Speler van de week 2019/20

rico

Assistent Coach
1. Schwaab
2. Dumfries
3. Mo
Bergwijn te egoistisch, daar heb ik me echt enorm aan geergerd. Voetbal is een teamsport. Ook goed Rosario, en Gakpo, mn in de 2e helft.
Sadilek kan echt niet meer. Ook heel slecht: Guti en Doan

• Leuk
Reactions: IPF

IPF

Forummer van het jaar 2015
Ja, ik zag net in het wedstrijdtopic dat mensen hem niks vonden. Maar ik vond hem wel aardig spelen voor zo ver dat kon vandaag. Maar misschien ziet ik gewoon niet goed op te letten.
Heb je ook tweede helft gekeken? Welgeteld 3 balcontacten van hem...

DrJ

Routinier
1. Schwaab
2. Dumfries
3. Mo
Bergwijn te egoistisch, daar heb ik me echt enorm aan geergerd. Voetbal is een teamsport. Ook goed Rosario, en Gakpo, mn in de 2e helft.
Sadilek kan echt niet meer. Ook heel slecht: Guti en Doan
Straks gaat ie Boscagli op LB zetten en Sadilek naast Rosario.....

IPF

Ja die heb ik gezien. Waren het echt maar 3 balcontacten?
Hij deed echt niet mee, totaal niet! Dat kan echt niet op dit niveau. Ik snap echt wel dat MvB zich ergert aan hem en hem geen volledig vertrouwen geeft. Kom op zeg, je speelt niet bij Heracles of zo.

Jerommeke

Basisspeler
Hij deed echt niet mee, totaal niet! Dat kan echt niet op dit niveau. Ik snap echt wel dat MvB zich ergert aan hem en hem geen volledig vertrouwen geeft. Kom op zeg, je speelt niet bij Heracles of zo.
In mijn hoofd zat die vandaag bij een van de beste 5 in ieder geval

• Leuk
Reactions: IPF

Kossie013

Terreinknecht
1. Schwaab
2. Dumfries
3. Guti

Rosario was vooral in de 2e helft weer heel onzorgvuldig in de passing. Sadilek is het ergste wat er is, heeft bijna louter ballen ingeleverd. Nooit meer opstellen.

Een verdediging en middenveld zonder Sadilek, Hendrix en Rosario kan nog soelaas bieden. Probeer Thomas maar op de plek van Rosario.

IPF

1. Schwaab
2. Dumfries
3. Guti

Rosario was vooral in de 2e helft weer heel onzorgvuldig in de passing. Sadilek is het ergste wat er is, heeft bijna louter ballen ingeleverd. Nooit meer opstellen.

Een verdediging en middenveld zonder Sadilek, Hendrix en Rosario kan nog soelaas bieden. Probeer Thomas maar op de plek van Rosario.
Wat een onzin om de onzichtbare Guti de punten geven maar Rosario die zo tussen de linies te vinden was en ook verdedigend het nodige verrichtte zo af te zeiken.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Wat een onzin om de onzichtbare Guti de punten geven maar Rosario die zo tussen de linies te vinden was en ook verdedigend het nodige verrichtte zo af te zeiken.
Mag je niet meer zeggen van de PSV supporters. Als alles goed gaat is het ondanks Rosario en als het slecht gaat, zelfs als hij er niks mee te maken heeft, is het de schuld van Rosario. Waag het niet om te zeggen dat hij vandaag een aantal prachtige passes had, goed tussen de linies speelde en verdedigend enkele keren ontzettend belangrijk was. We moeten Rosario haten.

KevinNummer8

Routinier
1. Dumfries
2. Rosario
3. Gutierrez

Egoistische Bergwijn vond ik verschrikkelijk. Aanvallers wel gezien maar wisten weinig te doen op de momenten dat ze de bal hadden. Vooral veel beunen en onder de druk uitverdedigen. Onze goat beunde flink over de flank, Rosario was onze grondbeuner en Gutierrez onze luchtbeuner.

Bovenaan Onderaan