Sparta

Zie nu de samenvatting Sparta-Ajax... Waar in de film 300 de moedige Spartanen tot aan de dood weerstand bieden aan een vreemde mogendheid, heeft dit Sparta zijn ziel voor een paar grijpstuivers verkocht aan 020... Zo verdedigen... Dat hoeven zelfs amateurs niet te doen. Driewerf braak.
 
Sparta spitsen Dervisoglu (Brentford) en Ache (Eintracht Frankfurt) vertrekken bij Sparta.
Tenzij ze bij Sparta voor beide spelers vervangers gaan aantrekken, zie ik Piroe de 2de seizoenshelft lekker minuten maken. Anders kunnen we net zo goed Piroe terughalen.
 
Sparta spitsen Dervisoglu (Brentford) en Ache (Eintracht Frankfurt) vertrekken bij Sparta.
Tenzij ze bij Sparta voor beide spelers vervangers gaan aantrekken, zie ik Piroe de 2de seizoenshelft lekker minuten maken. Anders kunnen we net zo goed Piroe terughalen.
Piroe moet je sowieso terughalen. Je hebt door blessures een spitsenprobleem en jong psv draait ook voor geen meter. Piroe heeft het afgelopen jaar geen enkele kans gehad om zich te ontwikkelen en bij ons speelt hij altijd bij jong psv en zal zeker minuten maken bij het eerste elftal.
 
Piroe moet je sowieso terughalen. Je hebt door blessures een spitsenprobleem en jong psv draait ook voor geen meter. Piroe heeft het afgelopen jaar geen enkele kans gehad om zich te ontwikkelen en bij ons speelt hij altijd bij jong psv en zal zeker minuten maken bij het eerste elftal.
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar Romero is ook verhuurd, en ik denk dat ze die eerder terughalen nu als Sparta Piroe kiest als vervanger.
 
Sparta spitsen Dervisoglu (Brentford) en Ache (Eintracht Frankfurt) vertrekken bij Sparta.
Tenzij ze bij Sparta voor beide spelers vervangers gaan aantrekken, zie ik Piroe de 2de seizoenshelft lekker minuten maken. Anders kunnen we net zo goed Piroe terughalen.
Ache blijft nog een half jaartje verhuurd aan sparta, dus die blijft gewoon spelen.
 
Tom Beugelsdijk gaat na 17 jaar ADO Den Haag naar Sparta.

link

,,Mijn kwaliteiten kent iedereen wel zo’n beetje”, zegt Beugelsdijk in zijn eerste woorden als Spartaan. ,,Ik hou van agressief verdedigen, kort en fel op mijn tegenstander zitten, ervoor zorgen dat ze geen ruimte krijgen. Dat zal ik ook hier gaan laten zien. De supporters van Sparta kunnen op me rekenen.”


:D
 
Laatst bewerkt:
Bakwali zou naar Sparta gaan, maar uiteindelijk is meneer niet bereid om een fitnesstest af te leggen. Dat Anderlecht ballen toont en gewoon zo'n speler ontslaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan