Speler van de week 2019/20

rico

Assistent Coach
Zo, mooi op tijd voor vanmiddag: een nieuwe tussenstand. Dumfries is met afstand speler van de week en stijgt naar de runner-up positie in het klassement. De afstand is nog groot naar Ihattaren, maar met 6 van zulke weken heeft hij hem bijgehaald. Ook Lammers en (jaja) Rosario scoorden goed. Rosario staat inmiddels weer in de top10.

Laten we dan hopen dat Dumfries op de tweede plaats blijft

rico

Assistent Coach
1. Gakpo - de enige met nog enigszins scorend vermogen, en dat deed hij dan ook vandaag. Was verder ook vooral ongelukkig. Niet zelfzuchtig.
2. Rodriguez
3. Dumfries
Verder prima: Viergever, Hendrix, Thomas en Unnerstal

IPF

Forummer van het jaar 2015
Gakpo
Dumfries
Thomas

En Mo moet zich serieus zorgen gaan maken om zijn ontwikkeling ipv te praten over een hoger niveau.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
1. Unnerstall (op verzoek van junior)
2. Viergever
3. Hendrix

Mo teleurstellend. Ik zie Thomas hier veel, maar die is toch weinig in het spel geweest?

Relix

Aanvoerder
1 Dumfries
2 Unnerstall
3 Gakpo

Edit, ondanks t chagrijn om zijn voortzetting toch maar punten aan Lars.

Laatst bewerkt:

Buitenspelgoal

Routinier
Gakpo
Unnerstall
Thomas

En Mo moet zich serieus zorgen gaan maken om zijn ontwikkeling ipv te praten over een hoger niveau.
Hij is 18 en speelt zijn eerste volledige seizoen in de Eredivisie. Je ziet wel vaker dat talenten in de tweede seizoenshelft dan wat wegzakken. Komt wel goed. Ik zie hem op die manier ook niet vertrekken komende zomer.

• Leuk
Reactions: IPF

IPF

Forummer van het jaar 2015
Gakpo
Unnerstall
Thomas

Hij is 18 en speelt zijn eerste volledige seizoen in de Eredivisie. Je ziet wel vaker dat talenten in de tweede seizoenshelft dan wat wegzakken. Komt wel goed. Ik zie hem op die manier ook niet vertrekken komende zomer.
Ik geef hem die tijd wel maar iemand die 1. Niet zegt graag bij te tekenen maar ons verwijst naar Raiola en 2. Serieus praat over een transfer op zijn 18e, moet dan ook op de blaren zitten als hij niets laat zien.

KevinNummer8

Routinier
Lastig om een top 3 op te stellen. Ik vond iedereen op zijn eigen manier wel opvallen.

1. Viergever
2. Thomas
3. Hendrix

Rodriguez, Unnerstal, Schwaab, Gakpo en Lammers vond ik ieder op hun eigen manier ook verdienstelijk spelen.

Bovenaan Onderaan