Speler van de week 2019/20

Bas

Routinier
De enige 3 die wekelijks minstens een voldoende halen

1. Dumfries
2. Unnerstall
3. Rodriguez

KevinNummer8

Routinier
1. Dumfries
2. Thomas
3. Hendrix

P.S. Reddingen van Unnerstal waren kut te zien vanuit het uitvak. Heb eigenlijk ook niet echt het gevoel gehad dat Groningen nou echt goede schoten heeft geloosd.

P.S.2 Spijtig dat Rodriguez werd gewisseld. Fenomenale speler die broodnodig was om rust te behouden in de ploeg.

Der Jaufe

Clubicoon
1. Dumfries
2. Thomas
3. Hendrix

P.S. Reddingen van Unnerstal waren kut te zien vanuit het uitvak. Heb eigenlijk ook niet echt het gevoel gehad dat Groningen nou echt goede schoten heeft geloosd.

P.S.2 Spijtig dat Rodriguez werd gewisseld. Fenomenale speler die broodnodig was om rust te behouden in de ploeg.
Nou, dan was t zicht idd beroerd vanuit het uitvak..

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
In de wedstrijd tegen Feyenoord werden de punten redelijk gelijkwaardig over 7 spelers verdeeld, waarbij toch Dumfries weer aan het langste eind trok. Hij is speler van de week, net voor Thomas. In de top van het klassement zien we Hendrix stiekem de top 5 binnenkomen.

Mikasa

Tegen FC Groningen tekende zich een duidelijke top 3 af:
1. Unnerstall
2. Dumfries
3. Rodriguez.

In de stand zien we Dumfries langzaamaan toch Ihattaren bedreigen. Wekelijks loopt hij tientallen punten in. Misschien is deze Coronapauze ook wel goed voor Ihattaren.

Na de wedstrijd tegen Feyenoord was Hendrix stiekem de top5 ingeslopen. Unnerstall komt echter met zevenmijlslaarzen aangesneld en heeft nu de 5e plek in handen.

Laatst bewerkt:

Davitamonnetje

Routinier
Tegen FC Groningen tekende zich een duidelijke top 3 af:
1. Unnerstall
2. Dumfries
3. Rodriguez.

In de stand zien we Dumfries langzaamaan toch Ihattaren bedreigen. Wekelijks loopt hij tientallen punten in. Misschien is deze Coronapauze ook wel goed voor Ihattaren.

Na de wedstrijd tegen Feyenoord was Hendrix stiekem de top5 ingeslopen. Unnerstall komt echter met zevenmijlslaarzen aangesneld en heeft nu de 5e plek in handen.

Kunnen we nu toch stellen dat Ihattaren onze man van het seizoen is geworden, of wordt de stemming ongeldig verklaard?
Heb je het al in beraad met de commissie? Ik wil wel een stemronde om te peilen wat iedereen ervan vindt, neem je die dan serieus of kies je gewoon je eigen pad als organisator van deze competitie?

Deslaniettemin, een jaarlijks dankwoord is weer op zijn plaats om je te bedanken voor dit verrijkende topic nu het seizoen erop zit! Hulde!

Mikasa

Kunnen we nu toch stellen dat Ihattaren onze man van het seizoen is geworden, of wordt de stemming ongeldig verklaard?
Heb je het al in beraad met de commissie? Ik wil wel een stemronde om te peilen wat iedereen ervan vindt, neem je die dan serieus of kies je gewoon je eigen pad als organisator van deze competitie?

Deslaniettemin, een jaarlijks dankwoord is weer op zijn plaats om je te bedanken voor dit verrijkende topic nu het seizoen erop zit! Hulde!
Het is niet anders, maar minder oneerlijk dan in de competitie om deze verkiezing te beëindigen. Ik zal later nog wat plaatjes posten.

-040-

Trainer Coach
Het is niet anders, maar minder oneerlijk dan in de competitie om deze verkiezing te beëindigen. Ik zal later nog wat plaatjes posten.
Hoezo? Rodriguez was duidelijk op koers om in de top terecht te komen. Op basis van punten per week vind ik hem de winnaar. :maniac:

DrJ

Routinier
Thanks Mikasa !
Ik was op een gegeven moment gestopt met De glazen (voet)bol. Misschien leuk om het volgend seizoen weer op te pakken, alleen dan in 1x goed :)

Bovenaan Onderaan