Speler van de week seizoen 20/21

Kruspe

Administrator
Administrator
Grappig dat t zelfde lijstje precies andersom gebruikt in mvogo's topic. ;) Zahavi doet t laatste tijd goed, zeg ik als iemand die bedenkingen over m heeft.
Ja, dat is dus ook juist het mooie. Je kan maanden ondermaats presteren, in je topmaanden er op los blunderen en alsnog in de top van dat lijstje staan als je een paar mooie momenten hebt. :S:

Davitamonnetje

Routinier
Ja, dat is dus ook juist het mooie. Je kan maanden ondermaats presteren, in je topmaanden er op los blunderen en alsnog in de top van dat lijstje staan als je een paar mooie momenten hebt. :S:
Heerlijk toch! Dat maakt dit topic zo leuk. Mvogo presteert matig maar staat nog bovenaan.. allemaal momentopnames en afhankelijk van hoeveel mensen stemmen.
Ben t eens met je over de voetballende kwaliteiten van Zahavi hoor, maar hij is ook meer een type Inzaghi dan Lewandowski. Dus ik reken hem vooral af op z’n goals nu en die maakt hij.

Laatst bewerkt:

Mikasa

Internationale Legende
Heerlijk toch! Dag maakt dit topic zo leuk. Mvogo presteert matig maar staat nog bovenaan.. allemaal momentopnames en afhankelijk van hoeveel mensen stemmen.
Ben t eens met je over de voetballende kwaliteiten van Zahavi hoor, maar hij is ook meer een type Inzaghi dan Lewandowski. Dus ik reken hem vooral af op z’n goals nu en die maakt hij.
Aantal stemmen is redelijk constant. Dacht ik. Zal het eens nakijken

Bovenaan Onderaan