Speler van de week 2022/2023

Maar dat vind ik toch meer een probleem van PSV in het algemeen. Til zie je inderdaad dan ook niet, maar ook Sangare gaat dan grossieren in balverlies, onzorgvuldige passjes en dergelijke, of slingert zichzelf op de bon met een overtreding.
En daarom is Sangare ook de belangrijkste man van PSV. Als hij het niet doet, zakt het zooitje in elkaar. Ik heb het wel met Sangare te doen op dat soort momenten: niemand komt hem helpen, hij moet ballen afpakken en dribbelen en passen. En als het niet lukt, is hij slecht.

Afin, ik voorzie wel een paar akelige wedstrijden, zoals Groningen uit ofzo. Als het niet loopt, moeten we gokken op individuele klasse van iemand die er eentje in prikt. Met Til, Luuk en Cody hebben we dat ook zeker, maar het zullen draken van wedstrijden zijn.
 
Niemand speelde geweldig tot de goal van Til. Nee, ook Sangare niet. Veerman is geen balafpakker of slager. Dat is een speler die rendeert als het team een beetje in balbezit kan komen en hij dus de lijnen uit kan zetten. PSV had amper de bal en de aanvallers kwamen amper in positie. Dan is er voor hem ook niks om weg te steken. Toen PSV beter in de wedstrijd kwam nam hij de regie weer over en wist Ajax zich geen raad met zijn steekballen en crosspasses.
Sangare speelde sowieso geen sterke wedstrijd - voor zijn doen. Schuldig ook aan de tweede tegengoal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind het raar dat Xavi (weliswaar goede actie) als late invaller wordt gekozen in de top 3 boven bijvoorbeeld Sangaré
Dat mag je vinden. Sangare is naast heel nuttig ook mede oorzaak van 1 van de tegengoals. Kreeg ooit op mijn flikker toen ik Rosario punten gaf, hij was immers ook oorzaak van een tegengoal. Zie geen enkele reden om deze toen aan mij gegeven uitleg niet door te trekken op Ibi.
 
Dat mag je vinden. Sangare is naast heel nuttig ook mede oorzaak van 1 van de tegengoals. Kreeg ooit op mijn flikker toen ik Rosario punten gaf, hij was immers ook oorzaak van een tegengoal. Zie geen enkele reden om deze toen aan mij gegeven uitleg niet door te trekken op Ibi.
Toen tegen Sparta? Magistrale fout van Pablo, maar daarna een foutloze wedstrijd en persoonlijk verantwoordelijk voor zeker 2 goals.
 
Toen tegen Sparta? Magistrale fout van Pablo, maar daarna een foutloze wedstrijd en persoonlijk verantwoordelijk voor zeker 2 goals.
Die ja, maar hoe kon ik punten aan hem geven.... Zoals Pablo niks goed kon doen lijkt Ibi niks fout te kunnen doen in de ogen van sommigen.
 
Die ja, maar hoe kon ik punten aan hem geven.... Zoals Pablo niks goed kon doen lijkt Ibi niks fout te kunnen doen in de ogen van sommigen.
Klopt, zo ook met Veerman, Zahavi en straks Hoever.
Sangare kan zeker dingen fout doen in mijn ogen en ik hoop enigszins objectief te zijn. Juist door zijn status als sterkhouder moet hij de volgende stap maken, imo.
 
Klopt, zo ook met Veerman, Zahavi en straks Hoever.
Sangare kan zeker dingen fout doen in mijn ogen en ik hoop enigszins objectief te zijn. Juist door zijn status als sterkhouder moet hij de volgende stap maken, imo.
Neem je ook niks kwalijk dat jij m punten geeft. Simons maakt een mooie goal, dat beloon ik graag met een puntje.
 
Neem je ook niks kwalijk dat jij m punten geeft. Simons maakt een mooie goal, dat beloon ik graag met een puntje.
Vond de 3e plek ook moeilijk. Veerman, Simons en Saibari maakten allemaal aanspraak. Ook Luuk was onopvallend erg belangrijk. Of Max omdat het veel beter was dan eerst.
 
Dat mag je vinden. Sangare is naast heel nuttig ook mede oorzaak van 1 van de tegengoals. Kreeg ooit op mijn flikker toen ik Rosario punten gaf, hij was immers ook oorzaak van een tegengoal. Zie geen enkele reden om deze toen aan mij gegeven uitleg niet door te trekken op Ibi.

Gakpo toch ook deels bij de 3-4? :sneaky:
 
Gakpo toch ook deels bij de 3-4? :sneaky:
Maar met 1 goal en 2 assist is dat toch wel weggepoetst ;)

Snap die discussie rondom persoonlijke keuzes niet zo goed. Xavi speelde de keeper uit, dat heeft attractiewaarde, dat is wat je als fan wil zien, dus wat mij betreft punt-waardig. Als verder niemand hem kiest, best. Als iemand anders hem op 1 set, typisch, maar zijn/haar keuze.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Veerman - rasvoetballer, strooide weer met prachtige ballen waar PSV vaak te weinig mee deed. Uitstekende goal.
Luuk - Zeer balvast, puike assist, won veel duels. Was als aanspeelpunt onmisbaar.
Saibari - Niet alles ging goed, maar speelde volwassen en dat op dit podium. Schuwde ook zijn verdedigende taken niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan