Spaans voetbal

Omdat Frenkie nog ongeveer honderd miljoen van ze tegoed heeft. Zou jij dat laten lopen?
Tuurlijk niet. Als dat het spel is, volkomen begrijpelijk. Maar hij schijnt juist zelfs los daarvan ook te willen blijven, waar z'n zaakwaarnemer heb zou adviseren naar de PL te gaan en dan wel die 20 miljoen op te eisen. Hoeveel er van waar is, geen idee.

Overigens zijn de aanwinsten nog niet speelgerechtigd in de Primera Division, omdat het salarisplafond geen ruimte biedt. :ROFL:
Je gunt het ze zo toch dat ze al die jongens gewoon niet geregistreerd krijgen tot de winter...
 
Tuurlijk niet. Als dat het spel is, volkomen begrijpelijk. Maar hij schijnt juist zelfs los daarvan ook te willen blijven, waar z'n zaakwaarnemer heb zou adviseren naar de PL te gaan en dan wel die 20 miljoen op te eisen. Hoeveel er van waar is, geen idee.


Je gunt het ze zo toch dat ze al die jongens gewoon niet geregistreerd krijgen tot de winter...
Nou weet ik niet of United de juiste stap voor hem is - al kan hij wellicht de ontbrekende schakel daar zijn, gezien het spel van Fred en McTominay afgelopen zaterdag.
 
Nou weet ik niet of United de juiste stap voor hem is - al kan hij wellicht de ontbrekende schakel daar zijn, gezien het spel van Fred en McTominay afgelopen zaterdag.
Sportief is toch vrijwel alles beter dan Barcelona voor hem, gezien de aankopen en het feit dat Busquets, Pedri, Gavi en nu ook Kessie altijd de voorkeur zullen krijgen. Net zoals voor Memphis game over voor hem daar. Dus inderdaad zelfs Man Utd een prima optie, zou ik zeggen. Hij heeft het om eerlijk te zijn natuurlijk ook niet zo goed gedaan de laatste jaren dat een absolute topclub hem voor de basis zal halen.
 
Sportief is toch vrijwel alles beter dan Barcelona voor hem, gezien de aankopen en het feit dat Busquets, Pedri, Gavi en nu ook Kessie altijd de voorkeur zullen krijgen. Net zoals voor Memphis game over voor hem daar. Dus inderdaad zelfs Man Utd een prima optie, zou ik zeggen. Hij heeft het om eerlijk te zijn natuurlijk ook niet zo goed gedaan de laatste jaren dat een absolute topclub hem voor de basis zal halen.
PSG?
 
"Als zijn huidige contract wordt ingeruild voor zijn oude verbintenis, is een deel van het financiële probleem opgelost." :eek: o.O :sneaky: :maniac:
Ze zijn helemaal van de pot gerukt in Barcelona. Opdoeken die club. :fy:

Als de FIFA en de UEFA niet heel snel FC Barcelona tot de orde roept en desnoods de club een totaalverbod oplegt wordt de chaos nog groter. Dan kunnen ze zich later bedenken over volgende stappen.
Barcelona verbieden om nog aan enige competitie deel te laten nemen voorkomt heel veel problemen in de toekomst. Het is te gek voor woorden wat Barcelona zich iedere keer denkt te kunnen permitteren. :braak:
Frenkie de Jong gewoon 100 miljoen laten betalen door Barcelona en transfervrij naar PSV laten gaan. ;)
 
Gaan geruchten dat LdJ naar Paris, Veratti naar city, en Silva naar Barca op handen zou zijn. 🤷‍♂️
Ach ja, want Barca moet inderdaad Silva er ook nog even bij hebben. :shrug:

Verratti zou ik verder wel bij City zien passen. Mooie speler.
 
297273650_5641925999161133_736862221226589054_n.jpg


1 Britse pond GBP is vandaag ongeveer € 1,18
 
Hahahaha wat. Die Umtiti heeft sinds 2018 niet meer dan 14 wedstrijden per seizoen gespeeld. Vorig jaar zelfs maar 1. Hoe kan die gast dan zoveel verdienen :lmao:
 
Schandalig. Ondanks dat dit het beleid van je voorganger was, handelde die in naam van Barcelona. Daar heb je je dan aan te houden, in plaats van degene die dat contract met Barcelona aanging een crimineel te noemen. En dan ook nog al die aankopen die ze nog steeds niet kunnen inschrijven. Walgelijk club geworden zo. Snap dus ook van geen kant dat Frenkie niet weg wil.
Sportief gezien is het funest, maar ik snap hem wel. Ik zou nu ook gewoon express een Bogarde gaan doen daar; advocaatje inschakelen en banken voor de volle mep; gewoon om ze te kloten.
 
Sportief gezien is het funest, maar ik snap hem wel. Ik zou nu ook gewoon express een Bogarde gaan doen daar; advocaatje inschakelen en banken voor de volle mep; gewoon om ze te kloten.
Inderdaad . Gewoon blijven.
€ 100.000.000,= cashen. Desnoods de club failliet laten verklaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan