Speler van de week 2022/2023

Ik wilde eigenlijk geen punten geven maar sommige spelers verdienen dat wel.
Xavi
Fofana
Veerman ( ik bekritiseer hem en hij heeft terecht op de bank gezeten maar met hem was er ineens meer rust aan de bal. Hij heeft een goed antwoord gegeven op zijn terechte straf).
ik zou Mauro kiezen heeft tenminste "ballen":fear::fear: getoond
 
  • No cheer
Reactions: IPF
Dan toch ook maar:
1. Xavi, alweer met afstand de allerbeste bij PSV, maar hij kan het niet alleen
2. Bakayoko, had dreiging, snelheid, maakte acties. Niet alles lukte, maar dat kan je niet verwachten van een speler die net komt kijken.
3. Fofana, wat leuke acties

Slecht: Obispo, Sangare, Til, El Ghazi, Max
 
Het zijn niet de spannendste en leukste tijden voor dit topic. Desondanks verschijnt er een nieuwe tussenstand. Vorige week speelde PSV thuis tegen het Vitesse van Phillip Cocu. Het was niet fantastisch, maar een verdiende 1-0 overwinning. Volgens het forum staken er 2 spelers bovenuit: Xavi Simons (51) en Erick Gutierrez (33). Dat betekent dat koploper Xavi speler van de week is en daarmee uiteraard ook zijn koppositie versterkt. In de stand veranderde weinig.

63d3b554bc3f5-xavi.jpg


63d3b56c0a61a-svdw_3.JPG


63d3b7c5dc5f3-stand_3.JPG
 
Moeilijk. Niet veel staken er echt bovenuit.

Mwene
Ghazi
Xavi

Xavi begon weergaloos, maar erg slordig in de 2e helft. Mwene was bij vrijwel elke aanval betrokken, en leidde de 2e goal natuurlijk direct in. Ghazi zijn beste wedstrijd in PSV shirt.
 
Ik vond Simons af en toe weergaloos, maar sla hem toch even over.

1. Til, bedrijvig en gevaarlijk
2. Veerman, toch weer van genoten van zijn passing direct naar voren
3. Mwene, zowel aanvallend als verdedigend sterk
 
- Veerman ( gaf vorige week al puntend aan hem voor zijn invalbeurt. En nee, ik vond niet dat hij “altijd moet spelen”! Hij werd terecht gestraft voor zijn egoïstische gedrag)
- Xavi ( gewoon de beste speler van ons maar moet echt wat verfijnder worden)
- Til ( hij pak de draad weer op en verzette veel werk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan