Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 18 mei | Eindstand 1-3 | KAMPIOEN!

Rednas

Administrator
Administrator
avvYfSv.png

d0vNjwz.png

Maurice en Sem Steijn hebben de komende dagen nog wel overleg. Ze willen beiden niet dat Ajax kampioen wordt.
Sem die na dit seizoen naar Feyenoord gaat speelt de laatste wedstrijd bij FC Twente tegen Ajax en Maurice is trainer van Sparta dat de laatste wedstrijd tegen PSV speelt.
Vrijwel niemand in Rotterdam wil dat Ajax kampioen wordt.

PSV win gewoon van Sparta en laat ons zondag feesten. :hope:

Maurice en Sem Steijn hebben de komende dagen nog wel overleg. Ze willen beiden niet dat Ajax kampioen wordt.
Sem die na dit seizoen naar Feyenoord gaat speelt de laatste wedstrijd bij FC Twente tegen Ajax en Maurice is trainer van Sparta dat de laatste wedstrijd tegen PSV speelt.
Vrijwel niemand in Rotterdam wil dat Ajax kampioen wordt.

PSV win gewoon van Sparta en laat ons zondag feesten. :hope:

Ik denk dat Steijn vooral de playoffs in wilt met Sparta.

Maar dromen staat vrij :giggle:

Ik ben in ieder geval wel zenuwachtig. Gelukkig werk ik thuis de komende dagen, valt het iets minder op als de productie wat lager ligt...
Ik in ieder geval niet meer. Heb het hele seizoen geen zenuwen gehad, behalve de laatste 30 minuten net.

Komt misschien nog als de wedstrijden zondag gunstig voor Ajax verlopen, maar ik verwacht net als vandaag een snelle, flinke voorsprong voor PSV. Die zijn zo getergd en kunnen veel te goed voetballen om dit nog weg te geven.

En Twente wil naar plek 5.
Dat wordt heel moeilijk. Dan hadden ze vandaag niet moeten verliezen van AZ.
Zelfs als Twente wint van Ajax zijn ze afhankelijk van het al gedegradeerde Almere City dat dan van AZ moet winnen. Dat laatste zal waarschijnlijk niet gebeuren.

Dat wordt heel moeilijk. Dan hadden ze vandaag niet moeten verliezen van AZ.
Zelfs als Twente wint van Ajax zijn ze afhankelijk van het al gedegradeerde Almere City dat dan van AZ moet winnen. Dat laatste zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Zeker, maar daarom willen ze het nog wel. Die gaan echt nog wel ballen, maar ja PSV moet gewoon zelf winnen... dan boeit het niet.

Ik had gehoopt dat het niet nodig was, maar desperate tijden vragen om desperate middelen.

Ik heb voor morgen aan afspraak gemaakt bij de lokale tattooshop. Op mijn schouder komt een tatoeage met daarop: PSV landskampioen 24/25!

De ultieme jynx :fc:

Zeker, maar daarom willen ze het nog wel. Die gaan echt nog wel ballen, maar ja PSV moet gewoon zelf winnen... dan boeit het niet.
FC Twente wil sowieso van Ajax winnen. Alleen al omdat het Ajax is en om een boost te krijgen voor de play-offs.

• Leuk
Reactions: DrJ
Ik had gehoopt dat het niet nodig was, maar desperate tijden vragen om desperate middelen.

Ik heb voor morgen aan afspraak gemaakt bij de lokale tattooshop. Op mijn schouder komt een tatoeage met daarop: PSV landskampioen 24/25!

De ultieme jynx :fc:
Die foto zie ik graag tegemoet. Jij wil wel erg graag moderator worden hier hè...

Terug
Bovenaan Onderaan