Speler van de week 2024/2025

Heel moeilijk, zeker nu met toch een domper. Maar we moeten niet vergeten dat we 75 minuten geweldifg hebben gespeeld, zonder kansen af te maken.

1. Eigenlijk een gedeelde eerste plaats: Flamingo en Tilmann. Mag niet, dan maar Flamingo, die Gyokeres heeft werkelijk waar geen kans gehad, een dijk van een wedstrijd. Schouten op CV hoeft niet meer.
2. Tillman, wat een baas, wat een inzet.
3. Ook weer moeilijk: Luuk of Schouten. Doe maar Luuk.

Til slecht, verder Baka, hele matige 1e helft, kwam er beter in, maar die kans.................

1. Flamingo: fenomenaal had miss wel een van de beste spitsen van Europa volledig in z’n zak.

2. Tillman: overal belangrijk en goeie ingrepen, laat echt zien goed genoeg te zijn voor dit niveau.

3. De jong: leider op het veld en speler met meeste inzet was voorin erg belangrijk en won in de eerste helft elk duel.

1. Flamingo. Diep onder de indruk. Zag in hem al een groot talent, maar nog niet sterk genoeg in 1v1. Wat hij vandaag heeft laten zien is een enorme sprong voorwaarts in niveau. Nu toewerken naar een wekelijks hoog niveau en deze jongen wordt 1 van onze beste CV's van deze eeuw tot nu toe.
Gyökeres #100miljoen? Flamingo #150miljoen dan!!

2. Tillman. Geweldige speler, volop strijd, met een goede techniek. Flegmatiek? Pereiroachtig las ik zelfs ergens? Dikke onzin. Is een zeer introverte jongen, maar is niet te verwarren met zn inzet.

3. Schouten. Was vanaf zn goal tot 75e minuut heer en meester. Doorslaggevend voor zn 3e plek was die goal.

Luuk had er in gestaan als die megakans er in was gegaan. Een spits moet die maken. Maar speelde natuurlijk een fantastische wedstrijd verder. Echt een leider, voorop in de strijd.

Aan het einde zag ik ook de uitblinkers wat fouten maken. Flamingo liet er een uit zijn rug lopen. Schouten liep als een pupil achteruit. Punten met name op aangeven van de vrouw:

1. Flamingo
2. Tillman
3. Schouten

1. Tillman
2. Benitez
3. Ledezma

Boscagli ook prima wedstrijd, maar ik gun voor deze wedstrijd Ledezma wel een puntje.

Laatst bewerkt:
1. Benitez, wint hier 2/3 punten voor PSV
2. Boscagli, bij allebij de goals betrokken
3. Tillman, geweldige voetballer

Terug
Bovenaan Onderaan