Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
zOB32xr.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Zaterdagochtend horen we dat Fein, Van Ginkel en Malen opeens geblesseerd zijn en niet mee kunnen doen, ook al mankeerden ze woensdagavond na AZ nog helemaal niets. Gakpo, Madueke, Viergever en Götze doen uit voorzorg ook niet mee, die worden gespaard voor later in het seizoen wanneer PSV echt de pannen van het dak gaat spelen, let maar op.
 
Zaterdagochtend horen we dat Fein, Van Ginkel en Malen opeens geblesseerd zijn en niet mee kunnen doen, ook al mankeerden ze woensdagavond na AZ nog helemaal niets. Gakpo, Madueke, Viergever en Götze doen uit voorzorg ook niet mee, die worden gespaard voor later in het seizoen wanneer PSV echt de pannen van het dak gaat spelen, let maar op.
Net alsof Fein minuten zou maken ;P
 
Zaterdagochtend horen we dat Fein, Van Ginkel en Malen opeens geblesseerd zijn en niet mee kunnen doen, ook al mankeerden ze woensdagavond na AZ nog helemaal niets. Gakpo, Madueke, Viergever en Götze doen uit voorzorg ook niet mee, die worden gespaard voor later in het seizoen wanneer PSV echt de pannen van het dak gaat spelen, let maar op.
En nadat PSV met een 2-0 achterstand gaat rusten wordt de enige aanvaller Zahavi naar de kant gehaald en komt er een Ramselaartje voor in de ploeg. Vervolgens is het wachten op de 88'ste minuut voor de volgende wissels die er dan in 2 minuten plus blessuretijd voor mogen gaan zorgen dat we op z'n minst nog een gelijkspel uit het vuur slepen, maar de teller blijft steken op 2-1 omdat de tijd op is. Schmidt schuift de schuld af op [vul hier in].
 
Net alsof Fein minuten zou maken ;P
Dat maakt niet uit. Hij traint mee. En iedere keer als PSV traint vallen er een paar slachtoffers. Soms basisspelers, soms reserves. Maar hoe dan ook, iedere week vallen er een paar lijken. Dat komt door het zware programma, daarom raken spelers tussen de wedstrijden door geblesseerd. Of zo.
 
En nadat PSV met een 2-0 achterstand gaat rusten wordt de enige aanvaller Zahavi naar de kant gehaald en komt er een Ramselaartje voor in de ploeg. Vervolgens is het wachten op de 88'ste minuut voor de volgende wissels die er dan in 2 minuten plus blessuretijd voor mogen gaan zorgen dat we op z'n minst nog een gelijkspel uit het vuur slepen, maar de teller blijft steken op 2-1 omdat de tijd op is. Schmidt schuift de schuld af op [vul hier in].
En Dumfries is blij dat ze "in ieder geval veerkracht hebben getoond", al was de eerste helft "PSV onwaardig". (Ja, die eerste goal, dat mag niet gebeuren)
 
0-2. Eerste goal in de 20e minuut, daarna creëren we nog 3 kansen over de gehele wedstrijd. Uiteindelijk 0-2 in de 90+ minuut uit een counter na een offensief van Sparta.
 
0-2. Eerste goal in de 20e minuut, daarna creëren we nog 3 kansen over de gehele wedstrijd. Uiteindelijk 0-2 in de 90+ minuut uit een counter na een offensief van Sparta.
Ik durf al bijna niet te vragen hoe lang dat offensief van Sparta duurde...
 
Verraad je PSV nu met een Spartacus?

Ik heb onder de rook van het stadion gewoond in Spangen. En mijn toenmalige werkgever (de eigenaar was een van de redders van sparta in 2003) had er een sky box, dus regelmatig geweest . En als kind vond ik het mooi dat zo'n klein clubje naast de grote 3 alle wedstrijden in de eredivisie had gespeeld totdat ze degradeerden in 2002.
 
Tja, de toppers zijn een teleurstelling geworden. Nu zaak om deze potjes wel te winnen, zodat je achterover kunt leunen om naar de concurrentie te kijken die tegen elkaar spelen. Kan een boost geven.
 
Ik heb onder de rook van het stadion gewoond in Spangen. En mijn toenmalige werkgever had er een sky box, dus regelmatig geweest. En als kind vond ik het mooi dat zo'n klein clubje naast de grote 3 alle wedstrijden in de eredivisie had gespeeld totdat ze degradeerden in 2002.
Het landverraad van ze blijft pijn doen echter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan