Speler van de week 2019/20

Kruspe

Administrator
Medewerker
Boscagli vond je niet redelijk/goed dan?
Ja, zie het wedstrijd topic. Ik vond hem verdedigend en qua acties echt prima spelen, maar hij leverde echt vijf ballen achter elkaar in zonder dat er druk op hen werd gezet. Dat vond ik jammer.

Ik geloof wel dat die jongen kan groeien, het zag er verder namelijk goed uit.

• Leuk
Reactions: IPF

Davitamonnetje

Routinier
Dumfries
Rosario
Schwaab

Hendrix staat aan de basis vh tegendoelpunt door met Lundqvist mee te lopen en niet in te grijpen. Daarom geen hosanna van mij voor hem, speelde verder wel goed.

rico

Assistent Coach
Alleen eerste helft gezien:
1. Hendrix
2. Dumfries
3. Malen
Zeer tegenvallend: Doan, niet goed genoeg voor PSV

Buitenspelgoal

Routinier
Alleen eerste helft gezien:
1. Hendrix
2. Dumfries
3. Malen
Zeer tegenvallend: Doan, niet goed genoeg voor PSV[/QUOTE]
Lekker hoor, 1 wedstrijd gespeeld (op die paar korte invalbeurten na). Geef die jongen misschien even de kans te wennen aan een nieuwe club en een hoger niveau. De hele voorste linie viel vandaag tegen.

rico

Assistent Coach
Lekker hoor, 1 wedstrijd gespeeld (op die paar korte invalbeurten na). Geef die jongen misschien even de kans te wennen aan een nieuwe club en een hoger niveau. De hele voorste linie viel vandaag tegen.
Ik heb alleen de eerste helft gezien, en hem daarin voornamelijk de bal terug zien spelen

• Leuk
Reactions: IPF

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik heb alleen de eerste helft gezien, en hem daarin voornamelijk de bal terug zien spelen
Dus eigenlijk 45 minuten. Kun je nog niet meteen concluderen dat het niks voor PSV is, daarmee toon je aan je mening al klaar te hebben. ;P

Ik vond hem overigens ook redelijk onzichtbaar, maar ik geef hem nog even de tijd. Van Bommels neiging spelers op plekken te zetten waar ze niet thuis horen, helpt niet mee bij het eerlijk beoordelen van iedereen.

Der Jaufe

Clubicoon
Dus eigenlijk 45 minuten. Kun je nog niet meteen concluderen dat het niks voor PSV is, daarmee toon je aan je mening al klaar te hebben. ;P

Ik vond hem overigens ook redelijk onzichtbaar, maar ik geef hem nog even de tijd. Van Bommels neiging spelers op plekken te zetten waar ze niet thuis horen, helpt niet mee bij het eerlijk beoordelen van iedereen.
Ik heb m ook n paar sterke dingen zien doen. Oa het moment dat ie tussen drie Groningers wist uit te komen zonder de bal te verliezen.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik heb m ook n paar sterke dingen zien doen. Oa het moment dat ie tussen drie Groningers wist uit te komen zonder de bal te verliezen.
Er is niet veel blijven hangen bij me. De keren dat ie me opviel, was omdat hij te laat kwam of te langzaam handelde. Maar niks schokkends waardoor ik hem meteen afserveer.

Bovenaan Onderaan