Speler van de week 2019/20

1 Ja... Ik doe t gewoon: Mitroglou!! (Ja, RKC was vermoeid en met t aanvallende spel moest t wat gebeuren maar 3 keer is geen toeval meer, met Mitroglou vallen er goals.
2. Guti, een van de eerste keren dat ik m punten geef. Verdiend.
3 Ihattarren, goed bezig. Wederom.

Laatst bewerkt:
1. Ihattaren - Laat maar weer eens zien hoeveel talent hij heeft. Speelt niet eens op zijn vertrouwde 10, maar draait tegenstanders dol en is erg doelgericht. Toptalent.
2. Mitroglou - De ervaring en geslepenheid spat van deze man af. Als hij niet in de basis staat is het fijn om te weten dat je hem achter de hand hebt.
3. Malen - Sloopte eigenhandig Apollon (2 goals en 2 assists) en liet weer eens zien dat hij op de vleugels gewoon fantastisch is. Tegen RKC weer in de spits, en dus weer ongelukkig.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
1. Ihattaren - Laat maar weer eens zien hoeveel talent hij heeft. Speelt niet eens op zijn vertrouwde 10, maar draait tegenstanders dol en is erg doelgericht. Toptalent.
2. Mitroglou - De ervaring en geslepenheid spat van deze man af. Als hij niet in de basis staat is het fijn om te weten dat je hem achter de hand hebt.
3. Malen - Sloopte eigenhandig Apollon (2 goals en 2 assists) en liet weer eens zien dat hij op de vleugels gewoon fantastisch is. Tegen RKC weer in de spits, en dus weer ongelukkig.
Je mag elke wedstrijd punten geven. Alleen de stand wordt voor elke week slechts 1x op gemaakt.

Mikasa

Op basis van verslagen en samenvatting:

1. Ihatarren
2. Baumgartl
3. Hendrix, ik hoorde dat ie goed inviel

IPF

Forummer van het jaar 2015
Ihattaren ( vreemd dat een 17 jarige de aanjager van dit team is)
Mitro (Als hij er in komt dan gebeurt er wat met het elftal. Misschien moet hij ook die rol houden en niet 90 minuten er in staan)
Dumfries (ook zon aanjager. Ook al speelt ie slecht, hij blijft doorjagen. Dat is wat ik bij sommigen mist)

Verder snap ik de punten voor Guti niet zo. We zijn tegenwoordig al aan het kwijlen als iemand een bal goed aanneemt... Ik kijk naar Guti als de middenvelder die PSV per se nodig heeft en niet om de reden om hem te vergelijken met een Hendrix of Rosario. Hij heeft behalve leuk aan de bal zijn, ook andere taken bij een topteam, namelijk doorjagen, anderen helpen etc. Dat deed ie een paar keer in andere wedstrijden goed maar nu zag ik weer een soort Pereiro 2.0; met de bal goed maar zonder bal een natte krant. Je kunt wel alles op Rosario gaan afschuiven maar als mensen naast hem geen rugdekking geven en tactisch als onbenullen er bij lopen, dan wordt het bij hem meer balletjes safe en breed dan durven naar voren te spelen. Dus nee geen punten voor Guti.

Ihattaren ( vreemd dat een 17 jarige de aanjager van dit team is)
Mitro (Als hij er in komt dan gebeurt er wat met het elftal. Misschien moet hij ook die rol houden en niet 90 minuten er in staan)
Dumfries (ook zon aanjager. Ook al speelt ie slecht, hij blijft doorjagen. Dat is wat ik bij sommigen mist)

Verder snap ik de punten voor Guti niet zo. We zijn tegenwoordig al aan het kwijlen als iemand een bal goed aanneemt... Ik kijk naar Guti als de middenvelder die PSV per se nodig heeft en niet om de reden om hem te vergelijken met een Hendrix of Rosario. Hij heeft behalve leuk aan de bal zijn, ook andere taken bij een topteam, namelijk doorjagen, anderen helpen etc. Dat deed ie een paar keer in andere wedstrijden goed maar nu zag ik weer een soort Pereiro 2.0; met de bal goed maar zonder bal een natte krant. Je kunt wel alles op Rosario gaan afschuiven maar als mensen naast hem geen rugdekking geven en tactisch als onbenullen er bij lopen, dan wordt het bij hem meer balletjes safe en breed dan durven naar voren te spelen. Dus nee geen punten voor Guti.
Ik hoop nog steeds dat het er uit gaat komen bij Guti maar ik vind dat hij voor zijn positie wel heel vaak onnodig balverlies lijdt door mislukte passjes in de voeten van de tegenpartij.

Mikasa

Zo, na een interlandperiode is het mooi om ons weer op PSV te richten. We trappen maar af met een nieuwe tussenstand voor speler van de week. Mohamed Ihatarren is doorgebroken, zo vindt het forum. Hij scoort deze week de meeste punten en is dus speler van de week. Er is ook een nieuwe cultheld opgestaan bij PSV: Kostas Mitroglou. Hij scoorde ook behoorlijk wat punten deze week.

Guti heeft kort kunnen genieten van zijn koppositie in het klassement. Hij wordt voorbij gestreefd door de 17-jarige Ihatarren. Verder opvallend dat Mitroglou met 3 gespeelde wedstrijden al in de top 10 staan. Jorrit Hendrix is - gelukkig - van de nul punten af.

Mikasa

De 6 grootste sterren (;)) van dit seizoen na 11 wedstrijden:

1. Ihatarren - gemiddeld 33,5 (!) punten per wedstrijd
2. Guti - 16,2
3. Baumgarl en Mitroglou - 15,0
5. Bruma - 14,6
6. Lammers - 10,0

Hele andere namen (want meestentijds aankopen) dan vorig seizoen!

Mikasa

De 6 flops tot nu toe (minimaal 5 wedstrijden):

1. Rosario - 0,8 punten per wedstrijd
2. Hendrix - 1,2
3. Lozano - 1,8
4. Dumfries- 2,0
5. Boscagli - 2,5
6. Zoet - 3,9

Hier juist een aantal oude bekenden.