Speler van de Week - 2018/2019

Maar voor Guti was het ook niet te doen zaterdag? Guti's specialiteit is volgens mij mensen in de diepte bereiken met een lange pass. Dat kan niet als er 10 man van de tegenstanders in hun eigen 16 staan.

Guti was ook niet goed toch? Hij zakte zeker niet door het ijs, maar past gewoon in het rijtje spelers dat niet het verschil maakte.
Guti kan maar moeilijk wennen aan het spel wat PSV speelt. Dit had ook ik niet verwacht. Het kan niet anders of zijn klasse komt bovendrijven.
Dumfries vond ik verschrikkelijk, wat betreft die tig ballen terug naar achteren. Zoveel ruimte telkens voor hem. Zijn goal was dan ook zijn enigste hoogtepunt. Komt hij mee naar voren dan is hij gewoon gevaarlijk en dus prima.

Guti kan maar moeilijk wennen aan het spel wat PSV speelt. Dit had ook ik niet verwacht. Het kan niet anders of zijn klasse komt bovendrijven.
Dumfries vond ik verschrikkelijk, wat betreft die tig ballen terug naar achteren. Zoveel ruimte telkens voor hem. Zijn goal was dan ook zijn enigste hoogtepunt. Komt hij mee naar voren dan is hij gewoon gevaarlijk en dus prima.
Dat de gehele achterhoede veel breed of terug passte had meer te maken met ons middenveld en aanval die keer op keer verstoppertje aan het spelen waren. Ik irriteerde mij vooral aan Pereiro. Elke keer dat hij de bal kreeg was zijn handelingssnelheid zó traag, dat het continue in helemaal niets resulteerde (lees: balverlies).

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
:eek:

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Zo, een keer een tussenstand voor de wedstrijd (handig dat thuiswerken). Lozano pakte veel punten in de CL-wedstrijd, maar werd overtroffen door krachtsexplosie Dumfries met zijn run in Groningen. Bergwijn ondervindt problemen met zijn blessure en ziet diverse spelers passeren in de stand.

Tegen RKC:

1.Gutierrez die vrijwel alle lijnen uitzet en altijd tracht spelers vóór hem in stelling te brengen.
2.Lozano, omdat hij wel de weinige tijd die hij kreeg karakter toonde zoals altijd. Zijn winnaarsmentaliteit siert hem.
3.Malen, omdat ook hij er alles aan probeerde te doen om te winnen.

De rest krijgt alleemaal een 2 van mij op Room na. Mauro een 4 op basis van zijn goaltje.
Bommel een -3.

Alleen wat twitter berichten gezien en het geklungel achterin bij de tegengoals.. stemmen is dus lastig. Niet dat ook maar iemand punten verdient.
Het 'geklungel' noemen impliceert dat er tenminste nog actie werd ondernomen om de doelpunten te voorkomen. Dit was echter niet het geval, dus zelfs dat woord is nog teveel eer voor wat er tentoon werd gespreid door die achterhoede.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Nou, ik ga niet stemmen. Ik snap ook persoonlijk de stemmen hierboven niet. In mijn ogen snap ik nog dat de drive van Lozano beloond wordt. Maar de anderen hebben werkelijk niets laten zien.

Het 'geklungel' noemen impliceert dat er tenminste nog actie werd ondernomen om de doelpunten te voorkomen. Dit was echter niet het geval, dus zelfs dat woord is nog teveel eer voor wat er tentoon werd gespreid door die achterhoede.
Ik baseer me op twitter of FB filmpjes van 6 sec per tegengoal. Ik hoopte dat t geklungel was :confused:

1. Lozano (voor constante dreiging en werklust)
2. Angelino (speelde weer super. Miste wel de scherpte bij de laatste passings.)
3. Dumfries (toch wel op gepaste afstand van de top 2)

Laatst bewerkt: