Speler van de week 2019/20

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Mikasa Is het voor jou niet makkelijker om per week een poll te plaatsen, zodat ie meteen alle stemmen rekent? Of zie ik iets over het hoofd?

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Geen idee hoe dat werkt. Kan dat dan ook nog met 1e, 2e en 3e plaatsen?
Degene met de meeste stemmen eindigt dan alsnog bovenaan, toch? Wordt gevolgd door de tweede, derde, vierde, etc. Zal straks op de laptop even kijken, maar volgens mij zou het je bijhoudwerk schelen.

rico

Assistent Coach
Heb alleen de eerste helft gezien op m'n telefoon, was die vertraging van m'n vlucht toch nog ergens goed voor :), dus dan maar:
1. Malen
2. Bruma
3. Bergwijn

En dank aan Mikasa voor dit leuke topic

rico

Assistent Coach
Degene met de meeste stemmen eindigt dan alsnog bovenaan, toch? Wordt gevolgd door de tweede, derde, vierde, etc. Zal straks op de laptop even kijken, maar volgens mij zou het je bijhoudwerk schelen.
Dan moet je voor iedere wedstriojd een nieuw topic moken, wellicht niet zo handig? En je kunt ook niet je motivatie geven, wat ik altijd leuk vindt om te lezen

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Dan moet je voor iedere wedstriojd een nieuw topic moken, wellicht niet zo handig? En je kunt ook niet je motivatie geven, wat ik altijd leuk vindt om te lezen
Ook weer waar. Maar nu moet je toch ook iedere week het topic opnieuw starten? Dat van de motivatie is wel een goeie.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ook weer waar. Maar nu moet je toch ook iedere week het topic opnieuw starten? Dat van de motivatie is wel een goeie.
Nee, we kletsen gewoon lekker het hele seizoen in dit topic. Morgen speelt PSV weer. Dan mag je niet meer stemmen voor de afgelopen wedstrijd en kunnen de nieuwe punten verdeeld worden. Dan probeer (!) ik voor de volgende wedstrijd de eerste weekstand door te geven.

TotalBB

Routinier
DIe motivatie kun je dan toch nog steeds kwijt in het topic? Of zie ik dat verkeerd? Voor de overzichtelijkheid zou je misschien een nieuw forumonderdeel kunnen creeren als dat mogelijk is (bijv. 'Speler van de week') en daarin alle wedstrijdtopics verzamelen. Voor de overzichtelijkheid.

Jerommeke

Basisspeler
1. Bergwijn
2. Guti
3. Dumfries

Bergwijn zorgde voor veel dreiging, Guti was een goed aanspeelpunt en maakte weinig fouten (die ik kan herinneren).

Jerommeke

Basisspeler
Nou, nu voor de wedstrijd tegen Ajax dan:
1. Lammers
2. Boscagli
3. weet het niet zo goed.. Bergwijn dan toch maar

Bovenaan Onderaan