Speler van de week seizoen 20/21

Mikasa

Internationale Legende
1. Zahavi
2. Götze
3. Boscagli

Teze, Viergever en Thomas ook goed.

Laatst bewerkt:

Mikasa

Internationale Legende
Ondanks de teleurstelling van gisteren is er toch heuglijk nieuws ;) Een nieuwe tussenstand voor speler van de week!

Eran Zahavi komt in 2021 echt los en dat is ook te merken aan zijn puntenaantallen. Deze week scoort hij 96 punten! Slechts Götze, Max en Ihattaren scoorden dit seizoen een keer meer punten in een week. Hij stijgt hiermee ook met stip van 12 naar 5! Götze speelde weer en pakt dan meteen een behoorlijk aantal punten. Vorige week verloor hij zijn podiumplaats aan Malen, maar die heeft hij nu weer terug en hij hijgt Mvogo en Sangaré (die beiden in 2021 minder presteren) in de nek. Teze, Malen en Thomas scoorden deze week ook goed. Teze stijgt van 11 naar 7. Ook mooi!

6038d145b9584-zahavi.jpg

6038d15e9d534-svdw_7.JPG

6038d2c8a1c9a-stand_7.JPG

Davitamonnetje

Routinier
Als ik zo de scores terugkijk zie ik Zahavi met stip onderweg naar de top vh klassement. Gezien zijn vorm na de winter geheel terecht. De enige die zich echt onderscheid.

Kruspe

Administrator
Administrator
Als ik zo de scores terugkijk zie ik Zahavi met stip onderweg naar de top vh klassement. Gezien zijn vorm na de winter geheel terecht. De enige die zich echt onderscheid.
Heeft een aantal mooie en belangrijke goals gemaakt in 2021, maar het zegt genoeg dat middelmaat als Zahavi zo hoog in dat lijstje staat. We hadden vrij recent nog momenten dat we in dat lijstje op Guardado, De Jong, Moreno, Depay, Pereiro, Lozano en Bergwijn konden stemmen. Nu moeten we het doen met iemand die niet eens een pass over drie meter kan geven.

Relix

Slimste Forummer 2020
Heeft een aantal mooie en belangrijke goals gemaakt in 2021, maar het zegt genoeg dat pure middelmaat als Zahavi zo hoog in dat lijstje staat. We hadden vrij recent nog momenten dat we in dat lijstje op Guardado, De Jong, Moreno, Depay, Pereiro, Lozano en Bergwijn konden stemmen. Nu moeten we het doen met iemand die niet eens een pass over drie meter kan geven.
Grappig dat t zelfde lijstje precies andersom gebruikt in mvogo's topic. ;) Zahavi doet t laatste tijd goed, zeg ik als iemand die bedenkingen over m heeft.

Bovenaan Onderaan