Speler van de week 2019/20

rico

International
1. Guti
2. Ihatarren
3. En ik doe niet mee aan de Mitro hype van, dus ik ga hioer gewoon Dumfries zeggen. Die was in hele stukken van de wedstrijd de enige die aanviel

Overigens, we moeten over een paar weken tegen ajax, en als dat met Boscagli moet, zie ik het heel somber in, aanvallend aardig, naar de rechtsbuiten van ajax heeft geen enkele tegenstand.

DrJ

Routinier
1. Guti
2. Ihatarren
3. En ik doe niet mee aan de Mitro hype van, dus ik ga hioer gewoon Dumfries zeggen. Die was in hele stukken van de wedstrijd de enige die aanviel

Overigens, we moeten over een paar weken tegen ajax, en als dat met Boscagli moet, zie ik het heel somber in, aanvallend aardig, naar de rechtsbuiten van ajax heeft geen enkele tegenstand.
Ik vind het niet echt een hype. Het spel werd echt beter met hem, maar natuurlijk ook omdat er ineens poppetjes op de goeie plek komen te staan.

rico

International
Ik vind het niet echt een hype. Het spel werd echt beter met hem, maar natuurlijk ook omdat er ineens poppetjes op de goeie plek komen te staan.
Ben ik wel met je eens, maar hij speelde maar 15 minuten. En ik moet het nog maar zien of hij een hele wedstrijd kan spelen tegen een sub-topper/topper, ik vermoed van niet, het is wel een oude man die op het veld hobbelt. Wel weer enorm genoten van sommige bewegingen en passjes. In z'n rol perfect, voor de laatste 15 minuten om iets te forceren.

1 Malen
2 Ihattarren
3 Dumfries, schijt aan zakelijk spelen. Had in elk geval goede intenties (al was niemand de eerste helft punten waardig)

Oh, en ik waardeer die gekke griek wederom. Het past niet bij m, alsof je je opa een bal in de nek ziet leggen, maar als ie dit blijft volhouden kan het geen toeval meer zijn toch?

IPF

Forummer van het jaar 2015
Guti
Ihattaren
Dumfries

Malen scoorde en gaf assists. Ik vond hem in de eerste helft echter nonchalant en inspiratieloos er bij lopen.

1 Mitroglou omdat die wederom in beperkte tijd alles goed deed. Bal vasthouden, korte combi's, juiste plaats staan, scoren. En vooral (geen prestatie van zichzelf) omdat door hem die positie in te laten vullen, alle poppetjes weer correct stonden.
2 Ihattaren
3 Baumgartl, Duitse degelijkheid met goeie inspeelpass

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Nou, een beetje scorebordstatistiek. 60 Minuten naar drama gekeken.

1. Malen (2 goals en 2 assists)
2. Ihatarren laat toch mooie dingen zien, al lukte vandaag niet alles
3. Doe ik Mitro, in de samenvatting deed ie goeie dingen.

rico

International
1. Ihatarren
2. Guti
3. Dumfries

Eervolle vermelding: Mitroglou, klopt nu toch wel heel hard op de deur voor een basisplaats