Speler van de week 2019/20

TotalBB

Routinier
Ik snap hm ook niet. Liet zich na 30 sec weglokken uit t centrum waaardoor hij alles open legde en speelde wat mij betreft uiterst zwak.
Het was toch echt Hendrix die Maradonny liet lopen. En dat het in zo'n beginfase nog even zoeken is voor een niet op elkaar ingespeelde verdediging is niet onbegrijpelijk. Maar ik begrijp er echt niets van als je zegt dat je Boscagli daarna 'uiterst zwak' vond spelen.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Het was toch echt Hendrix die Maradonny liet lopen. En dat het in zo'n beginfase nog even zoeken is voor een niet op elkaar ingespeelde verdediging is niet onbegrijpelijk. Maar ik begrijp er echt niets van als je zegt dat je Boscagli daarna 'uiterst zwak' vond spelen.
Vond ik ook, als Hendrix meegelopen was, was er niks aan de hand. Het was ook niet zo dat Hendrix de man van Boscagli over wilde nemen.

Malle Pietje

Routinier
Moeilijk, nu al, niet eens omdat er zoveel ronduit slecht speelden, maar vooral omdat niemand echt goed speelde;

1. Lammers
2. Luckassen
3. Bergwijn

Sadilek liet zich te vaak weglokken uit positie. Dumfries aarzelde teveel, had bij gebrek aan aanspeelmogelijkheden veel vaker zelf kunnen doorlopen. Rosario vertraagde het spel net zo vaak als hij het versnelde. Bruma niet gezien. Gakpo ongelukkig. Hendrix hoef ik niet uit te leggen denk ik. Getwijfeld over Boscagli.

• Leuk
Reactions: znq

Davitamonnetje

Routinier
Dat mag ?
Maar als je leest wat de heren analisten vinden en de cijfers die daarop gegeven worden zie je meer kritiek dan al dat positieve van hier.
Let wel, ik schrijf hem niet af hè.

Mikasa

Tja, doen we toch maar stemmen?

1. Malen
2. Luckassen
3. Bruma, maar alleen omdat de goal zo mooi was

KevinNummer8

Routinier
Ik moet de samenvatting zien om weer een helder beeld te krijgen van de wedstrijd. Maar voor nu.

1. Viergever
2. Gutierrez
3. Bergwijn

Mikasa

Zo, deze stand wordt mede mogelijk gemaakt door mijn werk. ;)

Bruma maakte in zijn eerste PSV week voldoende indruk om direct speler van de week en dus de eerste lijstaanvoerder te worden. Nieuwe basisspeler Malen deed het ook goed. Hetzelfde geldt voor terugkomer Lammers. Jammer dat hij nu geblesseerd geraakt is. Ook Bergwijn en Guti scoorden behoorlijk wat punten. En ik mag ook wel zeggen een verdiende laatste plek voor doelman Zoet.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
1. Viergever
2. Luckassen (who knew...)
3. Malen

Nr. 3 had ook Bruma kunnen zijn. Malen en Bruma allebei niet geweldig, maar je moet iemand kiezen he....

Bovenaan Onderaan