Speler van de week seizoen 20/21

Mikasa

Internationale Legende
Nou, nog een klein uurtje en dan mogen we weer stemmen. Ik ga het weer bijhouden. Met goede moed na deze eerste eerste helft!

Misschien voor de nieuwelingen. Na elke wedstrijd kun je hier een top 3 plaatsen van spelers, die aan PSV-zijde meespeelden in een officiële PSV wedstrijd. De nummer 1 verdient 3 punten, de nummer 2 2 en de nummer 3 1 punt. Er wordt wekelijks een stand opgemaakt, waarmee de speler van de week bekend wordt. Ik probeer dit ook wekelijks te publiceren.

Laatst bewerkt:

Nep Scout

Routinier
1. Gakpo! Natuurlijk! Wat een held!
2. Rosario, wat een progressie laat hij zien!
3. Teze, ik kan me geen verdediger herinneren die vanuit de jeugd zo goed is ingestroomd als Teze.. Al is dit natuurlijk z'n eerste eredivisie wedstrijd in de basis.

M11troglou

Invaller
1. Gakpo (hier gaan we echt veel van genieten dit seizoen, laten we hopen dat hij dit jaar een debuut mag maken voor Oranje!)
2. Rosario (ik had dit seizoen eigenlijk geen hoop meer in hem, heeft zich echt goed hersteld na vorig seizoen)
3. Madueke (vandaag was hij zeer belangrijk met twee assists, ik hoop dat hij dit seizoen kan doorbreken)

Buitenspelgoal

Aanvoerder
1. Gakpo - Dit jaar nog minimaal in de voorselectie van Oranje. Uitstekende speler die zich zo snel ontwikkeld. Het zijn ook gewoon knappe goals die hij maakt. Ben ik Bergwijn al vergeten? Als Gakpo zo doorgaat zal dat niet lang meer duren.
2. Madueke - Wat een koopje is dit geweest, heerlijk talent. Snel, bewegelijk, rasvoetballer en ook nog overzicht. Hier gaan we veel lol aan beleven.
3. Rosario - Dit zit dus al die tijd in hem, een goede trainer krijgt dat eruit. En zie hier, het is weer september 2018.

Eervolle vermeldingen voor Boscagli en Teze.

Slowerking88

Terreinknecht
1. Gakpo
2. Boscagli
3. Rosario

Eervolle vermelding voor Teze, eerste centrumverdediger uit de jeugd die een goede indruk achterlaat sinds... geen idee wie de vorige was.

Bovenaan Onderaan