

Met nog 4 wedstrijden (voor dit klassement) te gaan lijken Zahavi en Götze te strijden om de eretitel "speler van het jaar". Persoonlijk hoop ik dat Götze het wordt: een grote naam en ik heb het gevoel dat Zahavi vooral op een sterke 5 weken leunt in het begin van 2021, waar ook nog eens veel mensen stemden.

De strijd om plek 3 lijkt mij nog open te liggen. Teze staat nu op het podum. Malen hijgt hem in de nek, maar tot en met Boscagli (nummer 8) lijkt men nog kans te hebben op een podiumplek.

608fb5a2cabd6-Gakpo.jpg

608fb5a79941c-svdw_16.JPG

608fb6e7d52a0-stand_16.JPG

Bovenaan Onderaan