Speler van de Week 2021/2022

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Zahavi (zonder die penalty had hier Sangare gestaan)
Doan
Guti

Mikasa

Internationale Legende
1. Guti
2. Sangare
3. Zahavi
Verrassend. Vond Sangare matig, zeker met die penalty. Ook Zahavi was ouderwets.

1. Guti, mooie goal en weer op een vreemde plek
2. Doan, prima pot op het middenveld
3. Mvogo, geen kans bij de tegengoals, paar goede reddingen.

DrJ

Routinier
Verrassend. Vond Sangare matig, zeker met die penalty. Ook Zahavi was ouderwets.

1. Guti, mooie goal en weer op een vreemde plek
2. Doan, prima pot op het middenveld
3. Mvogo, geen kans bij de tegengoals, paar goede reddingen.
Ik vond Sangare eigenlijk wel goed. Met die penalty wel slecht, maar niet weerhouden om hem op plek 2 te zetten. Plek 3 wist ik echt niet. Mvogo/Doan/Zahavi kwamen daarvoor in aanmerking. Heb maar voor Zahavi gekozen voor die mooie aanval die hij opzette en hem daarna ook nog afrondde....en omdat hij zijn laatste thuiswedstrijd had gespeeld :)

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Ik geef geen punten ondanks de winst. Dat nu een paar weken achter elkaar Mvogo punten krijgt, is gewoon rampzalig voor een topclub. Dat betekent namelijk dat veel dingen niet kloppen bij PSV, de spelopvatting, de motivatie van de spelers nadat ze voor komen etc.

The Joker

Assistent Coach
Ik geef geen punten ondanks de winst. Dat nu een paar weken achter elkaar Mvogo punten krijgt, is gewoon rampzalig voor een topclub. Dat betekent namelijk dat veel dingen niet kloppen bij PSV, de spelopvatting, de motivatie van de spelers nadat ze voor komen etc.
Die zien ook op dat bord Ajax de 5-0 maken, joh. Ik heb niets te klagen over de spelopvatting en met name de motivatie van de spelers dit seizoen. Sterker nog: ik ben ontzettend trots op onze jongens. Daar doen dit soort nietszeggende potjes niets aan af - na de 95e minuut in de Kuip knapte er iets.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Die zien ook op dat bord Ajax de 5-0 maken, joh. Ik heb niets te klagen over de spelopvatting en met name de motivatie van de spelers dit seizoen. Sterker nog: ik ben ontzettend trots op onze jongens. Daar doen dit soort nietszeggende potjes niets aan af - na de 95e minuut in de Kuip knapte er iets.
Ik kan niet trots zijn als we steeds maar een helft thuis geven… En steeds voor komen maar toch een paar om de oren krijgen. Dat heeft niets met alleen vanavond te maken. En de spelopvatting is nooit echt uit gekomen op een paar 45 minuten na in twee jaar. Ik ben blij dat we een nieuwe fase in gaan. En ik hoop dat JdJ opdondert.

Bovenaan Onderaan