Spaans voetbal

Barcelona verkoopt verdediger die 'jaren moest blijven' al na 29 dagen​

link

Barcelona neemt alweer afscheid van Emerson Royal. De 22-jarige verdediger werd begin augustus nog gepresenteerd in Camp Nou en stond afgelopen zondag tegen Getafe nog in de basis. Nu stapt hij over naar Tottenham Hotspur, dat naar verluidt dertig miljoen euro betaalt.

Barcelona kan geen speler meer houden. De financiële situatie is dramatisch.
Kan dat eigenlijk wel? Ik had begrepen dat je binnen 3 maanden nadat je aangekocht bent, niet van club mag wisselen. Maar goed, dat zullen weloverwogen hebben gedaan alhoewel…
 
Kan dat eigenlijk wel? Ik had begrepen dat je binnen 3 maanden nadat je aangekocht bent, niet van club mag wisselen. Maar goed, dat zullen weloverwogen hebben gedaan alhoewel…

Dat dacht ik eerst ook maar ...

Volgens mij zit het hier in:
"De Braziliaanse rechtsback kwam deze zomer als onderdeel van een al eerder gesloten deal voor negen miljoen euro over van Real Betis en startte zondag nog in de basis, maar Barça lijkt nu eieren voor zijn geld te kiezen."

Hij was dus op papier al eerder gekocht, maar is pas 29 dagen bij Barcelona.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou de Atletico fans zijn ook blij met Griezmann. Nog nooit zoveel haat gezien onder de aankondiging van een transfer :lmao:
 
Barcelona - Granada 1-1
Barcelona heeft vrijwel de hele wedstrijd met 0-1 achter gestaan.
2' :BALL: 0-1
90' :BALL: 1-1
 
En hoe waren de ex-PSVers?
Heel Barca is gewoon niets en speelt met heel weinig zelfvertrouwen. Oudjes als Piqué, Busquets en Alba doen praktisch niets goeds meer. Menguiza, Araujo of Sergi Roberto zijn totaal ongeschikt. Voor sommige talenten is het allemaal te veel. En Memphis maar ook Frenkie kunnen in zo’n chaos weinig verrichten. Luuk past daar sowieso niet tussen. Zelfs het tempo van dit Barca gaat hem te snel.
 

En dan alsnog die wedstrijd met 1-2 verliezen, dat is toch genieten
Heerlijk inderdaad, maar die gast mag van mij nog even een Pepe'tje over zijn rug krijgen om het af te leren, en dat het dan die theatermaker is die een schorsing krijgt.
 

En dan alsnog die wedstrijd met 1-2 verliezen, dat is toch genieten
Als de scheidsrechters gewoon door laten spelen is dit snel afgelopen. Gewoon laten liggen en doorspelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan