Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Yo, hier nog een.Ik ben nu al zenuwachtig!
Maurice en Sem Steijn hebben de komende dagen nog wel overleg. Ze willen beiden niet dat Ajax kampioen wordt.
Sem die na dit seizoen naar Feyenoord gaat speelt de laatste wedstrijd bij FC Twente tegen Ajax en Maurice is trainer van Sparta dat de laatste wedstrijd tegen PSV speelt.
Vrijwel niemand in Rotterdam wil dat Ajax kampioen wordt.
PSV win gewoon van Sparta en laat ons zondag feesten.![]()
Nee joh. Hij wil op vakantie.Ik denk dat Steijn vooral de playoffs in wilt met Sparta.
Maar dromen staat vrij![]()
Ibiza!Nee joh. Hij wil op vakantie.![]()
Ik hoop de spelers ook!Ik ben nu al zenuwachtig!
Ik ben in ieder geval wel zenuwachtig. Gelukkig werk ik thuis de komende dagen, valt het iets minder op als de productie wat lager ligt...Ik hoop de spelers ook!
En Twente wil naar plek 5.Ik denk dat Steijn vooral de playoffs in wilt met Sparta.
Maar dromen staat vrij![]()
Die van Ajax?Ik hoop de spelers ook!
Ik in ieder geval niet meer. Heb het hele seizoen geen zenuwen gehad, behalve de laatste 30 minuten net.Ik ben in ieder geval wel zenuwachtig. Gelukkig werk ik thuis de komende dagen, valt het iets minder op als de productie wat lager ligt...
Dat wordt heel moeilijk. Dan hadden ze vandaag niet moeten verliezen van AZ.En Twente wil naar plek 5.
Zeker, maar daarom willen ze het nog wel. Die gaan echt nog wel ballen, maar ja PSV moet gewoon zelf winnen... dan boeit het niet.Dat wordt heel moeilijk. Dan hadden ze vandaag niet moeten verliezen van AZ.
Zelfs als Twente wint van Ajax zijn ze afhankelijk van het al gedegradeerde Almere City dat dan van AZ moet winnen. Dat laatste zal waarschijnlijk niet gebeuren.
FC Twente wil sowieso van Ajax winnen. Alleen al omdat het Ajax is en om een boost te krijgen voor de play-offs.Zeker, maar daarom willen ze het nog wel. Die gaan echt nog wel ballen, maar ja PSV moet gewoon zelf winnen... dan boeit het niet.
Die foto zie ik graag tegemoet. Jij wil wel erg graag moderator worden hier hè...Ik had gehoopt dat het niet nodig was, maar desperate tijden vragen om desperate middelen.
Ik heb voor morgen aan afspraak gemaakt bij de lokale tattooshop. Op mijn schouder komt een tatoeage met daarop: PSV landskampioen 24/25!
De ultieme jynx![]()