Sparta Rotterdam - PSV | zaterdag 11 april 18:45 | Eindstand 0-2

Krateos

Administrator
Administrator
Sparta-PSV.png

SP AR TA! Wat kunnen we daar tegenin brengen?

Laatst bewerkt door een ninja:
Nog niemand hier , de dag voor de wedstrijd? :(
Alleen al vanwege de eer en voor de ploegen die nog ergens om strijden moeten we gewoon weer winnen.
Eindigen we op 86 punten is dat jaloerse, domme gel*l over de kampioen van de armoede ook meteen verstomd.

Nog niemand hier , de dag voor de wedstrijd? :(
Alleen al vanwege de eer en voor de ploegen die nog ergens om strijden moeten we gewoon weer winnen.
Eindigen we op 86 punten is dat jaloerse, domme gel*l over de kampioen van de armoede ook meteen verstomd.
Bij ESPN werd al gezegd dat het sowieso geen kampioen van de armoede is, zelfs.door Perez. Maar goed, Sparta.. gewoon winnen

Bij ESPN werd al gezegd dat het sowieso geen kampioen van de armoede is, zelfs.door Perez. Maar goed, Sparta.. gewoon winnen
Er zijn meer media en "kenners" dan ESPN.
Wel verdienen die laatstgenoemden een groot compliment voor de wijze waarop ze dinsdag alles hebben laten zien.

Wedstrijden zonder spanning zijn niks aan. Dit interesseert me niet zo veel. Zal wel een hele matige 1-1 worden, ofzo. Vind ‘t helemaal prima na een week feesten voor de jongens.

Wedstrijden zonder spanning zijn niks aan. Dit interesseert me niet zo veel. Zal wel een hele matige 1-1 worden, ofzo. Vind ‘t helemaal prima na een week feesten voor de jongens.
Op voorhand is niet te zeggen wat het wordt.
Sparta wil net als Utrecht drie punten vanwege de play offs.

Dus wie weet, wordt het toch spannend en boeiend.
En zo niet, vind ik ELK duel van PSV de moeite waard om naar te gaan kijken, dus zit(ten mijn vrouw en) ik om kwart voor zeven morgen weer voor de tv.

Met spanning was er net zo weinig aan. Met zo een instelling blijf je zwakzinnig zal Theo Maassen zeggen.

Met spanning was er net zo weinig aan. Met zo een instelling blijf je zwakzinnig zal Theo Maassen zeggen.
Hij zei ook ooit dat wij PSV supporters zo dom waren dat we onze clubnaam niet eens kenden.
Wij zongen namelijk Eindhovuh, Eindhovuh Eindhovuh ...

Vond ik uit zijn mond wel leuk, want hij wist immers ook dat het enige goeie in Amsterdam de trein naar Eindhoven was. :)
En wat zondag betreft; als het lijkt op een heleboel mooie wedstrijden van ons van dit seizoen ben ik best tevreden.

Hij zei ook ooit dat wij PSV supporters zo dom waren dat we onze clubnaam niet eens kenden.
Wij zongen namelijk Eindhovuh, Eindhovuh Eindhovuh ...

Vond ik uit zijn mond wel leuk, want hij wist immers ook dat het enige goeie in Amsterdam de trein naar Eindhoven was. :)
En wat zondag betreft; als het lijkt op een heleboel mooie wedstrijden van ons van dit seizoen ben ik best tevreden.
Kuch, we spelen morgen al.

Heb ff zitten kijken, nadat we in 2015 kampioen werden kregen we nog 3 wedstrijden
Excelsior uit 2-3
Heracles thuis 2-0
ADO uit, 2-3

Geen vetpot, wel 3x winst

2016, kampioen tegen Zwolle, laatste ronde, dus geen westrijden daarna

2017, kampioen tegen ajax, daarna
Roda uit, 2-2
ADO uit 3-3
Groningen thuis, 0-0

2024, kampioen tegen Sparta, daarna
Fortuna uit, 1-1
RKC thuis 3-1

Kortom, het is wel vaker niet geweldig na het binnenhalen van de titel, ook in het 1e seizoen van Bosz. We gaan t zien morgen, of niet als je niet kijkt natuurlijk.

