Speler van de week 2019/20

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
1. Gakpo, of laat ik me dan teveel door de commentator beïnvloeden?
2. Guti, viel me positief op, eens kijken of hij donderdag weer zo speelt
3. Bruma, veel oog voor de steekbal, al lukt niet alles
Grappig dat elke forummer er een eigen kijk op heeft betreffende de top 3...
Blijft leuk, voor jou toch ook, Mikasa?
Zeker. Soms val je van de ene in de andere verbazing, soms is iedereen eensgezind.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Zo, vanuit de Tsjechische Republiek......

Donyell Malen is speler van de week 31. Hij pakte veruit de meeste punten. Gelukkig heeft hij zijn contract verlengd. Het podium wordt - in mijn ogen - verrassend gecompleteerd met invaller Gakpo en grijze muis Viergever. In de stand zien we Malen stuivertje wisselen met aanwinst Bruma. Bergwijn blijft nummer 3. Verder verandert er veel, doordat er nog maar weinig wedstrijden gespeeld zijn. Opvallend zijn de lage puntenaantallen na 4 wedstrijden van aanvoerder Rosario (6), sterspeler Lozano (3) en keeper Zoet (0).

Metalium

International
Zo, vanuit de Tsjechische Republiek......

Donyell Malen is speler van de week 31. Hij pakte veruit de meeste punten. Gelukkig heeft hij zijn contract verlengd. Het podium wordt - in mijn ogen - verrassend gecompleteerd met invaller Gakpo en grijze muis Viergever. In de stand zien we Malen stuivertje wisselen met aanwinst Bruma. Bergwijn blijft nummer 3. Verder verandert er veel, doordat er nog maar weinig wedstrijden gespeeld zijn. Opvallend zijn de lage puntenaantallen na 4 wedstrijden van aanvoerder Rosario (6), sterspeler Lozano (3) en keeper Zoet (0).

Ik dacht toch echt dat Bruma of Gakpo speler van de week zou worden...:rolleyes:
Mikasa, onze enige echte Statisticus, maakt er weer wat moois van dit seizoen...:clap2:

Bovenaan Onderaan