Speler van de week 2019/20

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
(Goed medeforummers. Laten we dit topic ook weer starten. Volgens mij wordt het goed gewaardeerd en ik wil het best weer bijhouden.)

Het seizoen is weer begonnen, dus valt er weer te stemmen op de Speler van de Week.

Per wedstrijd kies je drie spelers en die zet je op nummer 1, 2 en 3. Het kan dus voorkomen dat je twee keer per week stemt. Een speler krijgt 3 punten voor een eerste plaats, 2 punten voor een tweede plaats en 1 punt voor een derde plaats. De week loopt van maandag tot en met zondag. Stemmen kan tot de eerst volgende wedstrijd.

De top 5 van het seizoen 2018/2019 was:
1. Luuk de Jong
2. Hirving Lozano
3. Angeliño
4. Bergwijn
5. Pereiro

Er zullen dus nieuwe namen in de top5 moeten komen. 2 Man zijn al vertrokken, de 3e onderweg en van Lozano en Bergwijn is ook nog niet zeker of zij blijven.

Laatst bewerkt:

Metalium

International
Top Mikasa dat je het weer gaat doen. Suc6 !!!
PSV- FC Basel:

1. Malen, Gauw zijn contract verlengen voor hij weggekocht wordt.
2. Bruma, Lekker snel met bal aan de voet en keurig afgewerkt op goal.
3. Guti, Je ziet aan zijn balcontacten dat een hele goede speler is. Wel moet hij meer opkomen.
Ik heb Sadilek toch maar van die 3e plaats afgehaald omdat hij medeschuldig was aan die 3e goal.

Laatst bewerkt:

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik trap dan zelf natuurlijk af.

1. Bruma, maakte zeker de eerste helft een vaardige en gevaarlijke indruk
2. Sadilek, lijkt mij eigenlijk een prima oplossing voor linksback en leuk dat ik dat al zelf bedacht had ;)
3. Loxano, toch voor zijn gif

CNG MrKrateos

International
1. Malen
2. Bruma
3. Guti

Lastig begin. Stevie of Koning Pablo hadden er prima in gekund.

Wel weer mooi dat je dit wil oppakken Mikasa. Hulde!

Vedette

Arthur Shelby Jr.
1. Bruma - bracht flair en speelde onbevangen. Vond wel dat ie later in de wedstrijd een paar keer erg makkelijk ging liggen om vervolgens naar de scheids te kijken, niet meer doen. Opent de score in z'n eerste officiële wedstrijd en maakt een hongerige indruk.
2. Lammers - het ontbrak tot zijn invalbeurt aan een centraal aanspeelpunt. Tussen die snelle jongens op de flanken is er een statische spits nodig die op z'n plek blijft staan. Kopt de gelijkmaker genadeloos tussen de touwen.
3. Malen - scoort met een hakje in de blessuretijd, natuurlijk word je dan vermeld.

Metalium

International
1. Bruma - bracht flair en speelde onbevangen. Vond wel dat ie later in de wedstrijd een paar keer erg makkelijk ging liggen om vervolgens naar de scheids te kijken, niet meer doen. Opent de score in z'n eerste officiële wedstrijd en maakt een hongerige indruk.
2. Lammers - het ontbrak tot zijn invalbeurt aan een centraal aanspeelpunt. Tussen die snelle jongens op de flanken is er een statische spits nodig die op z'n plek blijft staan. Kopt de gelijkmaker genadeloos tussen de touwen.
3. Malen - scoort met een hakje in de blessuretijd, natuurlijk word je dan vermeld.
Hakje is te zwak uitgedrukt. Dat was een goal van wereldklasse, die ook de wereld over gaat.
Malen zal op heel wat wenslijstjes staan, vooral na gisterenavond. PSV is nu aan zet.

Davitamonnetje

Routinier
Top Mikasa dat je het weer bij gaat houden, leuk!

Bergwijn
Malen
Bruma

Punten voor Sadilek volg ik niet trouwens. Veel inzet absoluut maar positioneel en qua ingrijpen liet het geregeld te wensen over.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Bergwijn (technisch en nu ook tactisch gezien de beste speler van PSV! Itt vele dribbelaars is zijn techniek vrij functioneel en brengt veel efficiency in zijn spel)
Bruma (alleen obv de eerste helft want daarna was hij op)
Malen ( eigenlijk onzichtbaar maar als je zon goal maakt in de laatste minuut, dan krijg je gewoon punten)

Bovenaan Onderaan