Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nee de 2e. Op zaterdag al voor de competitie Sparta Thuis.Is dit de eerste na de winterstop?
Hopelijk gaan we door zonder veel problemen.Nee de 2e. Op zaterdag al voor de competitie Sparta Thuis.
Toen Michel Valke, Gérard de Nooijer en Jos van Eck gestuit werden door v Breukelen bedoel je?Hopelijk gaan we door zonder veel problemen.
Weet jij als onze super "quizmaster" wellicht waar ik ergens iets kan vinden over de bekerwedstrijd tegen hen in 1993 die in 2-2 eindigde?
Mij staat iets bij dat van Breukelen toen drie strafschoppen stopte en de reeks dus al na 0-3 werd afgebroken.
Ik kan daar nergens meer iets over terugvinden.
Dank je. Ik hoor hier details waar ik van op kijk.
Mag ik weten waar ik dit kan terugzien of lezen?
)Hartelijk dank. De details waren me ontschoten.![]()
Sparta Rotterdam - PSV Eindhoven, 11/11/1993 - KNVB Beker - Match sheet
This is the match sheet of the KNVB Beker game between Sparta Rotterdam and PSV Eindhoven on 11/11/1993.www.transfermarkt.com

Gewoon winnen! Liever wel dat feestje dan niet.Vol voor gaan, kortste route naar een prijs. En ja, kom maar op met de 'de beker is geen ruk waard in Nederland' reacties.
Ik zal even uit de doeken doen waarom we de beker wél serieus moeten nemen:
Als club willen we graag jonge talenten aan ons binden, zowel binnenlands als buitenlands. Voor buitenlandse talenten geldt dat zij geen enkel idee hebben wat de waarde is van de beker in NL, die zien slechts hoe vaak wij dat ding in de afgelopen jaren hebben gewonnen en dat we afgelopen 10 jaar 7x bij de bovenste twee eindigden, kortom het helpt je om je te profileren als club die om de prijzen meedoet.
Dat sowieso, maar wilde een keer een ander argument inbrengenGewoon winnen! Liever wel dat feestje dan niet.

I'll allow itDat sowieso, maar wilde een keer een ander argument inbrengen![]()
Ik win het liefst beide wedstrijden. Heb overigens nog geen post gezien dat we deze makkelijk gaan winnen? Dus vertel eens hoe jij denkt dat wij denken.Sparta is beter dan we denken. Ik win het liefst voor de competitie.
Ik ook. Maar dat kunnen we niet.Ik win het liefst beide wedstrijden.
Kan niet ligt op het kerkhof, wil niet ligt ernaast.Ik ook. Maar dat kunnen we niet.
Fortuna is evenals Sparta dit seizoen een lastige opponent.Doelpunten, doelpunten en nog eens doelpunten. Dat is het belangrijkste deze wedstrijd. PSV gisteren gisteren laten zien de 0 te kunnen houden tegen Sparta. Dus nu alleen nog zelf scoren. En zeer belangrijk ook om deze te winnen om met een goed gevoel richting Sittard af te kunnen reizen.