Speler van de Week - 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
1. Gakpo: bracht voetbal. Assist, pre-assist, doelpunt, paal.
2. Schwaab: omdat een wedstrijd 90 minuten duurt (kan iemand Pereiro dat eens vertellen?) en hij als enige de hele wedstrijd echt goed was
3. De Jong: 3 doelpunten.

Angelino speelde matige eerste helft, maar was tweede helft uitstekend.
Pereiro speelde op zich goed, maar jammer dat hij dat maar niet een hele wedstrijd kan opbrengen. En waarom kan hij niet versnellen? Ik weet eigenlijk niet eens of hij snel of langzaam is, simpelweg omdat ik het hem nauwelijks zie rennen.

IPF

Forummer van het jaar 2015
1. Gakpo: bracht voetbal. Assist, pre-assist, doelpunt, paal.
2. Schwaab: omdat een wedstrijd 90 minuten duurt (kan iemand Pereiro dat eens vertellen?) en hij als enige de hele wedstrijd echt goed was
3. De Jong: 3 doelpunten.

Angelino speelde matige eerste helft, maar was tweede helft uitstekend.
Pereiro speelde op zich goed, maar jammer dat hij dat maar niet een hele wedstrijd kan opbrengen. En waarom kan hij niet versnellen? Ik weet eigenlijk niet eens of hij snel of langzaam is, simpelweg omdat ik het hem nauwelijks zie rennen.
Sorry maar ik vind je kritiek op Gaston eigenlijk onterecht. Ik ga niet voor je bepalen wie je op 1,2,3 moet zetten (iedereen ziet de wedstrijd anders) maar reageer op je uitleg. Pereiro was voetballend gezien veruit de beste speler op het veld. Het is absurd om te eisen dat hij van die 90 minuten er 85 mooie acties, passes en goals moet laten zien. Het is “maar” Pereiro en geen Messi alhoewel ook die soms een wandel-dag neemt. En dat rennen, dat kan Ramselaar al heel goed maar toch mag hij vertrekken. Pereiro heeft een hele andere manier van bewegen op het veld. Natuurlijk heeft hij ook van die slaap momenten maar als hij dat niet had en met wat meer snelheid speelde, dan zat hij nu bij Juve of zo.

Sorry maar ik vind je kritiek op Gaston eigenlijk onterecht. Ik ga niet voor je bepalen wie je op 1,2,3 moet zetten (iedereen ziet de wedstrijd anders) maar reageer op je uitleg. Pereiro was voetballend gezien veruit de beste speler op het veld. Het is absurd om te eisen dat hij van die 90 minuten er 85 mooie acties, passes en goals moet laten zien. Het is “maar” Pereiro en geen Messi alhoewel ook die soms een wandel-dag neemt. En dat rennen, dat kan Ramselaar al heel goed maar toch mag hij vertrekken. Pereiro heeft een hele andere manier van bewegen op het veld. Natuurlijk heeft hij ook van die slaap momenten maar als hij dat niet had en met wat meer snelheid speelde, dan zat hij nu bij Juve of zo.
Goed bedoelde kritiek hoor. Hij heeft namelijk voetballend gezien ook echt de potentie om bij Juve te spelen, mits hij zichzelf meer pijn zou kunnen doen. Hij doet vooral zichzelf tekort. Ik zeg ook dat hij voetballend prima was, en ik verwacht ook geen 90 min lang genialiteit, ik verwacht 'slechts' iets meer arbeid in zijn geval.

Als ik welgeteld heb, dan is Pereiro tot nu toe 9x op 1 gezet, Gakpo 7x en de Jong 6x.
Het grote werk is aan onze geweldige statisticus Mikasa...:HB:

IPF

Forummer van het jaar 2015
Dumfries draait wat minder lekker dan voor de winterstop geloof ik?
Dat klopt. Wat ik verder goed vindt aan dit elftal en dat is echt de verdienste van van Bommel, is dat zij allemaal zich niet altijd afhankelijk maken van hun vorm maar zij blijven doorgaan. Her en der zeker wat misstappen zoals tegen Emmen, maar dat is een vrij jong elftal en zij kunnen last krijgen van het loslaten van concentratie. Maar het zichtbare patroon is dat zij allemaal blijven knokken en dat helpt ze om de periode van een mindere vorm ook te overbruggen. Dat zag je ook bij Rosario. Hij komt nu weer terug op het niveau van september/oktober vorig jaar.

Status
Je kunt niet meer reageren.