Heb ff zitten kijken, nadat we in 2015 kampioen werden kregen we nog 3 wedstrijden
Excelsior uit 2-3
Heracles thuis 2-0
ADO uit, 2-3

Geen vetpot, wel 3x winst

2016, kampioen tegen Zwolle, laatste ronde, dus geen westrijden daarna

2017, kampioen tegen ajax, daarna
Roda uit, 2-2
ADO uit 3-3
Groningen thuis, 0-0

2024, kampioen tegen Sparta, daarna
Fortuna uit, 1-1
RKC thuis 3-1

Kortom, het is wel vaker niet geweldig na het binnenhalen van de titel, ook in het 1e seizoen van Bosz. We gaan t zien morgen, of niet als je niet kijkt natuurlijk.
Dat dus.

en de laatste maanden was het als ik heel eerlijk kijk niet om aan te zien (op een wedstrijd als afgelopen weekend na). Daarvoor natuurlijk wel.
Het zou zomaar kunnen dat we die resterende vijf wedstrijden ook zwak spelen.
Na de zomerstop verwacht ik pas echt weer Boszbal. 3x kampioen is een succesvolle reeks, dat zorgt voor aantrekkingskracht en geld in de lade voor transfers en contractverlengingen.

Alles in deze vijf resterende wedstrijden zie ik vooral als bijvangst. Misschien floreren jeugdspelers wel of draait het opeens weer zoals eerder.

Dat dus.

en de laatste maanden was het als ik heel eerlijk kijk niet om aan te zien (op een wedstrijd als afgelopen weekend na). Daarvoor natuurlijk wel.
Het zou zomaar kunnen dat we die resterende vijf wedstrijden ook zwak spelen.
Na de zomerstop verwacht ik pas echt weer Boszbal. 3x kampioen is een succesvolle reeks, dat zorgt voor aantrekkingskracht en geld in de lade voor transfers en contractverlengingen.

Alles in deze vijf resterende wedstrijden zie ik vooral als bijvangst. Misschien floreren jeugdspelers wel of draait het opeens weer zoals eerder.

Ik hoop juist dat we vrijuit kunnen spelen, omdat de druk eraf is. Jeugdspelers en de 12de, 13de, 14de en 15de man zullen wel kansen krijgen. Spelers willen zichzelf nog in de etalage zetten voor de WK of een mooie transfer.

Obispo en Veerman zijn dus geblesseerd, waardoor we waarschijnlijk weer het duo Flamingo - Yarek gaan zien. Op hun top prima verdedigers, maar allebei in een enorme vertrouwensdip en zonder enige vorm van chemie.

Merien wordt er wel bijgehaald voor de rest van het seizoen, net als VdBerg.

De basis zou dus zomaar iets kunnen zijn als:

Perisic - Pepi - Man
Saibari - Til - Wanner
Mauro - Yarek - Flamingo - Sildillia
Olij

Tenzij Bosz nog iets meer doorwisselt en minuten gunt aan Esmo en Driouech. Verder zit er op de bank niet veel, dus de kans dat VdBerg, Fernández en/of Merien minuten gaan maken is aanzienlijk.

Ik denk het ook. "Gelukkig" kan ik deze wedstrijd niet zien.

Ik hoop juist dat we vrijuit kunnen spelen, omdat de druk eraf is. Jeugdspelers en de 12de, 13de, 14de en 15de man zullen wel kansen krijgen. Spelers willen zichzelf nog in de etalage zetten voor de WK of een mooie transfer.
Dan zou je kunnen spelen met:

Driouech - Boadu - Esmo
Fernandez - Til - Wanner
Mauro - Merien - Flamingo - Sildillia
Olij

Of zoiets. Bij sommigen zoals Esmo snap ik het wel, maar als je het teveel doet krijg je meteen zo'n troosteloze oefenpot vibe.

Terug
Bovenaan Onderaan