Speler van de Week - 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.

Martijn

Aanvoerder
Het seizoen is weer begonnen, dus valt er weer te stemmen op de Speler van de Week.

Per wedstrijd kies je drie spelers en die zet je op nummer 1, 2 en 3. Het kan dus voorkomen dat je twee keer per week stemt. Een speler krijgt 3 punten voor een eerste plaats, 2 punten voor een tweede plaats en 1 punt voor een derde plaats. De week loopt van maandag tot en met zondag. Stemmen kan tot de eerst volgende wedstrijd.

De top 5 van het seizoen 2017/2018 was:
1. Jorrit Hendrix
2. Santiago Arias
3. Jeroen Zoet
4. Hirving Lozano
5. Luuk de Jong

Laatst bewerkt:

Relix

Routinier
1. Schwaab
2. Zoet
3. Dumfries

Middenveld weinig "bite" en veel te weinig creativiteit. Aanval ondermaats.

DrJ

Routinier
1. Schwaab
2. Zoet
3. Dumfries

Middenveld weinig "bite" en veel te weinig creativiteit. Aanval ondermaats.
Aanval ondermaats omdat er vanuit het middenveld Pereiro niet goed bereikt werd en als hij bereikt werd, deed hij er weinig mee. Ook Bergwijn had z'n dag niet. Dan is gelijk de angel uit de aanval. Middenvelder is toch hoogste prioriteit nu .

IPF

Forummer van het jaar 2015
Omdat ik toch punten wil geven. Ik wordt gewoon nog niet echt blij van dit elftal.
Hendrix (hij probeerde het iig)
Zoet (pakte een goede bal en later penalty’s. Mocht niet baten maar toch..)
Dumfries (wordt steeds beter)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Waarom is de topic hier naar toe geplaatste eigenlijk? Hij zat toch altijd bij “stellingen en pools”?

Aanval ondermaats omdat er vanuit het middenveld Pereiro niet goed bereikt werd en als hij bereikt werd, deed hij er weinig mee. Ook Bergwijn had z'n dag niet. Dan is gelijk de angel uit de aanval. Middenvelder is toch hoogste prioriteit nu .
En Pereiro werd niet goed bereikt omdat het positiespel van PSV niet klopte.

1. Hendrix
2. Dumfries
Angelino, goeie drive maar te slordig. Zoet, weinig getest en - hoewel niet zijn schuld - niet echt bepalend geweest. Luuk, weinig kansen. Ohja ik weet het.
3. Lozano

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
En Pereiro werd niet goed bereikt omdat het positiespel van PSV niet klopte.
En omdat Pereiro zich niet goed aanbood. Kun jij je voorstellen dat een De Bruyne of Eriksen, als zij gisteren in de schoenen van Pereiro hadden gestaan, ook zo onzichtbaar zouden zijn geweest? No way. Pereiro heeft peper in zijn reet nodig. Ik ben een beetje klaar met alle smoesjes.

En omdat Pereiro zich niet goed aanbood. Kun jij je voorstellen dat een De Bruyne of Eriksen, als zij gisteren in de schoenen van Pereiro hadden gestaan, ook zo onzichtbaar zouden zijn geweest? No way. Pereiro heeft peper in zijn reet nodig. Ik ben een beetje klaar met alle smoesjes.
Als je zoals PSV speelt had zelfs Messi of Ronaldo niks kunnen bereiken. Feyenoord hield het midden goed compact en PSV bleef met 6 man achter de bus staan, denkende hoe ze er doorheen moesten komen. De laatste linie van Feyenoord stond enkele meters achter onze aanvallers om een steekpaas makkelijk op te vangen. Elke pass naar een aanvaller kon nota bene makkelijk opgevangen worden omdat deze tussen de laatste en middelste linie stond, meestal vier man dus. Dan moeten je backs dus diep staan, zodat de middelste linie wat meer uit elkaar valt. Of er is ruimte op de flanken of er ontstaat meer ruimte in het midden.

Natuurlijk ben je er dan nog lang niet, maar dit is iets wat ik sowieso miste. Het enige gevaar van PSV ontstond uit counters en die kansen waren schaars. Zonder ruimte kan geen enkele speler een kans creëeren en dat is een ergerlijke zaak. En dit doe je nota bene als team. Dan moeten we eens stoppen telkens iedere speler invididueel af te kraken. Want ik weet zeker dat iedereen zowel positieve als negatieve acties van elke speler kan noemen, vandaar dat de top 3 hier van niemand hetzelfde is.

Status
Je kunt niet meer reageren.