Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 27 februari | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik mis gewoon echt een Plan B. PSV speelt gewoon 1 soort voetbal, maar tegen ploegen van een laag niveau en die ver terug gaan zakken, is Plan A gewoon niet goed genoeg. Een goeie trainer gaat dan tactisch iets veranderen, maar deze trainer niet. + hoe kan het toch dat iedereen 3 a 4x per seizoen geblesseerd is? Dan gaat er toch echt iets mis met de trainingsbelasting of zo. Ik ben in ieder geval klaar met dat gebrei.
Ik ben nog op zoek naar plan A..
 
Ik mis gewoon echt een Plan B. PSV speelt gewoon 1 soort voetbal, maar tegen ploegen van een laag niveau en die ver terug gaan zakken, is Plan A gewoon niet goed genoeg. Een goeie trainer gaat dan tactisch iets veranderen, maar deze trainer niet. + hoe kan het toch dat iedereen 3 a 4x per seizoen geblesseerd is? Dan gaat er toch echt iets mis met de trainingsbelasting of zo. Ik ben in ieder geval klaar met dat gebrei.
Ik mis een Plan A.
 
Tot aan de rode kaart geen ene kut te vertellen. Toen we met een man meer stonden, speelde je logischerwijze wat beter ja. Maak je 2 prima goals, maar daarna ga je weer ouderwets naar achteren lopen ipv de 1-3 te maken.

Tis gewoon echt dramaaaaatisch wat PSV laat zien de laatste tijd. Maar goed, hoevaak hebben we dat met ze alle herhaald. Echt hopen dat Gakpo en Mwene snel fit zijn en men binnen het elftal beseft, dat het spel flink beter moet.
Ik kan me niet voorstellen dat met Gakpo en Mwene, spelers als Boscagli, Zahavi, ego-Noni, Doan, Götze, Drommel en Sangaré ineens beter gaan voetballen.
 
Sparta- Ajax was in november 2021 overigens ook geen bezoek van 'de voetballers van een andere planeet ', tegen de simpele kasteelheren: 0-1 :

 
"De omstandigheden waren moeilijk. Na donderdag moesten we lang reizen en nu moesten we op dit veld spelen", begon de 54-jarige Schmidt zijn verhaal voor de camera van ESPN.
"Op zo'n veld is winnen zonder blessures het belangrijkste. Dit heeft niets met voetbal te maken. We hoeven niet op de manier van spelen of de tactiek in te gaan. Het is inpakken en wegwezen."

Wat een zwakte. :braak: Om je nog meer te schamen. :oops: Je speelt Godverdomme tegen de nr 17 van de Eredivisie. :mad: :FP:
Sorry hoor, maar ik schaam me meer om wat ik op de 26 pagina's lees in dit topic.
Volgens sommigen is de enige topploeg die na de Europese week wint blijkbaar compleet bagger.

Ja, het was bij vlagen dramatisch slecht en kritiek op het spel is zeker op zijn plaats.
Maar ik vond het commentaar van Roger Schmidt correct.
Een trip naar Israel, kunstgras dat vraagt om blessures en een fanatieke tegenstander die mocht houthakken van een veel te tolerante scheidsrechter zijn niet bepaald ingrediénten voor een mooie partij voetbal.
Ja, dan mag je inderdaad het commentaar geven op ESPN zoals onze coach dat deed.

Die zender mag overigens wel eens hun commentator op het matje roepen na zijn 96 minuten lang durende verslag vanuit de hoop dat PSV puntverlies zou lijden.
En dan zouden supporters wel een gekleurde bril op hebben en verslaggevers objectief zijn?

In de lange reeks wedstrijden zitten er regelmatig tussen die tegenvallen. En het huidige PSV stelt qua spel vaak teleur. Helaas klopt dat volledig.
Toch is er nog steeds uitzicht op drie prijzen , dus qua resultaat - daar is het spel voor uitgevonden - doen we het zo slecht nog niet.
Qua mentaliteit zit het bij de spelers beter dan bij sommige supporters die het gras bij onze concurrenten om een of andere reden veel groener schijnen te vinden.

Als deze gemankeerde selectie nog een of twee rondes Europees overleeft, de beker wint en tweede wordt in de competitie, vind ik dat PSV het zo slecht nog niet heeft gedaan.
Om dat te bereiken lijkt me steun van ons belangrijker dan een soort forumwedstrijd "wie is hier het meest cynisch?"
In dat verband hulde aan ons uitvak dat weer geweldig presteerde op Spangen.
En dat woensdag in Deventer en zondag op de Oosttribune wederom zal doen.
Forza PSV.
 
Sorry hoor, maar ik schaam me meer om wat ik op de 26 pagina's lees in dit topic.
Volgens sommigen is de enige topploeg die na de Europese week wint blijkbaar compleet bagger.

Ja, het was bij vlagen dramatisch slecht en kritiek op het spel is zeker op zijn plaats.
Maar ik vond het commentaar van Roger Schmidt correct.
Een trip naar Israel, kunstgras dat vraagt om blessures en een fanatieke tegenstander die mocht houthakken van een veel te tolerante scheidsrechter zijn niet bepaald ingrediénten voor een mooie partij voetbal.
Ja, dan mag je inderdaad het commentaar geven op ESPN zoals onze coach dat deed.

Die zender mag overigens wel eens hun commentator op het matje roepen na zijn 96 minuten lang durende verslag vanuit de hoop dat PSV puntverlies zou lijden.
En dan zouden supporters wel een gekleurde bril op hebben en verslaggevers objectief zijn?

In de lange reeks wedstrijden zitten er regelmatig tussen die tegenvallen. En het huidige PSV stelt qua spel vaak teleur. Helaas klopt dat volledig.
Toch is er nog steeds uitzicht op drie prijzen , dus qua resultaat - daar is het spel voor uitgevonden - doen we het zo slecht nog niet.
Qua mentaliteit zit het bij de spelers beter dan bij sommige supporters die het gras bij onze concurrenten om een of andere reden veel groener schijnen te vinden.

Als deze gemankeerde selectie nog een of twee rondes Europees overleeft, de beker wint en tweede wordt in de competitie, vind ik dat PSV het zo slecht nog niet heeft gedaan.
Om dat te bereiken lijkt me steun van ons belangrijker dan een soort forumwedstrijd "wie is hier het meest cynisch?"
In dat verband hulde aan ons uitvak dat weer geweldig presteerde op Spangen.
En dat woensdag in Deventer en zondag op de Oosttribune wederom zal doen.
Forza PSV.

Zit ook zeker wat in. Ajax heeft ook bijna elke wedstrijd na een Europese week verkloot dit seizoen. Ik denk dat mensen al cynisch zijn ingesteld omdat PSV sowieso maar matig tot een goede vorm komt dit seizoen, dus dan is zo'n wedstrijd als vandaag koren op de molen, ook al verklaren de omstandigheden in dit geval dus wel een hoop.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan