Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 10 februari 2018 | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, gelukkig weet je dat nooit. En maakt het inderdaad alsnog geen verschil.

Maar vond je het doelpunt van PSV ongeldig dan?

Nee, ik vond het een prima goal, terecht dat Nijhuis het door liet gaan. Maar de meeste scheidsrechters in NL zouden toch gefloten hebben.

Ik vind dat Nijhuis overdrijft met zijn "kijk mij eens nergens voor fluiten", maar dat had geen enkele impact op deze wedstrijd. Het belachelijk slechte uitverdedigen van PSV en het totaal geen druk zetten (behoudens tussen minuut 45 en 60 dan) op Sparta wel.

In de eerste helft zag ik Lozano en de Jong druk zetten, waarna Sparta de bal naar rechts verplaatste, waar Bergwijn nergens te bekennen was. Die stond 30 meter naar achteren het handje van Brenet vast te houden. Als je dat soort dingen bij PSV 1 nog moet uitleggen is er iets heel erg mis.
 
Wanneer kun je iets effectief noemen als de winnende goal door toeval valt, diep in blessuretijd? Jij noemt dat effectief, ik noem dat geluk. PSV speelt onder Cocu nooit twee helften acceptabel. Laat staan goed. Het is altijd hangen en wurgen en op het eind heel veel mazzel.
De interviews zijn al jaren hetzelfde en dat zegt alles. Ik heb hierdoor inmiddels een oprechte afkeer gekregen van de technische staf en de directie van het huidige PSV. Er wordt niet gevoetbald, er wordt gerekend, tegengehouden en met geluk gewonnen. Dat is niet mijn PSV.

Ik wil er toch nog op terug komen, na nog is goed nagedacht te hebben. Ik denk dat je toch gelijk hebt. We hebben geluk. Dat is waar. We hebben veel geluk.

Maar we zijn niet de enige met geluk. Dat niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan