Dank
Mikasa voor het bijhouden hiervan. Ik lees het na de wedstrijd met plezier en ook bij het plaatsen van de weekresultaten. Dit is echt super

.
Het interpreteren van data is mijn beroep, maar voor ik een heel epistel ga neerzetten, wil ik 1 ding er uit pikken en dat is het gemiddeld aantal punten per wedstrijd, die volgens mij meer zegt dan het totale aantal punten (het aantal wedstrijden speelt namelijk dan veel minder mee).
Als we deze score bekijken hebben we 4 spelers die uitzonderlijk gepresteerd hebben dit seizoen:
Gakpo - 16.8
Mauro - 16.1
Sangare - 15.6
Veerman - 15.4 (die de laatste weken een stukje weggezakt is)
Wie had ooit kunnen denken dat Mauro Jr. in dit lijstje voor zou kunnen komen? En dat nog wel als een speler van de verdedigende linie, die altijd toch wel wat in het nadeel zijn als er gestemd moet worden.
De middenmoot zijn spelers waarvan wij denken dat ze gemiddeld gepresteerd hebben en zeg 8-12 punten gescored hebben.
Gotze, Doan, Ramalho, Madueke, Guti, Mvogo
Degene die daar onder zitten hebben (volgens ons, het forum) ondergepresteerd. Helemaal onderaan staan van Ginkel en Max.
Een superleuke poll zo, waarvan ik graag nog wel eens wil zien wat nu bijvoorbeeld de verschillen zijn tussen de 1e en 2e seizoenshelft. Waar stond Mauro Jr op 1 jan bijvoorbeeld?
Als ik er iets mocht veranderen zijn het het aantal gespeelde minuten per speler laten meetellen. Nu telt volgens mijn alleen of iemand meegedaan heeft of niet, al is dat voor 2 of 90 minuten.
Hmmm, mijn post begint al weer veel te lang te worden....
Nogmaals dank
Mikasa!