Speler van de week 2019/20

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik had eigenlijk gisteren de tussenstand moeten bijwerken, maar glad vergeten. 4 Mensen hadden de moeite genomen om punten te verdelen na de afgang in Utrecht. 4 Stemmers gaven gezamenlijk 7 spelers 1 of meer punten. Het zorgde nog voor 2 verschuivingen in de stand ook. Dumfries (de speler van de week) passeert Zoet. Baumgartl passeert Guti.

DrJ

Routinier
Strafpunten Top 3:

1. Zoet: wat keept ie ontzettend slecht
2. Thomas: Je basisdebuut met zo'n domme overtreding
3. Gakpo: Kolere, wat is hij matig als basisspeler

Nep Scout

Routinier
1. Doan: net op tijd gewisseld, anders had hij vast ook met de malaise meegedaan.

2. Dumfries: nog steeds een strijder! Hij kan het natuurlijk niet alleen aan.

3. Rosario: bij gebrek aan beters.. deed niet meer slechts dan de rest.

Jerommeke

Basisspeler
Heu, punten uitdelen! Mijn favoriete bezigheid na zo een slechte pot. Heb de eerste 22 minuten en de tweede helft gezien, punten zijn op basis van de eerste 22 minuten omdat ik de tweede helft weinig positiefs gezien heb.

1. Rosario
2. Baumgartl
3. Thomas

Vind het heel lastig om Thomas een punt te geven omdat hij het voor PSV zo moeilijk maakt met zijn onnodige rode kaart. Maar hij was toch een van de weinige spelers die echt opviel.

Relix

Aanvoerder
1 Dumfries
2 Schwaab
3 Rosario

Bah. Wat n gifbeker. Zo kut dat Bergwijn + Malen + Ihatarren er niet bij konden zijn (plus Viergever en Hendrix, niet zozeer voor hun kwaliteiten maar omdat je er in elke linie basispelers mistten). Domme tackel door n Thomas zonder ritme en alle chaos was compleet. Oh, en Unnerstahl verdient nu echt n kans in mijn ogen.

Laatst bewerkt:

DrJ

Routinier
1. Dumfries
2. Guti
3. Bruma (vond ik IETS beter dan de laatste wedstrijden van hem)

rico

Assistent Coach
1.Mo - toch een boel mooie passjes gezien en een aantal goede schoten
2.Dumfries - gaat er altijd voor
3. Dan maar bruna - was in ieder geval heel actief

Zwaat onvoldoende: Sadilek, Rosario, Doan en Mitro

Bovenaan Onderaan