Speler van de Week - 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Nog maar een tussenstandje doen dan......

Dumfries speler van de week in de week dat PSV thuis tegen ADO Den Haag speelde. De vorm van Dumfries is stijgende en zo is zijn positie in het speler van de week klassement ook. Wekelijks een plekkie omhoog. Ik vrees alleen dat de top5 buiten bereik is en zelfs dat deze al helemaal vast staat. Maar goed, nog 3 potjes (incl. die van gisteren) en ook dit klassement is dan bekend.

• Leuk
Reactions: IPF

rico

Assistent Coach
Deze week maar even niet, was allemaal niet best. Hopen op een leuke pot woensdag, met maar 1 controleur en mooi voetbal. Dan wil ik nog wel een keer punten geven

Ongezouten

Trainer Coach
Deze week maar even niet, was allemaal niet best. Hopen op een leuke pot woensdag, met maar 1 controleur en mooi voetbal. Dan wil ik nog wel een keer punten geven
Een wedstrijd des keizers baard; mooi moment om even een paar jongens die nauwelijks minuten hebben mogen maken even aan werk te zien vanaf de aftrap. Gakpo heeft hem al gehad, dus nu maar eens Romero vanaf de start, Obispo ook eens een keer. Ook al verlies je, het is toch al over dus dit is gewoon een veredelde oefenwedstrijd.

rico

Assistent Coach
De laatste van het seizoen:
1. Angelino
2. Malen
De rest verdiende eigenlijk geen punt, daarom:
3. Hendrix, waarschijnlijk de laatste keer dat ik hem punten kan geven, toch 1 van mijn favorieten.

Mikasa

Nou vooruit.... om "mijn topic" nog een beetje aan te zwengelen. Combineer ik ook de punten van de laatste 2 wedstrijden een beetje.

1. Malen, die vond ik beide wedstrijden een aardige indruk maken (misschien ook nog wat frisser dan de rest)
2. Angelino
3. Hendrix, viel toch goed in

Davitamonnetje

Routinier
Nou ja, laat ik dan maar meedoen ?
Hoewel ik beide buitenspelers belabberd vond, was Malen nog beslissend en iets balvaster.

1 Malen
2 Angelino
3 Schwaab, gewoon omdat het een sympathieke kerel is.

Davitamonnetje

Routinier
Hoewel we allemaal vol spanning nog wachten op de eindstand, wil ik toch even benoemen dat ik weer met veel plezier dit topic heb gevolgd en heb volgespamd met uiterst professionele posts waarin ik volledig objectief punten heb uitgedeeld.

Dank voor het bijwerken voor alle standen en al het werk wat hier in zit!

Mikasa

Hoewel we allemaal vol spanning nog wachten op de eindstand, wil ik toch even benoemen dat ik weer met veel plezier dit topic heb gevolgd en heb volgespamd met uiterst professionele posts waarin ik volledig objectief punten heb uitgedeeld.

Graag gedaan, ik zal deze week de eindstand publiceren. Al zullen er niet veel wijzigingen meer zijn, verwacht ik.

Metalium

International

Inderdaad, dikke pluim voor Mikasa. Daar zit toch een hoop tijd in, lijkt me.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan